omdat niet iedereen het hoeft te lezen..quote:op maandag 30 januari 2006 02:33 schreef xennia het volgende:
[..]
ik weet best dat je doelde op
relatie: geen commentaar
ik zie trouwens dat je uit zeist komt![]()
waarom heb je de vraag geedit?
misschien...quote:op maandag 30 januari 2006 02:29 schreef vivi het volgende:
was ja. en ik tolereer een hoop, maar dit ging toch een brug te ver.
ik zie niks, behalve je schoenmaatquote:op maandag 30 januari 2006 02:34 schreef vivi het volgende:
[..]
omdat niet iedereen het hoeft te lezen..ik zal het nog een keer schrijven..let je op?
ja, ik zat al te kijken maar ik dacht dat is vast niet henk want die moet woest aantrekkelijk zijn. is het de linker>?quote:
ben jij die mevrouw rechts? ik herken je niet zoquote:
ik koos de minst ballerige uit, maar henk is dus nog ergerquote:
maar die rechter is kleinerquote:
die lijkt op acdaquote:op maandag 30 januari 2006 02:49 schreef vivi het volgende:
o nee dan die linker. niet die middelste dus!
in de context van haarverf misschien, wanneer je met zulk haar wordt geboren word je toch echt blond beschouwd.quote:
dacht meteen aan hetzelfde.quote:op maandag 30 januari 2006 02:52 schreef xennia het volgende:
[..]
ik snap overigens zijn obsessie met zijn gewicht nu wel
ik krijg altijd zo'n trek in nasi met pindasaus als ik jou ziequote:op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef heiden6 het volgende:
leuke kleurencombinatie heeft 'ie aan.
geen dramatische sms-jes naar hem sturen he voor je gaat slapen en ook niet reageren als hij jou iets zieligs stuurt.quote:
ik zal dat maar als een compliment opvatten.quote:op maandag 30 januari 2006 02:54 schreef xennia het volgende:
[..]
ik krijg altijd zo'n trek in nasi met pindasaus als ik jou zie
och, ik zie henk ook niet zo gauw in een meidenblad verschijnen als de hunk van de weekquote:op maandag 30 januari 2006 06:51 schreef lazz het volgende:
je ziet er wel oud uit op die foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |