Zie die de komende 30 jaar van je leven nog maar eens te overtreffen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo, dit is echt 1 van je slechtste en minst originele grappen ooit, gefeliciteerd![]()
Het viel me op dat er extreem veel lopjes/stiftjes tussen zatenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:57 schreef Olio het volgende:
Heeft altjeblieft iemand dat filmpje van Romario opgenomen?
Waanzinnig.
't Is geen 24 eh.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Jack is Back zou hipper staan
Daar word ik ook een beetje moe van inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
alleen jammer dat ze in dat WK-item wéér over Kalou begonnen
Dat viel me inderdaad op vandaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Die Youri [...] komt totaal ongeïnteresseerd over.
Dat is altijd zo met hem, ook bij Europese wedstrijden op de NOS. Echt een chagrijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat viel me inderdaad op vandaag.
Hoe vaak kwam hij wel niet in beeld met z'n ogen dicht of met z'n handen voor z'n gezicht?
Verder vond ik het inderdaad een verademing dat van Gelder weer terug is.
Dat we ooit, na alle voorgaande kritiek op Jack, opeens allemaal opgelucht adem halen dat ie weer terug is, zegt wel wat over het bedroevende niveau van de uitzendingen met Tom.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef NJ het volgende:
Verder vond ik het een verademing dat van Gelder weer terug is.
Hij is gewoon een echte presentator, dit is meer iets vor Jack.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat we ooit, na alle voorgaande kritiek op Jack, opeens allemaal opgelucht adem halen dat ie weer terug is, zegt wel wat over het bedroevende niveau van de uitzendingen met Tom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |