Rommel.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef FuifDuif het volgende:
Wat maakt een goede baggeraar?
Eens lezenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef Megumi het volgende:
Conflict heeft daar eens iets heel moois over geschreven. Staat in de FAQ van onzin.
wat toevallig, dit topic ookquote:Op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef Megumi het volgende:
Conflict heeft daar eens iets heel moois over geschreven. Staat in de FAQ van onzin.
Staat dit topic in de faq van onzin?quote:
Akkoord, maar wat onderscheidt een goede baggeraar met veel bagger van een slechte baggeraar met veel bagger. Met andere woorden: kunnen we de hoeveelheid bagger echt hanteren als een maat voor de kwaliteit van de baggeraar? Ik zelf denk van niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef Die_Klont het volgende:
een goeie baggeraar zorgt vooral voor veel bagger![]()
een slechte baggeraar haalt een bruine arm bij 1 van de modsquote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef Falco het volgende:
Goede bagger is grappig, maar bagger
Slechte bagger is niet grappig en ook bagger.
Typ je blind met je neus?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef most_wanted het volgende:
Ik ben het perfecte voorbeeld.
Ik denk eerder dat ze een kwartier als voetbal hebben gefigureerd tijdens hun eerste levensuur.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een hele specifieke hersenbeschadiging. O.a. Conflict en BrauN hebben er last van. Waarschijnlijk zijn ze als baby een keertje op hun hoofd gevallen.
doe een gok, nooit geschoten is altijd mis moet je maar denken..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Geen idee gek, hoe moet ik dat nou weten
jij bent een insperatiebron voor veel baggeraarsquote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Jij hebt gewoon een chromosoompje te veel, kun je niks aan doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Er is een heel verschil tussen baggeraars en kutusersquote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jij bent een insperatiebron voor veel baggeraars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |