ik vind wel dat ie een punt heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Slarioux het volgende:
Vooral dat topic van SCH is erg vermakelijk. Nergens op in gaan, alleen maar op de man kankeren en argumenten herhalen. En iedereen precies verwijten wat hij zelf constant doet.
Bovendien heeft hij een ontzettend verknipt beeld van zowel FOK! als de wereld om zich heen, krijg ik de indruk.
ja ga hier ff lekker door zegquote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind wel dat ie een punt heeft
maar dat kan ik maar beter niet zeggen geloof ik![]()
Ik ben er serieus nog niet uit wat dat punt nou is. Hij springt van de hak op de tak en onderwerpen die eerst een "probleem" waren zijn in zijn volgende post heel gewoon, om zo een ander onderwerp te kunnen beargumenteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind wel dat ie een punt heeft
maar dat kan ik maar beter niet zeggen geloof ik![]()
Mss omdat ze tijdens het huilien een ban krijgen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben nog even aan het puzzelen hoor...
ex-users... al dan niet kut.. maar posten wel... dus niet ex... wel huillie...
Hij had het inderdaad wel bij één FB topic kunnen laten jaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben er serieus nog niet uit wat dat punt nou is. Hij springt van de hak op de tak en onderwerpen die eerst een "probleem" waren zijn in zijn volgende post heel gewoon, om zo een ander onderwerp te kunnen beargumenteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |