Chips met pepper smaak (crispy pepper, geloof ik): eindelijk een chips waar ik helemaal weg van was, maar blijkbaar vond de Nederlandse consument het niks.
Van die zure matjes in geel en rood (banaan en aardbeismaak): ik vond ze verrukelijk, lagen in de winkel ter ere van één of ander voetbal gedoe (EK, WK) en ik kon er geen genoeg van krijgen. Nu nog goedkope imitatie te koop bij snoepwinkels.
Sneeuwcaramels: van die heerlijk witte dingen met een zachte caramel vulling. In geen enkele supermarkt in de buurt meer te krijgen.
Gewone liga's: alle liga's zijn met vulling van melk, met appel, etc etc, maar geen gewone plain liga meer te krijgen.
Advocaat ijs: verkochten ze bij de AH ooit en daar maakte ik de heerlijkste advocaat milkshakes van, yummie. Ik lus verder geen advocaat, maar dat ijs was super.
En jullie frustraties?
quote:Dat is inderdaad een gemis!
Op zondag 25 november 2001 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Gewone liga's: alle liga's zijn met vulling van melk, met appel, etc etc, maar geen gewone plain liga meer te krijgen.
Chicken tonight in de kleine potjes. Ze hebben alleen nog maar die grote. Het is niet ECHT een ramp om het twee dagen achter elkaar te eten, maar handig is anders.
Ze zijn er nog wel, maar niet in de smaak die ik lekker vond
quote:Inderdaad! Was mij ook opgevallen.
Op zondag 25 november 2001 17:01 schreef Vork het volgende:
Spontin Siroop.. die is (hier iig) nergens meer te verkrijgen. Verdrongen door KC en soortgelijke wanproducten.
Heeft het iets minder dan een jaar in de schappen vol gehouden (mensen heb ook geen smaak tegenwoordig )...
quote:Dat waren die dingen in de zwarte zakken toch? Nee die waren inderdaad niet te vreten.
Op zondag 25 november 2001 17:04 schreef MarkzMan_X het volgende:
(Tomaten)Ketchup chips... (volgens mij van Croky)Heeft het iets minder dan een jaar in de schappen vol gehouden (mensen heb ook geen smaak tegenwoordig
)...
(en die mozartkugeln neemt m'n moeder altijd voor me mee uit Oostenrijk )
quote:Ow die jah... Van die kleine pakjes waren dat (en kleine korrels ook) zijn die er nietmeer dan?
Op zondag 25 november 2001 17:06 schreef k_man het volgende:
En die speciale luxe hagelslag. Extra puur, of met advocaat.
quote:Volgens mij nog maar in een paar smaken. En niet in de lekkerste.
Op zondag 25 november 2001 17:07 schreef Vork het volgende:
Ow die jah... Van die kleine pakjes waren dat (en kleine korrels ook) zijn die er nietmeer dan?
Ik heb nu gelukkig wat internet adresjes die het nog wel leveren, maarja dan wordt het weer zo duur wegens de verzendkosten en hoogte van de dollar enzo. Ik heb het dus inmiddels wel ( je moet er wat voor over hebben) en ben er erg zuinig mee!
Jammer hoor want het is echt een TOP-geur vind ik.
Daarnaast iets wat ik hier nog nooit ben tegengekomen, maar in het buitenland wel : Mandarina van Schweppes. Limonade met mandarijnensap. Erg lekker - vooral in een 5 liter fles
quote:Owja.. zoiets ken ik ook nog.. Fanta Mango! Is erg
Op zondag 25 november 2001 17:11 schreef _Beertje_ het volgende:
Daarnaast iets wat ik hier nog nooit ben tegengekomen, maar in het buitenland wel : Mandarina van Schweppes. Limonade met mandarijnensap. Erg lekker - vooral in een 5 liter fles
quote:.. hmmmm
Op zondag 25 november 2001 17:04 schreef Vork het volgende:
En de witte chocoladepasta.. welk merk dat was ben ik effe vergeten.. maar dat heb ik ook meer nergens kunnen vinden.
/edit: d'r is iets goed fout gegaan met m'n reply
En luchtig toetje kokos. Éen keer gekocht. Dat smaakte naar meer. Ik wilde gelijk nog een pak meer halen. Maar toen heb ik het nooit meer gezien.
Tastebreaks in z'n oude vorm. De bakjes zijn nu eenderde kleiner, en het vult nu voor geen meter meer.
quote:Bij Jumbo verkopen ze die nog, hoor!
Op zondag 25 november 2001 16:59 schreef calvobbes het volgende:
Grenadine siroop van Loots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |