quote:Op zondag 29 januari 2006 19:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mooie TT
Nope gewoon thuus.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef dazzled het volgende:
ej cerror,
teveel gezopen gister? bij marcel zeker?
hehe, pat wil leren drummen. Hij koopt mischien me oude kit, hehequote:
Oh god, die gozer is zo a-ritmisch als een gehandicapte zeemeermin.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:04 schreef dazzled het volgende:
[..]
hehe, pat wil leren drummen. Hij koopt mischien me oude kit, hehe
naja dat is geheel zijn keuze.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh god, die gozer is zo a-ritmisch als een gehandicapte zeemeermin.
Ha evil dame...quote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef Bizznitch het volgende:
whehehe
En zo heb je weer wat extra cash voor het electronische setje.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef dazzled het volgende:
[..]
naja dat is geheel zijn keuze.
Set neemt hier op dit moment wel veel ruimte in. hehe
Ik verdien er amper wat aan.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En zo heb je weer wat extra cash voor het electronische setje.
Ik heb er zojuist nog wat friet ingeflikkerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wie wil er voor mij nog iets in de frituur gooien, ik heb niks meer![]()
Als een kind in een snoepwinkeltje.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef dazzled het volgende:
[..]
Ik verdien er amper wat aan.
en die digi kit komt er toch wel, hehe.
nog half maandje, wiew
Kan je dat dan?!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:27 schreef Janetje het volgende:
Ik ga lezen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist nog wat friet ingeflikkerd.
Ok.. ok.. ik geef het toe.. ik ga plaatjes kijken..quote:
Lezen is zo overrated.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok.. ok.. ik geef het toe.. ik ga plaatjes kijken..![]()
Moet je me nou verraden?![]()
sorry, maar de waarheid moest eensch naar bovenkomenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok.. ok.. ik geef het toe.. ik ga plaatjes kijken..![]()
Moet je me nou verraden?![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mooie TT
Dat is helemaal níet waar..quote:
zolang cc weigert blijf ik masturberenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:48 schreef Misstique het volgende:
Sex bij maanlicht.
We zitten niet voor niets dagen op Fok!quote:
Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zolang cc weigert blijf ik masturberen![]()
Chow.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
Hé, hó.
Captain jack.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
Hé, hó.
het was stilte voor de storm die jij aanwakkerde daarnetquote:Op zondag 29 januari 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
Ik maak wel wat los hier, zeg.
Jep.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
Ik maak wel wat los hier, zeg.
Dingen aanwakkeren. Mijn specialiteit.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
het was stilte voor de storm die jij aanwakkerde daarnet![]()
Heb je nog andere specialiteiten?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dingen aanwakkeren. Mijn specialiteit.
Nee, wel specialitieten.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je nog andere specialiteiten?
Pics!!~``!!~``1quote:
[zie DD avatar]quote:
Zo de frikandel in het midden en dan naar elkaar toe etenquote:
Dat zijn niet jouw tieten.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef Janetje het volgende:
Mensen die mij ongevraagd, voor geen enkele geldige reden op msn toevoegen moeten DOOD...
Blokkeren.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef Janetje het volgende:
Mensen die mij ongevraagd, voor geen enkele geldige reden op msn toevoegen moeten DOOD...
Herkenbaar. Tenzij het natuurlijk lekker meidne zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef Janetje het volgende:
Dat is wat ik wil dat iedereen dénkt, ja..quote:
Die usericon kwam ik al veel langer op internet tegen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is wat ik wil dat iedereen dénkt, ja..
Jij hebt mij niet toegevoegd, tenzij jij net die Leon uit Rotterdam was, die mijn emailadres op een site zag, maar niet meer wist welke site en wilde cammen?quote:
Kan me niet schelen hoe lekker die gast is, hij moet optyfen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tenzij het natuurlijk lekker meidne zijn.
Die is door een grote fout online gekomen, ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die usericon kwam ik al veel langer op internet tegen..
Die kansloze rukkersquote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet toegevoegd, tenzij jij net die Leon uit Rotterdam was, die mijn emailadres op een site zag, maar niet meer wist welke site en wilde cammen?
[..]
Kan me niet schelen hoe lekker die gast is, hij moet optyfen.
Hóe zielig is het om mensen willekeurig op emailadres toe te voegen?!
Ach, je bent 47, hebt net een computer gekocht, en je wil wat.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe lekker die gast is, hij moet optyfen.
Hóe zielig is het om mensen willekeurig op emailadres toe te voegen?!
Moest je me nou weer verraden.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, je bent 47, hebt net een computer gekocht, en je wil wat.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef Janetje het volgende:
kan je dat friturenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef cerror het volgende:
Tjongtjong, wie heeft er ook zo'n zin in de guillotine?
Moet je hem eerst opgeilen en dan zeggen dat je een vent bent. Dat schrikt hem wel af.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet toegevoegd, tenzij jij net die Leon uit Rotterdam was, die mijn emailadres op een site zag, maar niet meer wist welke site en wilde cammen?
quote:
Guillotine.. "I'm in"quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
kan je dat frituren![]()
zo ja, i'm in![]()
Of: hey watvoor lingerie draag je?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jouw eerste vraag was niet:
cammen?
Of: hey, wie ben jij?
Of: hey, ik zag je email iin een spamemail en dacht ik mag je vast wel toevoegen
Of: hey, ben je geil? (hoewel ik dat niet zeker meer weet)
Vergeef me.quote:
Wij jou wel.quote:
Naja.. als 'ie bifi zegt weet ik iig dat het een fokker is...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of: hey watvoor lingerie draag je?
Of: hey wat is je cupmaat?
Of: hey heb je zin om me te verwennen?
Of: hey wil je mijn bifi voor de cam zien?
Of: hey ik vind je geil.
En dat maakt het minder erg of juist erger?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. als 'ie bifi zegt weet ik iig dat het een fokker is...
Ik ken je amper.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee man, ik ben kei lief, je weet het![]()
Dat zou ik gewoon hier vragen, dus bij deze.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of: hey, ben je geil? (hoewel ik dat niet zeker meer weet)
Dan weet ze iig hoe ze aan d'r mail zijn gekomen.....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dat maakt het minder erg of juist erger?
Een persoon minder, wat maakt dat nou uit.quote:
Je zei "vrage".quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon hier vrage, dus bij deze.![]()
Minder erg, dan weet ik hoe ie aan mn email komt...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neuh, momenteel niet..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou ik gewoon hier vragen, dus bij deze.![]()
Ik zet 20 euro in op erger.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven zeg. Dit kan gewoon een typo zijn.quote:
quote:
Bedanktquote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Minder erg, dan weet ik hoe ie aan mn email komt...
truequote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een persoon minder, wat maakt dat nou uit.
Ik viel hem er niet op aan, ik attendeerde hem er alleen even op.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven zeg. Dit kan gewoon een typo zijn.
Jammer chowquote:
Kut.quote:
Ah, dan probeer ik m'n vrouw wel weer.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Minder erg, dan weet ik hoe ie aan mn email komt...
[..]
Neuh, momenteel niet..
Je wilt die 20 euro in natura uitbetalen?quote:
Maar die heeft vast "hoofdpijn".quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, dan probeer ik m'n vrouw wel weer.
Nooit!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je wilt die 20 euro in natura uitbetalen?
Jij zei kut.quote:
Die ziet je aankomenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, dan probeer ik m'n vrouw wel weer.
Als ik iemand een lul noem bedoel ik daar toch ook niet mee dat 'ie zijn broek moet laten zakken?quote:
Tot morgen dan maar weer cquote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef cerror het volgende:
Mijn bui is net van Hellevuur naar gewoon chagrijnig gegaan.
Seizoen 3 van Family Guy is binnen.
* pc-fr34k laat broek zakken.quote:
Is het zo makkelijk bij jou, ja?quote:
Ik ben een slet.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die ziet je aankomen
"Alweer?!![]()
Maar je bent toch al jarig geweest?"
Wie kan jouw lokroep nu weerstaan.quote:
You nasty biatch.quote:
Volgens mij heb ik dan heel veel moeite met mijn eigen lokroep.quote:
You know you like it nasty.quote:
Ach, single zijn heeft zo ook z'n voordelen, toch.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan heel veel moeite met mijn eigen lokroep.
Alleen maar voordelen, vrind.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, single zijn heeft zo ook z'n voordelen, toch.
Er zijn wel wat nadelen hoor.quote:
Hier niet, hoor.quote:
Hier wel.quote:
A-men, brother, a-fucking-men!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
Single of relatie, beiden zijn kut.
Het bestaan is dus eigenlijk gewoon kut.
Pessimist.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
Was het maar kut he..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef cerror het volgende:
Scherp.quote:
Tevens realist.quote:
DL was je al voor.quote:
Ah, ja. Maar waarom realisme als de wereld zo mooi kan zijn door surrealistisch te denken.quote:
GMTA hé.quote:
Of waarom als je ook dronken/stoned kan zijn, dan is alles ook tof.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ja. Maar waarom realisme als de wereld zo mooi kan zijn door surrealistisch te denken.
Shandy?quote:
Voor even wel, ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of waarom als je ook dronken/stoned kan zijn, dan is alles ook tof.
Constant stoned zijn staat zo junkerig.quote:
Neen, voorspelbaar..quote:
Ja en dat is ook niet alles hoor....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Constant stoned zijn staat zo junkerig.
JD.quote:
Ik ging net ff m'n portemonnee checkenquote:
Duur? Vergeleken met andere whiskey is het niet duur. 20 euro de fles toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ging net ff m'n portemonnee checkentis lekker spul, maar wel duur
Ja in de kroeg ben je iets meer kwijt als je met z'n 2-en bent....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Duur? Vergeleken met andere whiskey is het niet duur. 20 euro de fles toch?
Oja, ik ging pitten..
De dag dat jij sterft zal ik vieren als m'n verjaardag.quote:
Beters, jeweetquote:Op zondag 29 januari 2006 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De dag dat jij sterft zal ik vieren als m'n verjaardag.
Proostquote:Op zondag 29 januari 2006 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*meefeest danquote:Op zondag 29 januari 2006 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tofheid alom.quote:
Mits bier.quote:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:
En dat voor een linguist.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
neh niet echt... ben zaterdag uitgeweest en dat was hetquote:
Dat is meer dan de gemiddelde fokker kan zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neh niet echt... ben zaterdag uitgeweest en dat was het
*wijselijk mond houdt...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is meer dan de gemiddelde fokker kan zeggen.
Do tell..quote:
Ik ben een gemiddelde fok!ker..quote:
whehehequote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is meer dan de gemiddelde fokker kan zeggen.
Shake handsquote:
Wat is dat?quote:
Is dat dat ene dat iedereen wil, veel mensen niet krijgen, en door sommigen als vies beschouwd wordt?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hou jezelf niet voor de domme vrouw
Ja mijn kind gaat heen en vermenig vuldig je!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is dat dat ene dat iedereen wil, veel mensen niet krijgen, en door sommigen als vies beschouwd wordt?
Dat wil ik de wereld niet aandoen...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja mijn kind gaat heen en vermenig vuldig je!
Wat doe jij hierquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat wil ik de wereld niet aandoen...
Genoeg gezien, terug naar US!quote:
God.. alsof 1 Janetje nog niet genoeg isquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
! mini janetjes enzo en mini.... nah je weet wel
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
God.. alsof 1 Janetje nog niet genoeg is
ben je hier nou nogquote:
Ja toch... damn.. meer van mij en de wereld gaat ten onder..quote:
wat denk je als ik kinderen krijgquote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja toch... damn.. meer van mij en de wereld gaat ten onder..
MUZ is verderop...quote:
nou oke danquote:Op zondag 29 januari 2006 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maa....maardie is net voor me gemaakt, dus als dank ga ik em even gebruiken als icon
![]()
Jij produceert nog amper eicellen..quote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat denk je als ik kinderen krijg!... of een andere BeF-er
!
Moven danquote:
stom wijf je bent net 4 jaar ouder ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij produceert nog amper eicellen..
En die andere BeF'ers.. kom op..!!
.. dat klopt.. whehehequote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stom wijf je bent net 4 jaar ouder ofzo!
Ik wil je wel hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stom wijf je bent net 4 jaar ouder ofzo!
och heden een oneerbaar voorstel van een Dribbel whatever shall I do....quote:
Mooie taalquote:
pfft newbiequote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
WM wat?
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och heden een oneerbaar voorstel van een Dribbel whatever shall I do....
*kijkt foboquote:
quote:
Kan jij jezelf beffen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]Bemoei jij je eens niet met de vrouwenzaken, in BeF
paul is over 7 minuten jarig hequote:Op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
*kijkt fobo
ieeek favo fokker paultjuuhh
dit gaat niet werken!
Hehehe 3 jaar ouderquote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]Bemoei jij je eens niet met de vrouwenzaken, in BeF
Kan jij weggaan, dan?quote:
whehehequote:Op zondag 29 januari 2006 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
paul is over 7 minuten jarig he![]()
En we gaan ritueel (ik tenminste) zijn verjaardagstopic verbaggeren![]()
Tja.. voor jou is alles nog illegaal he..quote:
Wie ben je eigenlijk? Met je cerror-ava?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk? Met je cerror-ava?
Neen! ik heb een leven en verplichtingen!... ik ga slapenquote:
Wedden dat je hier over een uur nog zitquote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neen! ik heb een leven en verplichtingen!... ik ga slapen
Spook mên, spook!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk? Met je cerror-ava?
Ah.. ferfent SC'er zie ik...quote:
Ik post overal hoorquote:
Hey cc.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Hullo
Ohja! Ja, als je TrenTs hebt gezien heb je mij ook gezien.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef Misstique het volgende:
Kheb jou volgens mij gezien bij t concert van PT.
Dus jij bent t tochquote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja! Ja, als je TrenTs hebt gezien heb je mij ook gezien.
maar dat blijft tussen ons
Klopt 14.gifquote:
Vragen staat je vrij.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan kan ik aan jouw ook wel een beschrijving van cc vragen![]()
Jullie spannen samenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vragen staat je vrij.
Eeen antwoord zal echter lang op zich laten wachten.
Women united.quote:
Morgen vrij.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
true, waarom lig jij nog niet op bed, het is al laat![]()
Absoluut, alleen jammer dattie verkouden was en dus last had van zn stem.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was trouwens een gááf concert!
Welk concert was het ?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was trouwens een gááf concert!
Porcupine Tree.quote:
Snel luisteren!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
pff ken ik amper wat van, heb ergens als het goed is nog wat nummer liggen, eens luisteren![]()
Alles is goedquote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Noem eens een paar goeie nummers dan download ik eens wat![]()
Mij uitlachen...quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!quote:
Goeie vraag. Ik had net trouwens bevroren bierquote:
Zoiets ja..quote:
Hihihihiquote:
Al lang johquote:Op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al een tag![]()
Tis ook al wat![]()
Vandaar dat ik hem stledequote:Op maandag 30 januari 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik had net trouwens bevroren bier
Kratten staan in de schuur, waar geen verwarming is, en zijn door de kou bevroren. Heb de kratten maar ff in de keuken gezet, voordat alle flesjes kapot knappen ofzo.
Ik heb heel hard mn hoofd gestoten..quote:
Wat stomquote:Op maandag 30 januari 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb heel hard mn hoofd gestoten..
Joh..quote:
Stuk of 6 in het bovenste krat, de rest is gelukkig nog heel. Maar wel klote, bevroren bier drinkt zo moeilijkquote:Op maandag 30 januari 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem stlede
Oei, das minder
Veel flesjes naar de kl*te?
ijsbierquote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stuk of 6 in het bovenste krat, de rest is gelukkig nog heel. Maar wel klote, bevroren bier drinkt zo moeilijk![]()
voor 2 uur ben ik wegquote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef Janetje het volgende:
Slaap lekker BeF'ertjes, maak het niet te laat...
We zullen het niet te laat maken hoor moederquote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef Janetje het volgende:
Slaap lekker BeF'ertjes, maak het niet te laat...
Dan is het maar goed dat ik 1 jaar geleden niet hier heb verteld dat ik van de trap af ben geflikkerd en 5 ribben had gekneusdquote:Op maandag 30 januari 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb heel hard mn hoofd gestoten..
Alleen bevroren of ook echt gesprongen?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stuk of 6 in het bovenste krat, de rest is gelukkig nog heel. Maar wel klote, bevroren bier drinkt zo moeilijk![]()
Ik zit nog steeds in m'n badjasquote:Op maandag 30 januari 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit met een dekentje over me heen.
Ik in mijn negligéquote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in m'n badjas![]()
De flesjes zijn gescheurd... Maar het zijn er maar een paar gelukkig. Ik heb die kapotte flesjes maar in de container gepleurd, en de andere kratten geredquote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alleen bevroren of ook echt gesprongen?
Als ze zijn gesprongen is dat zo zonde
Likbier![]()
het blijft zondequote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De flesjes zijn gescheurd... Maar het zijn er maar een paar gelukkig. Ik heb die kapotte flesjes maar in de container gepleurd, en de andere kratten gered
Vertel me niet dat het om HJ gingquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De flesjes zijn gescheurd... Maar het zijn er maar een paar gelukkig. Ik heb die kapotte flesjes maar in de container gepleurd, en de andere kratten gered
Dekentje + Fleecetruiquote:
Ja dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dekentje + Fleecetrui.
Trouwens. Wie weet of er een sneltoets is om van tabblad te wisselen in FF, en zo ja, wat dat is?
Laatst heb ik het een keer per ongeluk voor elkaar gekregen dus het bestaat welquote:Op maandag 30 januari 2006 01:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens weten
Nee, het ging om een krat Dommelsch. Er staat wel een krat Brand tussen, maar die is gelukkig gespaard gebleven.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vertel me niet dat het om HJ ging
Dommelsch kan je gewoon weggooienquote:Op maandag 30 januari 2006 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, het ging om een krat Dommelsch. Er staat wel een krat Brand tussen, maar die is gelukkig gespaard gebleven.
Weltrusten dan maarquote:Op maandag 30 januari 2006 01:50 schreef guitarist.nl het volgende:
schiet niet echt meer op!!
* guitarist.nl duikt het bed in
* PrintScreen wenst guitarist een goede nachtrustquote:Op maandag 30 januari 2006 01:50 schreef guitarist.nl het volgende:
schiet niet echt meer op!!
* guitarist.nl duikt het bed in
Mijn dag begint net. Oh, the pain.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |