dat ze gaat winnen staat al vast! En terecht!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef massy het volgende:
Ik vind haar ook erg goed.
Ik denk dat ze gaat winnen![]()
Floortje
![]()
Ik zal niet al vast te hard van stapel lopenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ze gaat winnen staat al vast! En terecht!![]()
kom op nou.... dat is toch wel zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zal niet al vast te hard van stapel lopen![]()
Ja en Ellen vet onderaanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou.... dat is toch wel zekerHeb je die balkjes gezien tijdens het stemmen? Floortje vet bovenaan!
bij 1 stond ze onderaan (wat je haast niet kon zien) en bij de andere wat hogerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja en Ellen vet onderaan![]()
Ze behoorde opeens tot de 4 beste![]()
Floortjequote:
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?quote:
Ellen of Floortje is het voor mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:26 schreef matthijst het volgende:
Ze zou het wel goed doen bij Telekids, of een ander programma voor basisschoolpubliek denk ik....
Bestaat dat nog? Telekidsquote:Op maandag 30 januari 2006 09:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.
Volgens mij is er niemand hier die dat zegt.quote:
dat weet ik... maar het is maar een vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 09:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand hier die dat zegt.
Oe, wat een geil bruggetje naarquote:Op maandag 30 januari 2006 09:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.
I know.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, wat een geil bruggetje naarPittige Tijden
!
Anders ga je even niet in dit topic zeiken over Floortje? Dat je haar niet mag weten we nou wel, maar laat het fantopic dan alleen voor de fans.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:57 schreef Eveli het volgende:
[..]
Anders ga je even niet in dit topic zeiken over Floortje? Dat je haar niet mag weten we nou wel, maar laat het fantopic dan alleen voor de fans.
Ok.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Svensational het volgende:
Nee Tha_Erik, dit topic is om je mening te geven over de kandidaten, danwel positief of negatief. Maar probeer het wel een beetje netjes te houden..
Ik vond het overigens wel meevallen wat je zei hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |