Ze moet alleen geen witte bh aantrekken onder een zwart licht doorschijnend jurkjequote:
Hé, dat is mijn tekst!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
ze zingt heel goed, maar verder is ze saai
Verdomd goeie tekst ook nog.quote:
dat ze gaat winnen staat al vast! En terecht!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef massy het volgende:
Ik vind haar ook erg goed.
Ik denk dat ze gaat winnen![]()
Floortje
![]()
Ik zal niet al vast te hard van stapel lopenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ze gaat winnen staat al vast! En terecht!![]()
kom op nou.... dat is toch wel zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zal niet al vast te hard van stapel lopen![]()
Ja en Ellen vet onderaanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou.... dat is toch wel zekerHeb je die balkjes gezien tijdens het stemmen? Floortje vet bovenaan!
bij 1 stond ze onderaan (wat je haast niet kon zien) en bij de andere wat hogerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja en Ellen vet onderaan![]()
Ze behoorde opeens tot de 4 beste![]()
Floortjequote:
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?quote:
Ellen of Floortje is het voor mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:26 schreef matthijst het volgende:
Ze zou het wel goed doen bij Telekids, of een ander programma voor basisschoolpubliek denk ik....
Bestaat dat nog? Telekidsquote:Op maandag 30 januari 2006 09:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.
Volgens mij is er niemand hier die dat zegt.quote:
dat weet ik... maar het is maar een vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 09:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand hier die dat zegt.
Oe, wat een geil bruggetje naarquote:Op maandag 30 januari 2006 09:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.
I know.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, wat een geil bruggetje naarPittige Tijden
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |