Precies, Floortje kan een lied echt zo brengen dat je voelt dat ze het meent. Bovendien is ze, in tegenstelling tot sommige andere kandidaten, als persoon ook geloofwaardig buiten de optredens.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
inderdaad, als ze optreed komt het gewoon echt over, en dat bevalt me wel
buurmeisjesquote:Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef chansadres het volgende:
Wat Henk-Jan zegt over echtheid snap ik helemaal bij haar. Zij komt zo leuk en "echt" over. Het buurmeisje gevoel
Ik heb niet eens een buurmeisje.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:22 schreef chansadres het volgende:
Was ze maar mijn buurmeisje, ik zit opgescheept met een lelijk mormel
Dat is dus niet je buurmeisjequote:Op maandag 6 februari 2006 14:12 schreef Ayaxola het volgende:
2 huizen verderop bij mijn woont wel een lekker sletje![]()
Heet ze niet toevallig Floortje!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:12 schreef Ayaxola het volgende:
2 huizen verderop bij mijn woont wel een lekker sletje![]()
Precies, alles is goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
inderdaad, als ze optreed komt het gewoon echt over, en dat bevalt me wel
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zoontje van Martijn Meerdink (AZ) heet Mexx.![]()
Waarom vind je Nike als naam beter dan Floortje? Of Nike zo'n originele naam is, is trouwens maar de vraag. Het is het Griekse woord voor 'overwinning', net als het Latijnse Victoria, dus wat dat betreft zou het een mooie naam zijn voor een winnares van Idols. Maar het lijkt me knap vervelend als je Nike heet en mensen spreken je naam steeds verkeerd uit en brengen die in verband met een schoenenfabrikant. Ik vind Floortje dan een veel mooiere naam, en die is ook origineler omdat die naam buiten het Nederlandse taalgebied niet voorkomt. Floortje ('bloempje') klinkt niet als de naam van een winnares of een artiest natuurlijk, maar des te leuker is het als ze wél wint.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
leuke en orginele naam.. beter als
floor(tje) remspoor![]()
Moet ik dat helemaal lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarom vind je Nike als naam beter dan Floortje? Of Nike zo'n originele naam is, is trouwens maar de vraag. Het is het Griekse woord voor 'overwinning', net als het Latijnse Victoria, dus wat dat betreft zou het een mooie naam zijn voor een winnares van Idols. Maar het lijkt me knap vervelend als je Nike heet en mensen spreken je naam steeds verkeerd uit en brengen die in verband met een schoenenfabrikant. Ik vind Floortje dan een veel mooiere naam, en die is ook origineler omdat die naam buiten het Nederlandse taalgebied niet voorkomt. Floortje ('bloempje') klinkt niet als de naam van een winnares of een artiest natuurlijk, maar des te leuker is het als ze wél wint.
hangt van de persoon af. Floortje past perfect bij haar imagoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Woelli het volgende:
Toch blijf ik Nike leuker vinden dan Floortje![]()
me nichtje heet Maartje..... ik vin die naam echt boersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef chansadres het volgende:
Maartje en Kathy (spreken als Keetie)
Echt wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Floortje, de Anniko van Santen van 2006:
[afbeelding][afbeelding]
ik ookquote:
was ooit verliefd op en Maartje...totdat ze begon te rokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef chansadres het volgende:
Maartje en Kathy (spreken als Keetie)
No more commentsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef Liene het volgende:
Hallo het gaat hier over Floortje! Die is gewoon SUPERB!
Ik vind der ook iets weg hebben van Jessica Alba en Jennifer Love Hewittquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef Andiyan het volgende:
Ontopic:
[..]
Echt wel!![]()
Ik vond altijd al dat ze op iemand leek, nu weet ik het!![]()
kan (in wil) ik niets tegen inbrengenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef Liene het volgende:
Hallo het gaat hier over Floortje! Die is gewoon SUPERB!
Jessica Alba =quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind der ook iets weg hebben van Jessica Alba en Jennifer Love Hewitt
Jessica Alba is *Kwijl*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef Timmai het volgende:
[..]
Jessica Alba =![]()
Floortje =![]()
maar ze lijken niet echt op elkaar![]()
Goh, jij ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef chansadres het volgende:
Mijn hart kreeg het warm in het voorfilmpje van de Disco.![]()
Ik capture 'm woensdag wel op hi-resquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef chansadres het volgende:
één woord vertederend. Ik kijk nu het filmpje wel iedere dag![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik capture 'm woensdag wel op hi-res![]()
quote:
Ik vind haar uiterlijk juist wel iets hebben. Nee ze heeft niet echt een kenmerkend uiterlijk maar sinds dat ik haar als eerste zag in de audities dacht ik al dat ze heel ver zou komen. Gewoon ze straalt positiviteit uit en ziet ernaast heel puur en mooi uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:39 schreef Sassefras het volgende:
ze zingt goed, daar kan niet over getwijfelt worden, maar ze heeft een "nietszeggend" gezicht.
Ik kan haar gezicht niet voor me halen. de X-factor mist misschien? Als ik haar in de stad tegen zou komen, zou ik haar zo voorbij lopen... ik zou haar niet herkennen denk ik..
Mooi verwoordquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind haar uiterlijk juist wel iets hebben. Nee ze heeft niet echt een kenmerkend uiterlijk maar sinds dat ik haar als eerste zag in de audities dacht ik al dat ze heel ver zou komen. Gewoon ze straalt positiviteit uit en ziet ernaast heel puur en mooi uit
Het is trwns de foto die ook Timmay gebruikt in zijn avaquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef chansadres het volgende:
Ze staat vandaag op de cover van de troskompas
Heb je een scanner?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef chansadres het volgende:
Ze staat vandaag op de cover van de troskompas
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:59 schreef chansadres het volgende:
Nope
Probeer wel foto van te maken...
* Natalie ziet ze niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:16 schreef chansadres het volgende:
http://img146.imageshack.us/img146/4632/foto51mh.jpg Voorkant
http://img146.imageshack.us/img146/1189/foto168hi.jpg Artikel1
http://img146.imageshack.us/img146/3383/foto223co.jpg Artikel2
Sorry zijn met de webcam gemaakt.
HQ pics komen vanaaf als de foto weer beschikbaar is...
Dat werktquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Link kopieren en plakken in een nieuw browservenster/tab
Nee. Je gaat expres de kaft eraf halen en zeggen dat het perongeluk gebeurdequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef chansadres het volgende:
Ik ga perongeluk de kaft eraf halen en zeggen dat hetperongeluk is gebeurd
Thanx Chan!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef chansadres het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang het met dat Floortjemens te maken heeft maak je er toch wel tijd voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik was maar met 9 dingen tegelijk bezig. Vond het wel leuk om er 10 van te maken![]()
Lees ik vanavond even op mijn gemakquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Lynx666 het volgende:
*knip*
Dat krijg je met Miss Mainstream.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef chansadres het volgende:
Interessant maar niet baanbrekend stuk. Had er meer van verwacht eigenlijk
Nee bedoel is meer alle info die je kan vinden in 1 stuk geplakt. Zitten leuke nieuwe dingetjes bij maar niet echt iets waarvoor je het zou moeten kopen bijv.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat krijg je met Miss Mainstream.
Ik kan nou niet echt zeggen dat de andere kandidaten zoveel alternatiever bezig zijn geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat krijg je met Miss Mainstream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |