De revo krijgt toch ook een gewone controller? Tenminste, dat heb ik altijd gedacht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de besturing geschikt is voor de nieuwe controller. Dan zouden ze hem weer helemaal om moeten gooien.
Ja, maar persoonlijk verwacht ik die niet al vanaf het begin. (Alhoewel je je gewone Cube controller natuurlijk ook aan kunt sluiten). Bedenk wel dat Nintendo haar Revolution moet marketen alszijnde een innovatie die hele nieuwe spellen mogelijk maakt en onmisbaar is voor elke zichzelf respecterende gamer. Als hun consoleseller dan gelijk teruggrijpt naar de klassieke besturingsmethode, straalt dat weinig zelfvertrouwen uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
De revo krijgt toch ook een gewone controller? Tenminste, dat heb ik altijd gedacht.
quote:Nintendo Europe says that the Nintendo Revolution will launch globally in 2006. The launch of the Nintendo Revolution would be similar to the global Xbox 360 launch. I hope Nintendo is making enough consoles unlike Microsoft. Nintendo's next generation console is said to be rather low cost compared the Xbox 360 and PS3. The E3 Expo 2006 in May will hopefully provide all the details.
http://www.i4u.com/article5031.html
Wow, wat een orakel. Werkelijk niets te melden wat we niet al wisten >_<quote:
Nogmaalsquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wow, wat een orakel. Werkelijk niets te melden wat we niet al wisten >_<
Er moet gewoon gelekt worden, om de hype per ongeluk wat te vergroten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zal best wel eens wat uitlekken voor de e3, maar niet op een vastgestelde datum denk ik
Zo kun je het ook omschrijven ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Retuobak het volgende:
Je bedoelt het hebben van een grote groep hysterische easily-excited fans werkt ook al prima voor de hype?
De PS3 heeft nu "Eject butTON".quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
genoeg ....tons geweest in het verleden
quote:EA over Revolution plus releases
Developer en uitgever Electronic Arts sprak onlangs over Nintendo aankomende console, de Nintendo Revolution. Daarnaast gaf het bedrijf ook de meest up-to-date releaselijst vrij.
EA\'s Warren Jenson sprak onlangs over de Revolution. Zo zegt hij dat dat de Revolution pas in het vierde kwartaal van dit jaar in Amerika gelanceerd zal worden. Bij deze launch zal het aantal exemplaren tussen de 500.000 en 1.500.000 liggen. Meer dan bij de lancering van de Xbox 360.
Dat gebeurt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik voorspel dat bekend wordt gemaakt dat Zelda een Rev exclusive titel wordt.
Niet voor de 360quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik voorspel dat bekend wordt gemaakt dat Zelda een Rev exclusive titel wordt.
Wedden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Dat gebeurt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT :\')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |