geen cross voor mij....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:37 schreef Flippe het volgende:
Hmm.. bij mij werken ze gelukkig nog wel!
Met Firefox werkt 't niet meer, maar IE wel... Misschien dat het daar aan ligt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Als het op tv is, de streams willen niet meer bij mij.
Het werkt niet op een Applequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met Firefox werkt 't niet meer, maar IE wel... Misschien dat het daar aan ligt?
ja, ze moeten nu gewoon keihard naar beneden. Vanaf de kwartfinale is in groepen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef Flippe het volgende:
Ze starten niet zoals in de plaatjes staat met 4e tegelijk..
Is dit alleen in de kwalificatie?
Juist gaat op tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Flippe het volgende:
Volgens mij gaat het bij dit onderdeel om de tijd, en niet om de sprongen
Dat had ik idd al een beetje doorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Flippe het volgende:
Volgens mij gaat het bij dit onderdeel om de tijd, en niet om de sprongen
en wat zijn de tijden om beneden te komen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Hoe is de pistes jongens, omschrijf eens een beetje.
Mistig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Hoe is de pistes jongens, omschrijf eens een beetje.
Als het spektakel was geweest had ik nu niet naar langlaufen moeten kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:26 schreef pfaf het volgende:
Zo met 1 snowboarder tegelijk de piste af, vind ik het niet erg interessant overigens..
Het sneeuwt ook flink trouwens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:27 schreef XL het volgende:
[..]
Als het spektakel was geweest had ik nu niet naar langlaufen moeten kijken.
Vanmiddag is het leuk, als de mist dan weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |