Hij wilt nooit in the picture staanquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef melismay het volgende:
Waarom marc in de pictureWat heeft ie gedaan?
Wacht maar totdat marc komtquote:Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Magere humor.![]()
voor een verantwoord dieet...
Da's niet de enige wijziging... Er heeft iemand flink zitten kloten in die tekst.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is er met bttd gebeurd in de OP?
zo beter?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is er met bttd gebeurd in de OP?
Goh, wie zou dat nou hebben gedaan...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Da's niet de enige wijziging... Er heeft iemand flink zitten kloten in die tekst.
ja ik heb t niet geplaatst hoorquote:
Als je mij er van verdenkt, dan heb je het echt bij het verkeerde eind.quote:
Deze vind ik nog steeds geweldigquote:Weirdmicky aka de koning van de dwergen: komt af en toe langs om zijn kotsneigingen betreft vrouwen te spuien,
desondanks toch object of affection van nelis, joost en maarten.
Tenzij jij een TC kloon bent...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je mij ervan verdenkt, dan heb je het echt bij het verkeerde eind.
nelis joost en maartenquote:
Er is iemand die jou 100% kan garanderen dat ik geen kloon ben of klonen heb.quote:
missmsx?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er is iemand die jou 100% kan garanderen dat ik geen kloon ben of klonen heb.
Dat ben jijzelf waarschijnlijk!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er is iemand die jou 100% kan garanderen dat ik geen kloon ben of klonen heb.
Laten we het daar dan maar op houden.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef AirwiN het volgende:
Dat ben jijzelf waarschijnlijk!
Ik heb je referentie gechecked en die klopt hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden.
Het belg zijn kan je niet genezenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef petitlapin2 het volgende:
sven nijs ligt in het ziekenhuis van herentals![]()
laten we hopen dat er niets aan hem mankeert
alleen eigen tekst aangepastquote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, wie zou dat nou hebben gedaan...![]()
Die check je wel vaker volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je referentie gechecked en die klopt hoor!
Gast, ik heb 1 keer Ynske weggehaald en mijn eigen verhaaltje gewijzigd. Voor de rest heb ik er serieus geen hand in.quote:
quote:
Ondank de hoge mate aan jeuk die je zo af en toe oproept bij , geloof ik je...quote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, ik heb 1 keer Ynske weggehaald en mijn eigen verhaaltje gewijzigd. Voor de rest heb ik er serieus geen hand in.![]()
Dank je voor dat stukje waardering.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef AirwiN het volgende:
Ondank de hoge mate aan jeuk die je zo af en toe oproept
Ik heb iets gemist in singles merk ik... Twisted_Sok klinkt wel cool btwquote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik verdenk eerder iemand ervan die dit topic ziet als zijn leven en ik geloof niet dat hij hier postend aanwezig is.![]()
Het is in ieder geval dezelfde lolbroek als toen met Transeptor en Twisted Sok.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist in singles merk ik... Twisted_Sok klinkt wel cool btw
wellesquote:
If it makes you happy.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
wellesik heb er wel eens last van... trek je een sok aan en zit de hiel niet goed en dan heb je zo'n rimpel aan de ene kant.. vervelend is dat...
vanaf nu ga ik alijd aan jou () denken als ik dat heb
ik moet nog etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |