Hij wilt nooit in the picture staanquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef melismay het volgende:
Waarom marc in de pictureWat heeft ie gedaan?
Wacht maar totdat marc komtquote:Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Magere humor.![]()
voor een verantwoord dieet...
Da's niet de enige wijziging... Er heeft iemand flink zitten kloten in die tekst.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is er met bttd gebeurd in de OP?
zo beter?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is er met bttd gebeurd in de OP?
Goh, wie zou dat nou hebben gedaan...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Da's niet de enige wijziging... Er heeft iemand flink zitten kloten in die tekst.
ja ik heb t niet geplaatst hoorquote:
Als je mij er van verdenkt, dan heb je het echt bij het verkeerde eind.quote:
Deze vind ik nog steeds geweldigquote:Weirdmicky aka de koning van de dwergen: komt af en toe langs om zijn kotsneigingen betreft vrouwen te spuien,
desondanks toch object of affection van nelis, joost en maarten.
Tenzij jij een TC kloon bent...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je mij ervan verdenkt, dan heb je het echt bij het verkeerde eind.
nelis joost en maartenquote:
Er is iemand die jou 100% kan garanderen dat ik geen kloon ben of klonen heb.quote:
missmsx?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er is iemand die jou 100% kan garanderen dat ik geen kloon ben of klonen heb.
Dat ben jijzelf waarschijnlijk!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er is iemand die jou 100% kan garanderen dat ik geen kloon ben of klonen heb.
Laten we het daar dan maar op houden.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef AirwiN het volgende:
Dat ben jijzelf waarschijnlijk!
Ik heb je referentie gechecked en die klopt hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |