Godver. Ik heb de breedte x, de lengte 2x.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:02 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
240 cm is de staaf
max. inhoud van dat rechthoekige lichaam
er zijn 4 lengte balken en 8 breedtebalken.
lengte moet2x zolang zijn als breedte
4L+8B=240 cm
aangezien de lengte 2keer zo lang als de breedte moet zijn wordt de vergelijking:
8L+8B=240 cm
240:16=15 cm
15x2=30 cm lengte
15x1=15 cm breedte...
we zullen zien, ik ben nog niet helemaal overtuigdquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:12 schreef Skv het volgende:
Wat je bij A eigenlijk doet:
Je telt alles van A, B en C op. Dan haal je daar alle stukjes af die je dubbel hebt getelt.
Als je A helmeaal neem en je telt B helemaal daar bij op, heb je het stukje van A en B eigenlijk dubbel getelt. Die moet je er dus weer af halen..
Zelfde voor B en C en A en C.
Dan heb je het totaal aantal van alles, behalve het gemeenschappelijke stukje AenBenC.
Die moet er dus nog bij komen..
Volgens mij had hij het tijdens het college zo uitgelegd. Als ik het nalees in mijn notitieblok, moet het ook precies zo..
Wat wil jij bij Stress doen dan? Das alleen voor BK en TBK, maargoed...je wordt ook niet goed van Sirius hoe vaak die lui een collegezaal binnen komen lopen om wat te promotenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef Skv het volgende:
Het is trouwens niet de studievereniging van BSK, maar van BSK en GZW samen.
En Bestuuskunde wil niet zeggen dat je heel goed een studievereniging kan onderhouden, dan moet je bij Stress gaan
Wij meestal ook, alleen bij dit vak hebben ze die moderne middelen nog niet echt weten te gebruiken, dus ouderwets per post een mededeling.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef fallrite het volgende:
Jullie krijgen beoordelingsmededelingen
Wij gewoon een mailtje of we zien het online
Heel netjes! Nu dat publiekrecht nog, god wat een clown is die vent...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Skv het volgende:
Net de uitslag terug van mijn tentamen Staatsrecht.
Ik had 21 punten, dat is een 4,5.
Die is afgerond naar een 5.
Heb wat lamme bonusopdrachten gemaakt, waarmee ik een halve punt extra heb.
5+0,5 = 5,5 = 6
Ook gehaald![]()
![]()
Interne Organisatie ben ik nu aan het doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef 1ofthefew het volgende:
ik heb hem ook gehaald.
uiteraard met een 6 aangezien ik niet zo'n gore streber ben om te leren voor een 8![]()
[afbeelding]
heb ook Interne Organisatiekunde gehaald en een project
nog 2 vakken en ik heb mijn P![]()
PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOSTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |