dat is dus een nadeel van geld willen uitsparen door het oude dictaat opnieuw te gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Skv het volgende:
Opgave 7 staat achterin, bij hoofdstuk 3: overgang naar moderne logica -> Propositielogica.
Staat nog achter het gewone normale dictaat, als appendix.
Staat wel op google.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dat is dus een nadeel van geld willen uitsparen door het oude dictaat opnieuw te gebruiken![]()
wiki is mijn vriend![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Propositielogica
Welke studie doe je / hoeveelste jaars ben je / hoevaak heb je het al gedaan?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef 1ofthefew het volgende:
ga zo naar bedje toen
morgen nog een uurtje doorkijken ...
wat een schijtvak is het ook
nog succes als je verder gaat met leren.
btw hoeveel uur/dagen heb jij erin gestoken?
(ik dacht dat 2 daagjes wel genoeg was)
Uur / dagen?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef 1ofthefew het volgende:
ga zo naar bedje toen
morgen nog een uurtje doorkijken ...
wat een schijtvak is het ook
nog succes als je verder gaat met leren.
btw hoeveel uur/dagen heb jij erin gestoken?
(ik dacht dat 2 daagjes wel genoeg was)
Achja.. zit je ook een een vereniging?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef 1ofthefew het volgende:
3e jaars GZW, ik heb dit vak 1 x eerder gedaan, daarvoor was er een vak kwantitatieve methoden, dat 2 keer gedaan en de laatste keer had ik een 5.
kwant vond ik wat makkelijker, was meer wat wiskunde b
Ik heb een beetje een lamme studietijd gehad, zeg maar te vaak zuipen en feesten. ben pas sinds een 2 maand serieus aan het studeren...
echt fucked up, vroeger leerde ik echt in de helft van de tijd wat ik nu nodig heb :S
(volgens mij is bier slecht voor je hersenen)
Ik kom net bij Taste vandaan. Redelijk lam jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:32 schreef 1ofthefew het volgende:
Zit nu dus lekker aan de Hertog Jan Pils
ff flink zuipen, mijn tentamens zitten erop
donderdag nieuwmarkt en zaterdag Aura (mega vette duitse discotheek) en zondag bruins
als je nog tentamens hebt succes, anders proost
Op het tentamen kan je 36 punten halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:22 schreef 1ofthefew het volgende:
SKv,
hoe zit dat met die bonus en punten dan?
is die bonus extra of is dat die 4 punten van 36+4=40?
als die 4 punten gewoon de 1 voor het komen opdagen is dan heb ik hem denk ik ...
Ja, ik ben UU en Erasmus aan 't afwegen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:44 schreef Skv het volgende:
Heb je ambities voor BSK dan?
240 cm is de staafquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Op het tentamen kan je 36 punten halen.
Die +4 staat voor de ''1' die je zowiezo hebt.
Je bonuspunten (1, 2, 3 of 4) komen er nog bovenop
Ik hoop dat we allebei een 5,5 hebben
Hoe doe je die opgave 2 trouwens? ik sanpte er geen hoer van.
kwam uit op 240/2x² en daar de afgeleide van bepalen fozo..
BSKquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:58 schreef Skv het volgende:
Volgens mij is het in Twente wel de enige opleiding waar ze extra wiskundige vakken geven
Studie opzich is echt chill trouwens
GZW. Opleiding tot oppper-cliniclownquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:04 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
BSK![]()
wat een kutstudie vond ik dat, ik zag me later al ambtenaar worden. mijn vader wou me onterven en mijn toenmalige vriendin en schoonfamilie maakten grapjes over ambtenaren.
ben toen maar wat anders gaan doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |