Welke linux?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:18 schreef thabit het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het muiswieltje werkt onder Gnome?
Volgens mij kan je CAB files installeren door ze gewoon naar 't Raki systemtray-icon te slepen. Als dat niet lukt kan je 'm natuurlijk ook op je telefoon zetten via rapip:/ en 'm in je telefoon openen. Syncen gaat inderdaad niet via Raki, maar via Multisync (een gnome programma volgens mij) en misschien dus ook via een KDE programma zoals ik eerder zei, maar dat moet ik zelf in ieder geval nog testen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Hier werkt synce, en ik kan via rapip:/ via konqueror in mn PDA browseren, maar wanneer ik raki opstart, kan ik er niets mee... Alleen DCCM opstarten of afsluiten, geen CAB-files mee installeren en ik zie geen sync in het menu....
Proberen opnieuw te installeren. Gelukt, maar toch heb ik het idee dat ik er toch wat meer mee moet kunnen doen... Vooral een internetverbinding kunnen maken met mn PDA en AvantGo kunnen syncen...
Dat zou hier moeten staan volgens mijn bookmarksquote:
He, wat tof van je. Jammer dat de discussie al veel te vaak gevoerd is. Ga jij lekker Windows gebruiken als je dat fijn vindt en laat dit topic verder links liggen. Dit topic is er niet om te bespreken of Windows beter is of niet, dit is er om mensen te helpen met Linux/Unix.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:51 schreef t0y het volgende:
toch geef ik jullie de kans om verheldering te bieden
Nu heb ik nog geen antwoord. Wat kan mij het verrotten of die discussie al vaak gevoerd is, ik heb er niets van meegekregen. Daarom vraag ik om verheldering.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
He, wat tof van je. Jammer dat de discussie al veel te vaak gevoerd is. Ga jij lekker Windows gebruiken als je dat fijn vindt en laat dit topic verder links liggen. Dit topic is er niet om te bespreken of Windows beter is of niet, dit is er om mensen te helpen met Linux/Unix.
Linux is voor mij helemaal niet moeilijk. Het is pas moeilijk als je Windows gewend bent en stug in die denkwereld blijft hangenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef t0y het volgende:
[..]
Je hoeft geen heel betoog te geven over hoe geweldig Unix/Linux wel niet is, ik wil alleen weten waarom jullie het helemaal de bomba vinden!
Dat is wel even iets anders dan je afvragen waarom we 'moeilijk doen' en het grote bs vinden. En ik vind Linux fijn omdat het gewoon prima werkt. Ik kan ermee wat ik wil, het ziet er puik uit, het werkt goed en het is gratis. Niets moeilijk aan, Windows is niet veel makkelijker, wel veel duurder.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef t0y het volgende:
ik wil alleen weten waarom jullie het helemaal de bomba vinden!
Usenetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel even iets anders dan je afvragen waarom we 'moeilijk doen' en het grote bs vinden. En ik vind Linux fijn omdat het gewoon prima werkt. Ik kan ermee wat ik wil, het ziet er puik uit, het werkt goed en het is gratis. Niets moeilijk aan, Windows is niet veel makkelijker, wel veel duurder.
Bij de meeste distro's werkt dat standaard... je moet anders in je xorg.conf of XF86Config het volgende zetten in het device gedeelte van de muis:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:18 schreef thabit het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het muiswieltje werkt onder Gnome?
1 |
De architectuur is superieur. Het is compleet customizable. De keuzevrijheid is enorm. Geen last van virussen of spyware. Het is gratis, free software (als in "free speech") en dus open source. Het is meer secure, stabieler en krachtiger, en kost minder resources. En het werkt veel fijner dan windows (vind ik zelf dan).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef t0y het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen antwoord. Wat kan mij het verrotten of die discussie al vaak gevoerd is, ik heb er niets van meegekregen. Daarom vraag ik om verheldering.
Je hoeft geen heel betoog te geven over hoe geweldig Unix/Linux wel niet is, ik wil alleen weten waarom jullie het helemaal de bomba vinden!
Ik heb xorg, maar geen file genaamd xorg.conf.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Bij de meeste distro's werkt dat standaard... je moet anders in je xorg.conf of XF86Config het volgende zetten in het device gedeelte van de muis:
[ code verwijderd ]
Bij sommige versies heeft het nog de 'oude' naam; XFree86.confquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik heb xorg, maar geen file genaamd xorg.conf.
Nee, heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef JeRa het volgende:
[..]
Bij sommige versies heeft het nog de 'oude' naam; XFree86.conf
Misschien dat het bestand iets anders heet dan maar het zal zeker staan in /etc/X11/quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef thabit het volgende:
Eerst updatedb en daarna locate xorg.conf
Elegantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef the_disheaver het volgende:
Kmail wees me er zonet op dat ik wel het woord ´attachment´ getyped had, maar geen attachment toegevoegd had. Was ook niet de bedoeling, maar ow, wat een leuke functie
![]()
Top reactiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
He, wat tof van je. Jammer dat de discussie al veel te vaak gevoerd is. Ga jij lekker Windows gebruiken als je dat fijn vindt en laat dit topic verder links liggen. Dit topic is er niet om te bespreken of Windows beter is of niet, dit is er om mensen te helpen met Linux/Unix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |