Eetsequote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef cuall het volgende:
Ik ben eventjes eten, hopelijk kan ik straks nog posten![]()
![]()
Ik heb er een spannend iets van gemaakt. Ik kan ook niet toveren tenslotte.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aangehad vandaag.
Was op Fok! veel leuker en anders wordt je er maar door afgeleid.![]()
Het was niet lief bedoeld Parel. Dit is gewoon zoals ik het voel. Ik ben helemaal vóór je mening geven: mijn teamleiders zijn erg blij met mequote:Op zondag 29 januari 2006 17:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je Thalita maar in dit land moet het mogelijk zijn om je te verdedigen, je mening
te uiten, en te discuseren, soms kan dat er hard aan toe gaan maar het moet echt kunnen,
zonder dan ook maar iemand te kwetsen, alhoewel ik mensen als ze in een andere positie
terecht komen wel erg vindt veranderen en dat vind ik erg jammer zie dan liever de persoon/
personen voor de veranderingen, als mensen bv hun taak niet aankunnen zouden ze beter
terug kunnen gaan naar daarvoor, zo ik heb gezegd, moest me even van mijn hart.
Eerlijkheid duurt tenslotte het langst![]()
Ja dat is ook zo en die beslissing moet je dan ook goed overwegen, voordat je eraanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk stevig in je schoenen moet staan om hier mod te worden, Parel.
Ik zou het iig niet kunnen.
Altijd welkom. tann.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef tann het volgende:
[..]
Dank je Miss J, ik snap jullie twijfel, geeft niet , ik hou vol!!!leuke fotoos he??!! Kmoet zo Jos ook nog ff in badje doen, dus ga zo ook weer maar ben er vanavond weer hoor, als t mag...
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef cuall het volgende:
![]()
Dat waren ook niet mijn woorden Thalita dat jij de kant van TL koos heb geen namen genoemdquote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het was niet lief bedoeld Parel. Dit is gewoon zoals ik het voel. Ik ben helemaal vóór je mening geven: mijn teamleiders zijn erg blij met me. Het zit hem meer in 'de groep aan de éne kant en het individu aan de andere kant', als je begrijpt wat ik bedoel. Waarmee ik niet zeg dat ik de kant van TL kies. We zullen wel zien hoe het verder gaat.
Zeker niet zelf gekookt?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik ga het zeker lezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb er een spannend iets van gemaakt. Ik kan ook niet toveren tenslotte.
is goed, maar je mag ook wel een sigaretje van mij hoor, haha, met Jos is alles hardstikke goed, drinkt goed, slaapt goed, en is heel erg vrolijk, lacht al en brabbelt al, en ga zo maar door, kwil jullie niet verder vervelen maar ik geniet volop!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Neem ik mijn shag mee meid, en ik wil weten hoe die kleine drol van je het doet. MissJ. is altijd prive te mailen hoor via mijn site. Tot later.
Heb je niet gezegd nee, en heb ik ook niet zo gelezen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat waren ook niet mijn woorden Thalita dat jij de kant van TL koos heb geen namen genoemd
dit was even in zijn algemeenheid.
Eetse Pareltjequote:Op zondag 29 januari 2006 18:04 schreef White_Pearl het volgende:
Eetse Cuallen tot later
![]()
![]()
En ik ga koken, dus tot later allemaal![]()
Ennuh wees een beetje lief voor elkaar hé![]()
Bye bye![]()
![]()
En dat mag ook hé, moet kunnen hoor meisquote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd nee, en heb ik ook niet zo gelezen hoor. Ik wilde mijn standpunt in deze discussie alleen even duidelijk maken.
met je tenen spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Talitha het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen in m'n eentje ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:57 schreef bunnyma het volgende:
<..>
Was op Fok! veel leuker en anders wordt je er maar door afgeleid.![]()
Moddergevecht later ?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En dat mag ook hé, moet kunnen hoor meiszolang we elkaar maar niet in de haren
vliegen toch? Maar ik ben nu even weg tot later maar weer![]()
![]()
Hopelijk zijn het niet van die langequote:
Is dat leuk danquote:
Je zou je mail kunnen checken, maar als je niet alleen bent zijn er ook leukere dingen te bedenken!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Talitha het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen in m'n eentje ?
edit: oeps, ik ben niet alleen. zouden ze het gezien hebben ?
Mail is al gechecktquote:Op zondag 29 januari 2006 18:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je zou je mail kunnen checken, maar als je niet alleen bent zijn er ook leukere dingen te bedenken!![]()
ik wil ook rellenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mail is al gecheckt. Leukere dingen ? Zullen we samen ergens gaan rellen ?
![]()
Probeer me maar eens duchtig te beledigen! Dan ga ik wel zeuren om een ban!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mail is al gecheckt. Leukere dingen ? Zullen we samen ergens gaan rellen ?
![]()
wacht ff, het is heel simpel eigenlijk, maar we moeten geen ban oplopen natuurlijk, zeg jij maar waar dan zeg ik wel hoequote:
ouwe zakquote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer me maar eens duchtig te beledigen! Dan ga ik wel zeuren om een ban!![]()
Jij, jij, jij,jij..............jij ouwe sok !!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer me maar eens duchtig te beledigen! Dan ga ik wel zeuren om een ban!![]()
Ik zal eens even in de index kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wacht ff, het is heel simpel eigenlijk, maar we moeten geen ban oplopen natuurlijk, zeg jij maar waar dan zeg ik wel hoe
Hier misschien ?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal eens even in de index kijken![]()
Talitha kan veel beter. Ze doet gewoon niet voldoende haar best! Als ze zo doorgaat zal zij het jaar over moeten doen!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij, jij, jij,jij..............jij ouwe sok !!!!!
zoiets ?
hoop t ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hopelijk zijn het niet van die lange![]()
Je bent gewoon te schattig om grof tegen te wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha kan veel beter. Ze doet gewoon niet voldoende haar best! Als ze zo doorgaat zal zij het jaar over moeten doen!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat leuk dan![]()
één, twee, drie,....., negen, tien, elf. Elluf![]()
Ik heb ergens gelezen dat je er ook gewoon om kunt vragen. Maar dan is de lol er natuurlijk meteen vanafquote:
Oh, niks.quote:
Ga es terug naar je klaslokaalquote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Hij is al gevlucht hoor. Hij doet wel stoer, maar als ik hem ouwe sok noem is ie meteen wegquote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga es terug naar je klaslokaal![]()
bokje![]()
Agossiequote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is al gevlucht hoor. Hij doet wel stoer, maar als ik hem ouwe sok noem is ie meteen weg.
Hij heeft een banquote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is al gevlucht hoor. Hij doet wel stoer, maar als ik hem ouwe sok noem is ie meteen weg.
En wat heeft hij dan gezegd ? Ik las wel iets over 'nek uitsteken' en 'kop schoppen' ofzoquote:
Dit was uiteraard ook niet serieus bedoeldquote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat heeft hij dan gezegd ? Ik las wel iets over 'nek uitsteken' en 'kop schoppen' ofzo![]()
wilde hij mijn nek er uit steken en dan m'n kop eraf schoppen........quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat heeft hij dan gezegd ? Ik las wel iets over 'nek uitsteken' en 'kop schoppen' ofzo![]()
Ik ga eens rellen in m'n eigen evenementenbureau.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef cuall het volgende:
Viola zegt nu zelf ook al dat ze niet meer hotelliers zijn , maar medewerkers van een evenementenburo
![]()
![]()
......zeg ik al de hele week![]()
Viool leest al je posts meequote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef cuall het volgende:
Viola zegt nu zelf ook al dat ze niet meer hotelliers zijn , maar medewerkers van een evenementenburo
![]()
![]()
Ging om iemand anders z'n kopquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wilde hij mijn nek er uit steken en dan m'n kop eraf schoppen........
ik ga dago mailen, zag het nog niet in het ban-topic staan nl
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft een ban![]()
![]()
mensen van zijn leeftijd mogen hier niet meer komen
Dit was uiteraard niet serieus bedoeld
Tot laterquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga eens rellen in m'n eigen evenementenbureau.
Tot straks![]()
je bent er nogquote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef demins het volgende:
Bezoek binnen!!! Moet even sociaal proberen te doen, en dan ook nog eens koken!![]()
![]()
idd.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Tot laterquote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef demins het volgende:
Bezoek binnen!!! Moet even sociaal proberen te doen, en dan ook nog eens koken!![]()
![]()
Tot straksquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga eens rellen in m'n eigen evenementenbureau.
Tot straks![]()
Ja laten we een betere naam gaan verzinnen, ik begin;quote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
idd.
HBB = H + BB
- De H is er niet meer, de hotelkamer is ws al berghok geworden.
- BB kun je het ook niet noemen. Weeekendje thuis wippen, dagje naar de kids,
prijsje ophalen in Artis. Volgend weekend zijn er geloof ik 4 tegelkijk weg.
Als je nu op de streams kijkt, zie je alleen een muf rokershoekje in de zaal, die zou moeten bruisen met een perfect zondag diner !
En wie was er op die datum nou ook weer jarig ???? Nou . . .quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja laten we een betere naam gaan verzinnen, ik begin;
HBB:
H = Huisje
B = Buiten de deur
B = Belevenissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |