Ofschoon ik wel fan ben van technische voetballers ligt mijn voorkeur niet echt bepaald bij de Suriprofs, nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat jij voor de Suriprofs was.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
eeeh ja die arrogante ajaxieden ook altijd
![]()
priceless
![]()
Lezen.quote:Hoop ik.
jij bent echt stoer heyquote:Op zondag 29 januari 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet een goede TT voor de volgende topic: Ajax! Op naar het rechterrijtje!
Ik weet het. Ik heb mij altijd al gangster willen voelen nadat ik een sarcastische opmerking over Ajax maak.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
eeeh ja die arrogante ajaxieden ook altijd
![]()
priceless
![]()
Nee. Jij trekt met jouw 'grappen' volle zalen!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij kan wel stoer zijn, maar grappig is hij niet
Toen Ajax het goed deed was je voor Ajax ...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb mij altijd al gangster willen voelen nadat ik een sarcastische opmerking over Ajax maak.![]()
Goh. Dat moet dan een decennium geleden zijn geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Toen Ajax het goed deed was je voor Ajax ...
man dit is de eerste keer (goh wat toevallig, ajax heeft vandaag verloren) dat jij hier bent dus wat lul je nou man.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Jij trekt met jouw 'grappen' volle zalen!![]()
Dat is raar. Want Ajax heeft dit seizoen wel vaker verloren (Understatementquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
man dit is de eerste keer (goh wat toevallig, ajax heeft vandaag verloren) dat jij hier bent dus wat lul je nou man.
Maar laten we het maar weer proberen over ajax te hebben hoewel die one day flies van utrecht het vrij moeilijk maken....
AS Roma. Volgens de laatste geruchtemolen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al bekend welke club er op Babel geboden heeft?
Juventus toch, op aanraden van Zlatan.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al bekend welke club er op Babel geboden heeft?
Nee, ventje, hier op Fok. Het laatste seizoen dat Ajax kampioen was. Nou doei en tot over een jaar weer als Ajax kampioen is he. Daaaahaaaag sukkeltjequote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goh. Dat moet dan een decennium geleden zijn geweest?![]()
Liever nietquote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Julie mogen de FC Utrecht fans ook feliciteren he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |