Dat dacht ik dus ook. Niet dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef Slarioux het volgende:
Maar nu ik het plaatje zie, "hoe makkelijk kan het zijn?".
Wat wil je doen dan? Die knoppen spreken nogal voor zichquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Niet dus.Hoe moet ik dan beginnen?
deze welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Wilbert87 het volgende:
Geen een van die sites functioneert goed..
veel zoekplezier. Raad je aan als je zelf een layout maakt een editer te installeren die in alle bestanden in een map kan zoeken.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Wilbert87 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ikz o`n template installeer?
Hmm da's raar. Normaalgesproken als je "All Content Items" Kiest in het pull down menu bovenaan en je kiest dan voor "New" (rechtsboven), zou je een tekstveld moeten krijgen waarin je je artikel kunt schrijven.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Wilbert87 het volgende:
@t stumbleupon: Ik heb alles gedaan wat je zei, maar nu komt er weer geen tekstveld..
Kan iemand mij uitleggen hoe ikz o`n template installeer?
http://img142.imagevenue.com/img.php?loc=loc136&image=44ae2_blaaa.JPGquote:Op maandag 30 januari 2006 18:03 schreef stumbleupon het volgende:
[..]
Hmm da's raar. Normaalgesproken als je "All Content Items" Kiest in het pull down menu bovenaan en je kiest dan voor "New" (rechtsboven), zou je een tekstveld moeten krijgen waarin je je artikel kunt schrijven.
Templates kun je inderdaad via de Installer installeren zoals hierboven aangegeven. Je kan ze gewoon in de .zip laten zitten... Hoeft dus niets uit te pakken.
Daarna zet je de template van je keuze als default.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef popolon het volgende:
Als je niet eens door de zeer duidelijke documentatie heenkomt raad ik je aan Joomla niet te gebruiken.
niet iedereen heeft jouw goede leeskwaliteiten hoor. jij leest zeker ook altijd de handleiding helemaal door als je een nieuwe dvd-speler hebt gekocht, of niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef popolon het volgende:
Als je niet eens door de zeer duidelijke documentatie heenkomt raad ik je aan Joomla niet te gebruiken.
Je zet een heel internetportaal op met database? Lijkt me dan wel zo handig dat je het e.e.a. even doorneemt. Kun je niet met een DVD speler vergelijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet iedereen heeft jouw goede leeskwaliteiten hoor. jij leest zeker ook altijd de handleiding helemaal door als je een nieuwe dvd-speler hebt gekocht, of niet?
effe rustig met die jongen doen, hij komt in een nieuwe wereld terecht en dan moet ie maar gelijk effe alles snappen?
Je moet die templates gewoon eens bekijken hoe ze in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef DionysuZ het volgende:
hoe makkelijk is het om een eigen template te maken? Een eigen design ipv al die standaard templates.
zeer handig natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:12 schreef stumbleupon het volgende:
Er is een template_designer_plugin voor Dreamweaver
Dit klinkt waarschijnlijk echt superdom.. maar wat vindt ik dit?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef tsjsieb het volgende:
Welke User-editor hebben je geselecteerd, de tinyMCE WYSIWYG Editor of de NO WYSIWYG editor, en welke browser gebruik je?
Aan 't vlindertje naast zijn icon te zien heeft ie datquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Wilbert87 het volgende:
Done. Maar nog steeds staat er niks. Wellicht moet ik eerst een template kiezen?
Heb je toevallig MSN? Je komt erg aardig en vooral gebruikersvriendelijk over![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |