Kan nou niet zeggen dat ik ze echt prettig vind kijken... Veel ruis en vooral het gezichts- en armhaar ziet er niet goed uit.. Heb je op een hoge ISO staan schieten en dat te ver door de USM getrokken??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
Nog ff een paar fototjes:
Woodface
[afbeelding]
[afbeelding]
---
Venus in Flames
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. flink bijlichten he. en gooi dat LCD schermpje nou eens de deuruit en neem een goeie CRT. zie je die ruis nie zo.
De 1DmkII is me 2e hands nog te prijzig...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja ruis... ik wil ook gewoon een 5D ipv die 1D. Stukken beter. AL ga ik donderdag wel ff die 1D mark III testen. als dat een beetje veel beter is dan w8 ik gewoon nog ff op de 5D mark II.
das nu juist NIET het sterkste punt van de 1D mark II(n), helaas. daarom wil ik er ook vanaf. maar de nieuwe Mark III biedt hoop (14bit, minder darknoise, etc)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Tja, ik weet het niet hoor. Foto's zelf zijn prima, maar de hoeveelheid ruis is toch wel pittig. Je mag toch hopen dat al die dure spulletjes van je nou net op dat punt beter presteren.
ik geef je ¤ 150 euro voor die 1DmkIIn... Maar dan moet je niet meer zeuren..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
das nu juist NIET het sterkste punt van de 1D mark II(n), helaas. daarom wil ik er ook vanaf. maar de nieuwe Mark III biedt hoop (14bit, minder darknoise, etc)
p.s. daarnaast even erbij vermelden dat de foto´s genomen zijn in the Little Devil (cafe) in Tilburg. Dat wil zeggen, paar zwakke lampjes, dus weinig licht, dus heeeeeeeeel erg veel onderbelichten ...
Ik vind foto nummer 4 de meest sterke van het geheel. voor de rest sluit ik me wel aan bij HM2 qua commentaar. En schaam je vooral niet om hier werk neer te zetten. Voor alles op fotografie gebied je moet het vooral veel doen daar leer je van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik wel wat aan ja!! Thanx!
En dit was de enige manier om de hele band er op te krijgen, het was echt vreselijk krap helaas..
Bij de 4e foto was het trouwens mijn bedoeling de microfoon er op te houden (eigelijk is die foto per ongeluk zo geworden omdat hij net naar achter ging ipv bij de mic te blijven)Verder heb ik daar idd niet zo heel erg op gelet. Niet dat ik zo heel veel kansen had trouwens om vanuit een ander punt te schieten daar, maar ik zal er volgende keer zeker op letten!!
Ik zit er aan te denken een 50mm lens te kopen (die met f1.8), zou die ook geschikt zijn voor dit soort dingen? Of mis ik dan de zoom te veel?
Het gemis aan zoom kun je compenseren met je voeten en met je creativiteit. Maar koop m zeker, het is een hele fijne lens voor heel veel toepassingen (onder andere concerten idd) en in verhouding idioot goedkoop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit er aan te denken een 50mm lens te kopen (die met f1.8), zou die ook geschikt zijn voor dit soort dingen? Of mis ik dan de zoom te veel?
Ik zei toch al.. ¤150 euro en dan moet je verder ook niet zeuren..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
owww nice. mijne zitten weer eens vol met ruis (but what else is new.. moet echt een andere cam. hebben)
Niks mis met een beetje ruis.... Corbijn is er beroemd mee gewordenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
owww nice. mijne zitten weer eens vol met ruis (but what else is new.. moet echt een andere cam. hebben)
omg the Hulk is aliveeeeeeeequote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje ruis.... Corbijn is er beroemd mee geworden
Ff een updateje van mij:
1 Golden Earring
ach, ik heb Neat Image weer gevonden. dat helpt best nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zei toch al.. ¤150 euro en dan moet je verder ook niet zeuren..![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach, ik heb Neat Image weer gevonden. dat helpt best nog wel.
ennuh.. de Hulk is back geloof ik.
Had gekunt, ik vond hem wel leuk zo. Ik heb een andere foto van hem (die ook weer vreemd gekleurd door het licht) maar op zwart wit gezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Astridj0h het volgende:
ja beetje bijzondere kleuren idd..... snap dat het van het licht komt, maar toch... ff het schuifje groen omlaag gooien in ps denk ik zo!
Leuk effect zo moet je geen heel concert lang doen, maar voor een keertje, leukquote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
5. Maggie Reilly (the voice of Mike Oldfield's To France and Moonlight Shadow)
Ik probeer dit trukje wel eens vaker maar dit was wel het beste resultaat tot nu toe.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuk effect zo moet je geen heel concert lang doen, maar voor een keertje, leuk
En dat vind ik precies ook de minste van het stel. Ik vind de laatste erg goed. Goede timingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Nabewerking was nauwelijks nodig, croppen en soms een picasafilter er overheen, that's it...alleen eerste foto zit een zachte focus overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |