Ik denk dat TS het over de sprintrace heeft, die net op tv was.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef Droopie het volgende:
Je weet toch wel dat ie gewonnen heeft.
Voor je jezelf teveel voor lul zet.
Ik ben door dit forum een hoop ergenis bespaard.
dank je lul, nu weet ik de uitslag alquote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef Droopie het volgende:
Je weet toch wel dat ie gewonnen heeft.
Voor je jezelf teveel voor lul zet.
Ik ben door dit forum een hoop ergenis bespaard.
hierbijquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
niet zo nakken, hier mag je Verstappen afzeiken. Anders laat een modje um ff naar klb kicken
Kopieer dan wel ff de volledige URL, niet de afkortingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef GS500 het volgende:
Voor iedereen die loopt te zeuren dat ze het nog niet gezien hadden en nu de uitslag al weten terwijl ze dat niet willen weten:
Vergeet RTL en kijk voortaan gewoon live via deze stream:
http://boss.streamos.com/(...)gp-racing_051022.asx
En dan heb je tenminste ook geen irritante commentator
Tot zover de echte kennerquote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef L.Mo het volgende:
Ik dacht dat ik Formule 1 in Monaco zat te kijken
Ik lachtequote:
Tis toch nooit goed. Als hij eraf gaat is het gezeik, als hij wint is er nog steeds gezeik. Wat wil je nou?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
oh eigenlijk he kunnen we verstappen niet meer echt afzeiken nadat hij de hoofdrace won....maar dat was gewoon geluk dus sja
Same question here,quote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef WarPuppy het volgende:
Wat is dat A1 GP ?!
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Same question here,
idd wat is de A1? kheb er echt nog nooit van gehoord. F1 is toch de ultieme klasse?
Een risico nemen is leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef The6thgate het volgende:
A1gp is geweldiglekker veel actie. eigenlijk gewoon karten met (n soort) F1 auto's
![]()
die actie van m in de sprintrace was idd gewoon dom. hij had voor de bocht al kunnen inzien dat ie er niet langs kwam
Idd, Verstappen heeft in mijn ogen niks verkeerd gedaan. Hij laat juist zien dat ie ten koste van alles wil winnen, heeft nog steeds de vechtlust.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een risico nemen is leuk.
Als het hem wel was gelukt was iedereen blij en "ahhh, ohhh".
Maar nu het hem niet is gelukt is het een sukkel "boehhh".
Dit maakt het juist spannend.
En jij?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:31 schreef Pietklaaso het volgende:
Nou is dit de 2de keer dat die gast iets wint in zijn leven?
Jezus hij kan niet normaal in een formule 1 auto rijden dus dan maar in de a1 de amateur
mmzz, je moet stoppen op je hoogtepunt dus misschien is dit een goed momentquote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Wesfrdam het volgende:
Verstappen had al 13 jaar geleden moeten stoppen![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Wesfrdam het volgende:
Verstappen had al 13 jaar geleden moeten stoppen![]()
Wat een kenners hier. Reageer dan niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:31 schreef Pietklaaso het volgende:
Nou is dit de 2de keer dat die gast iets wint in zijn leven?
Jezus hij kan niet normaal in een formule 1 auto rijden dus dan maar in de a1 de amateur
Precies, Jos was de grote held in de Formule 3! Hij is zelfs 2 keer derde geworden in de formule 1, dat wordt niet zomaar even geevenaard. Hij had alleen pech dat hij teamgenoot was van Schumiquote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Wriker het volgende:
[..]
Wat een kenners hier. Reageer dan niet.![]()
Goeie beschijving van z'n F1 loopbaan na 1994 dit.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef Captain_Chaos het volgende:
Zou Jos Verstappen een racende lafaard geweest zijn dan crashte hij nooit maar zou hij daarentegen tot in lengte der jaren kansloos zijn voor een podiumplaats.
Ey anders lees je ff de post boven je en zie je dat Jos al 2 keer 3de is gewordenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:08 schreef Murray het volgende:
[..]
Goeie beschijving van z'n F1 loopbaan na 1994 dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |