Ik heb net een cakeje met van die gele room erin op!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
Vandaag (5e dag na operatie) alweer lekker gegeten:
- Eierkoeken (voor de eiwitten)
- 4 boterhammen
- Spinazie (aanrader) en doperwten en mais (geen aanrader)
- Fruithapje (zonder sinaasappel en andere zure producten)
Woensdagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik heb net een cakeje met van die gele room erin op!En vanavond eet ik pasta.
Damzkieee, ben jij dan ook op donderdag geopereerd?
Ik haat zoete dingen. Het liefst zou ik frikadellen, kroketten, friet, worst, pizza en heel heet eten willen eten.. Maar ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:05 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij gebruiken jullie dit als een excuus om alleen maar suiker te eten of niet?
Melk wil ik ook. Maar dat lijkt me op dit moment, samen met friet/chips eten, het domste dat ik zou kunnen doen. Al is dit wel de dag dat ik weer alles mag eten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef Sessy het volgende:
Melk?
Gister zat ik te eten (aardappelpuree+boerenkool) en mn kaak knakte steeds aan de rechterkant. Dus ik heb er soms wel last van, maar niet de hele tijd gelukkig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:55 schreef Damzkieee het volgende:
Heb jij geen enorme last van je kaken foxxy? Die klem hebben ze echt een bere-eind opgerekt volgens mij... Straks lekker spinazie eten
Whehe ik ook! Met spinazie en rookworstquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:10 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Gister zat ik te eten (aardappelpuree+boerenkool) en mn kaak knakte steeds aan de rechterkant. Dus ik heb er soms wel last van, maar niet de hele tijd gelukkig.
Maareh, hoe zit het met jouw korsten? Zijn ze ook al aan het verdwijnen?
Zo pasta eten!
Rookworst durfde ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe ik ook! Met spinazie en rookworst![]()
Ik heb nog niet gekeken naar mn korsten vandaag, maar gisteren zaten er nog witte plekjes op.
Gebruik je nog pijnstillers?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:23 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Rookworst durfde ik niet, dus heb ik er maar twee knakworstjes bij gegeten.
En die korstjes zijn voor een deel nog wel wit, maar er zijn al wel stukjes af. Het is keihard aan het genezen geloof ik, daarom had ik ook zo'n pijn vannacht. Heb trouwens gedroomd dat ik een nabloeding had.
Ik gebruik nog steeds de paracetamol-zetpillen van 1000mg. Zondag een dagje geen zetpillen genomen en toen had ik toch aardig wat pijn. Ik denk dat ik donderdag/vrijdag maar stop met pijnstillers. Nu gebruik ik ze nog even ivm het eten. Ben namelijk wat afgevallen en ik woog al niet zo veel. Vandaar dat ik nu gewoon even flink wil eten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gebruik je nog pijnstillers?
Ik heb nu nog Movicox (van het ziekenhuis) en vannacht een 500mg paracetamol gehad. En ik moet nog 3x per dag penicilinekuur omdat ik de dag van ontslag 40,3 koorts had.
Toen ze bij mij genazen, jeukten ze alleen en deden helemaal geen pijn. Vreemd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:23 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Rookworst durfde ik niet, dus heb ik er maar twee knakworstjes bij gegeten.
En die korstjes zijn voor een deel nog wel wit, maar er zijn al wel stukjes af. Het is keihard aan het genezen geloof ik, daarom had ik ook zo'n pijn vannacht. Heb trouwens gedroomd dat ik een nabloeding had.
Ik zuip sowieso al geen melk...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef Sessy het volgende:
[..]
Toen ze bij mij genazen, jeukten ze alleen en deden helemaal geen pijn. Vreemd.
Wat is er mis met melk? Dronk ik liters van.
Hengelo,quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef NoXxa het volgende:
Vandaag weer paar mensen van hun amandelen afgeholpen. Kan me voorstellen dat jullie slachtoffers er goed last van hebben. Is geen prettige ingreep. Waar zijn jullie overigens geopereerd?
Wow, klinkt heftig!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:48 schreef lesley het volgende:
ik heb het ook ene paar maanden geleden laten doen, ben 20
het hgeeft niet geholpen, heb nu luchtweginfecties in plaats van ontstoken amandellen
en ik heb een nabloeding gehad
toen hebben ze me met m'n hoofd naar onde rgebukt naar een kleine kamer gereden, en met een bvies brandend spul de wond dicht proberen te krijgen
en toen dat niet lukt hup meteen weer de narcose op het infuus
en weer alles dichtbranden, heb dan ook een paar weken flink veel pijn gehad
na het ging erg snel allemaal,quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Jezus lijkt me helemaal erg Lesley!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |