Hoe gaat het nu met de pijn dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef M.Ram het volgende:
Vanwege de onstekkingen eraan.
Die maandelijks terug kwamen.
En nu tot het verleden behoren.
Ik hoop 't voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:24 schreef M.Ram het volgende:
Voor het moment op de plek waar de linker amandel zat die doet nog veel zeer.
Rechts voel ik niks meer gaat dus goed.
Praten daarin tegen gaat nog steeds met pijn gepaard.
Is nu precies 1 week geleden.
Nog anderhalve week dan zou het helemaal goed zijn, volgens de arts.
Bij mij zijn ze er in juli vorig jaar uitgegaan, toen ik 23 was. 4 dagen in het ziekenhuis moeten blijven, onwijs veel pijn gehad, waterijs (loactoseallergie) gegeten tot ik het niet meer kon zien (er liggen er nog steeds een stuk of 30-40 in de vriezer) en inderdaad veel moeite met praten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:24 schreef M.Ram het volgende:
Voor het moment op de plek waar de linker amandel zat die doet nog veel zeer.
Rechts voel ik niks meer gaat dus goed.
Praten daarin tegen gaat nog steeds met pijn gepaard.
Is nu precies 1 week geleden.
Nog anderhalve week dan zou het helemaal goed zijn, volgens de arts.
Er tussenin denk in, neigend naar volwassen. Als je de baard in de keel hebt gehad (als je man bent tenminste) zijn je amandelen volgroeid, vertelde de arts die mij opereerde...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Luutgaert het volgende:
Ik heb ook aardig vaak keelpijn en dan is het ook altijd dezelfde keelpijn: ik voel een dag van te voren dat ik de volgende dag keelpijn krijg, het doet normaal zeer maar bij slikken extra en ik hoef eigenlijk nooit te hoesten. Maar ik weet dus niet echt of dat dan keelontstekingen zijn enzo of gewoon keelpijn? En nu ben ik 16, als m'n amandelen eruit zouden worden gehaald, krijg ik dan de pijn van een kind of die van een volwassene?
En terug groeien voor de 3de keer dan zou ik wel een medisch wonder zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:59 schreef Moja het volgende:
Bij mij waren ze er uitgehaald en weer teruggegroeid![]()
Ligt eraan hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef Minnie_ het volgende:
Ben ook weer ziek. Al de 4e keer dit jaar en 2 keer daarvan had ik een keelontsteking, terwijl ik daar nooit last van had.
Toch maar even naar de huisarts geweest vanmorgen en inderdaad onstoken amandelen. Mocht kiezen tussen een kuurtje (wat zou betekenen dat ik 2 dagen korter ziek ben) of gewoon uitzieken. Nou, dan ziek ik wel gewoon uit. Maar moet het wel in de gaten houden.
Als deze keelonsteking over is, moet ik nog een keer langskomen om te kijken hoe het er dan uit ziet.
En als dit meer voor gaat komen, moeten ze er misschien wel uit, maar dat zie ik echt voor geen meter ziten
Alles bij elkaar was ik er 11 weken uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ah ik mag morgenochtend mn amandelen eruit laten halen. Als ik zo de tijdslijn van TS heb gevolgd dan ben ik er wel 2,5 week zoet mee
11 weken!! wat hebben ze gedaan? Mis geschaafd ofzo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Alles bij elkaar was ik er 11 weken uit.
Maar dat verschild van persoon tot persoon.
Mijn doc zei 8 tot 12 weken duurt het ongeveer "het hele proces"
Waarschijnlijk heeft hij niks gegeten de weken na de operatie. Dan geneest het ook niet en krijg je nog ontstekingen ook, want als je niet eet, verzwakt je immuunsysteem.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
11 weken!! wat hebben ze gedaan? Mis geschaafd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |