Hoe kan ik dat doen zonder heel de deur cq kozijn te vernietigen?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je al geprobeerd het slot uit te boren?
Alleen voor de 'lichte' cilinder slotenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef TimberWolf het volgende:
Als een deel van het slot buiten de deur uitsteekt (na eventueel verwijderen van beslag): Griptang of waterpomptang op het slot zetten, en draaien tot het slot breekt. Als het slot in beveiligd deurbeslag zit (je kan het beslag er niet vanaf schroeven): Uitboren met een staalboor. Klein beginnen. Als het een erg goed slot is, en dat werkt niet: Haakse slijper zo dicht mogelijk langs het kozijn in de deur laten slijpen tot deze openvalt.
Herkennen jouw buren je geen eensquote:[b]Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef TimberWolf Waarschuw in alle gevallen op zijn minst even de buren voor je aan de slag gaat. Anders heb je wat uit te leggen aan oom Agent
te lang.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:29 schreef Keiichi het volgende:
Ik ken met een ijzerzaagje tussen het kozijn en het beslag.
Maar hoe lang gaat dat duren voordat het door isZou het huren van een haakse slijpmachine adviseerbaar zijn?
Mijn ervaring is dat een dremel lastig door hardmetaal gaat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:44 schreef Gurb het volgende:
dan zou ik eerder kijken of je met een dremel aan de gang kan gaan, ipv een haakse slijpert
das waar, maar mijn ervaring met een slijptol is juist weer dat je daar veel meer dingen mee beschadigd, dan je vooraf had gepland.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat een dremel lastig door hardmetaal gaat.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef Whizzkith het volgende:
Oke goed topic, ik zit vast in mijn kamer en het slot van de deur is kapot (dikke sleutel). Als je door het steutelgat kijkt zie je een soort loshangend plaatje bungelen, die hangt dus 'in' het gat waar de sleutel in moet... Je kan hem aan de kant duwen maar dan nog krijg je de deur met geen mogelijkheid open... Iemand enig idee hoe je dit met huis-tuin-en-keuken-middelen dit kunt oplossen?! Ik moet naar de wc!![]()
Meeste binnendeuren hebben geen veiligheidspennen of scharnieren aan de scharnierkant zitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef Whizzkith het volgende:
Ja, hij draait mijn kant op, maar kun je de deur er wel uithalen als hij zo op slot zit? Maar ik zal dat eerste eens proberenThnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |