Vertel er eens wat meer over.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef nietzman het volgende:
Open Transport Tycoon Deluxe.
Meer hoef je niet te hebben..
Goh wat een goed beargumenteerde post.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef BMH het volgende:
Mac heeft helemaal niets met gamen te maken.
Tuurlijk wel, alle oude PC games die je allang weer vergeten was voor full price in de schappenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef BMH het volgende:
Eindelijk zijn wij het een keer eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alle oude PC games die je allang weer vergeten was voor full price in de schappen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef BMH het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alle oude PC games die je allang weer vergeten was voor full price in de schappen![]()
Ik moest toch stiekem wel een beetje lachenquote:
Één screenshot zegt meer als duizend woorden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Tomasso het volgende:
Vertel er eens wat meer over.
Details please????quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef nietzman het volgende:
Open Transport Tycoon Deluxe.
Meer hoef je niet te hebben..
Is daar een mac-versie van?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ik voel me direct thuis.
Tijd om OpenTTD op mijn iBook te zetten. Op mijn Mac Mini speel ik via ScummVM nu op dit moment Monkey Island 3.
Ook met origenele PC games?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef Anthraxx het volgende:
ScummVM werkt prima op een Mac en dan kun je gewoon alle LucasArts spellen spelen.
http://prdownloads.source(...)-macosx.dmg?download
Een Xbox ook niet. Daar hoor je ons toch ook niet over klagen?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef BMH het volgende:
Was jij niet zo'n Xbox/Playstation fanboy?quote:
Net zo'n succes als de Gamecube zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom heb ik zo'n gevoel dat dit geen succes topic gaat worden?
PC.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n Xbox/Playstation fanboy?
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben helemaal ontroerd.
En nog toffer is dat men bezig is met 32bits replacementgraphics voor het gehele spel. Zie hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Details please????
Zoals: hoe kom ik daaraan?
Edit: laat maar, site gevonden, oude originele cd gepakt en hij doet het perfect!![]()
![]()
Ja, OpenTTD is echt geweldig, TTD was al de beste sim ooit, maar OpenTTD gaat er gewoon nog zo ver overheenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |