Zeker! Wees gerust, ik kan elk moment toeslaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kan ik weer met een gerust hart over straat
F5 hem eens misschien staat het dan wel overalquote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef Athalon het volgende:
[..]
IK heb geprobeerd erachter te komen in wat hardware forums, maar daar wist niemand wat het antwoordt nu precies was. Meestal is het scherm linksboven het scherm wat je vaak fulscreen kan zetten, en de rest niet.
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:24 schreef demins het volgende:
Zeker! Wees gerust, ik kan elk moment toeslaan!![]()
Agossiequote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toen ik dat eindelijk doorkreeg ben ik dan ook meteen gestopt. Was ik daar een beetje de enige die het allemaal heel serieus nam.
quote:
Ze zal wel een halve kliko hebben gehad ipv een vollequote:Op zondag 29 januari 2006 14:30 schreef MissJ. het volgende:
Viool zal wel niet te eten hebben gehad thuis........ (ja vast)
![]()
Vreest dan hen niet; want er is niets bedekt, hetwelk niet zal ontdekt worden, en verborgen, hetwelk niet zal geweten worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef demins het volgende:
Ach heer Jappie, het is hier zó behelpen...![]()
Dat is dus hetzelfde als ik dacht, want sommige streams lopen altijd een paar seconde achter en soms lopen er twee gelijk, dan kan ik ze alltwee fullscreen zetten. De andere twee lopen dan 3 seconden achter.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef MissJ. het volgende:
Athalon, mijn probleem is dat als ik een prntscreen neem van alle 4 de cams, en ik open hem in paint of adobe (ik paste hem dan) dan blijft 1 cam gewoon doorlopen. Geen stilstaand beeld dus. En altijd gebeurt dat met de afbeelding die ik wilde hebben. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik daar mijn geluid aan had maar dat is het niet. (ik hoop dat je het begrijpt)
Jouw probleem herken ik ook, op fullscreen krijgen we alleen de cam te zien die Talpa gebruikt.
Uw wijsheid verbijstert mij telkenmale opnieuw en neemt somtijds angstaanjagende vormen aan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreest dan hen niet; want er is niets bedekt, hetwelk niet zal ontdekt worden, en verborgen, hetwelk niet zal geweten worden.![]()
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als ik dacht, want sommige streams lopen altijd een paar seconde achter en soms lopen er twee gelijk, dan kan ik ze alltwee fullscreen zetten. De andere twee lopen dan 3 seconden achter.
Tja..keik. ut sjit zo .....sommige leiers hebbuh dat van hunnie eiges he...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Uw wijsheid verbijstert mij telkenmale opnieuw en neemt somtijds angstaanjagende vormen aan!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja..keik. ut sjit zo .....sommige leiers hebbuh dat van hunnie eiges he...![]()
Zal ik even antwoorden danquote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.
En dat werkt prima toch?![]()
Jij was trouwens ook weer goed op dreef vannacht.quote:
Dat zou best kunnen, maar ik zet het scherm altijd op 1280x960 en ga dan downscalen naar 550 want dat is een stuk beter werken dan van 375 naar 550 vergroten.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.
En dat werkt prima toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |