Had het er net over op Tha Messengah met iemandquote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hou het in het vervolg maar gewoon bij Nederlands![]()
Waar?quote:
en dat is hipquote:Op zondag 29 januari 2006 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze is zichzelf da's meer dan genoeg
Pub?quote:
Verdomd toch weer in een vakjequote:
Ze is iig wel bijdetijdquote:Op zondag 29 januari 2006 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomd toch weer in een vakje
Vanzelfsprekendquote:
quote:
Watisterquote:Op zondag 29 januari 2006 14:26 schreef Messenga het volgende:
Hoi René.
tot nu toe nog wel, maar ik ga zometeen msn opstarten en dan loopt mn pc helemaal vast, maar ik ga het toch weer proberenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leker niks doen vandaag enzo, heerlijk
Met jou?
jaquote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef B_BOY het volgende:
nog iets gephotosoept carmi?
okquote:
succesquote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
tot nu toe nog wel, maar ik ga zometeen msn opstarten en dan loopt mn pc helemaal vast, maar ik ga het toch weer proberen![]()
ik ga het NU doen, dus het kan zijn dat ik een kwartier niks zeg, dan weet je waar het van komtquote:
jaja, moet je me niet zo lekker onder handen nemen.quote:
Have funquote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Renesite het volgende:
* Renesite had nog een verjardagje voor de boeg![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jaja, moet je me niet zo lekker onder handen nemen.
Veel plezierquote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Renesite het volgende:
* Renesite had nog een verjardagje voor de boeg![]()
en ik wat de drinkenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
kga wat eten scoren..
Voor 100 euro heb je al 250GBquote:Op zondag 29 januari 2006 15:01 schreef B_BOY het volgende:
mijn server werkt
nu ff de benodigde software der op knallen. en dan kan hij van de week weer open om er een grotere hd in te zetten ( 4gb schiet niet egt op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |