Eurosport.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
en dan zendt sporza de speechen niet uit
het is juist voor de emotie en voor die speech dat ik kijk
kutzender ! geldt voor nederlandse zenders trouwens ook
Nou zeg,quote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
en dan zendt sporza de speechen niet uit
het is juist voor de emotie en voor die speech dat ik kijk
kutzender ! geldt voor nederlandse zenders trouwens ook
Belgie is dan ook geen europaquote:
Noem anders even de slechtste zender van allemaalquote:
Dat valt wel mee, zolang ze maar geen tractorraces uitzenden.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem anders even de slechtste zender van allemaal![]()
da's wat minder interessant nieuws, ze willen alleen nu de highlights laten zien blijkbaarquote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Belgie is dan ook geen europa![]()
En nederland zit zo vol met kampioenen vandaag dat ze geen tijd hebben voor de speeches
al warenb deze twee op het ijs ook niet om aan te zienquote:Op zondag 29 januari 2006 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's wat minder interessant nieuws, ze willen alleen nu de highlights laten zien blijkbaar
Het enige dat ze zo nu en dan leuk uitzenden is het sumo worstelen. Verder ziet het er wel ok uit, maar die commentatorenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zolang ze maar geen tractorraces uitzenden.![]()
Ik mis nu wat denk ik zo . . .quote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef petitlapin2 het volgende:
IK HEB HET
ik weet niet welke zender het is, maar waw !!!
ik hou deze !!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef ThunderChild het volgende:
Ik mis nu wat denk ik zo . . .![]()
![]()
Heb je overigens al een mailtje gestuurd naar de FA'tjes over je originele account ??
Momenteel zenden ze de Africa Cup of Nations uit. Erg leuk.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het enige dat ze zo nu en dan leuk uitzenden is het sumo worstelen. Verder ziet het er wel ok uit, maar die commentatoren
Mits geluid uit is het wel nog te doen. Maar natuurlijk altijd beter dan voetbal op talpaquote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Momenteel zenden ze de Africa Cup of Nations uit. Erg leuk.![]()
Weet ik nog niksquote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef petitlapin2 het volgende:
en die marcos heeft toch weer een schitterende speech gegeven
I lost, it's amazing![]()
Een reactie op het gezicht van Federer?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef petitlapin2 het volgende:
federer huilt
ooooooooooooooooh, ik zit hier te snotteren als een klein kind
Dat is een vooroordeel. Talpa brengt het voetbal zeer goed in beeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits geluid uit is het wel nog te doen. Maar natuurlijk altijd beter dan voetbal op talpa
whaha doe je dat altijd of zijn t ook hormoontjes?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef petitlapin2 het volgende:
federer huilt
ooooooooooooooooh, ik zit hier te snotteren als een klein kind
En nog is Top Oss een K*T clubquote:Op zondag 29 januari 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Talpa brengt het voetbal zeer goed in beeld.
Van de vier grand slam toernooien vind ik de US Open altijd de minst leuke.quote:
ROLAND GARROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
Van de vier grand slam toernooien vind ik de US Open altijd de minst leuke.
Daarom zendt SBS de wedstrijden van TOP Oss uit.quote:
Ow, diequote:
Ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van de vier grand slam toernooien vind ik de US Open altijd de minst leuke.
Dat is dan weer te Frans, doe mij maar Wimbledon.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ROLAND GARROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS![]()
en rogerquote:Op zondag 29 januari 2006 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ook
Favorieten Roland en Wimbledon
Grappige aan Roland blijft dat sommige toppers de grootste moeite hebben om hem te winnen.
Denk aan een sampras en andre
Onzin, kijk het regelmatig en het lijkt nergens op. En straks helemaal gaan ze de eerste divisie uitzenden. In een paar fragmenten terwijl SBS nu alles uitzendt.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Talpa brengt het voetbal zeer goed in beeld.
Hoezo lijkt het nergens op? Geef eens argumenten waarom Studio Sport het volgens jou zo veel beter deed.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin, kijk het regelmatig en het lijkt nergens op. En straks helemaal gaan ze de eerste divisie uitzenden. In een paar fragmenten terwijl SBS nu alles uitzendt.
En roger inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en roger![]()
ik heb trouwens op bbc gekeken, weet ik nu
Stefan Edberg.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En roger inderdaad.
Maar ik heb meer met andre en Sampras
ik ben smoorgeilverliefd op andy roddickquote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
En roger inderdaad.
Maar ik heb meer met andre en Sampras
De reden waarom ik altijd op bbc naar wimbledon kijk, he is tooooo goodquote:
Daarom juist. Een beschaafde man en technisch hoogstaand tennis.quote:
Geen een amerikaan op dit momentquote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben smoorgeilverliefd op andy roddick, al presteert die tegenwoordig niet zoveel
Is Andy niet met Sharapova momenteel?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben smoorgeilverliefd op andy roddick, al presteert die tegenwoordig niet zoveel
Ik snap dat stefan je dan aanspreektquote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom juist. Een beschaafde man en technisch hoogstaand tennis.
Ten eerste de volgorde van de wedstrijden. Ik wil neit alle 'kleine' clubs eerst zien, gewoon met de top beginnen. Daarbij is het commentaar toch ook minder na de wedstrijden. De reclame's tussendoor irriteren mega en zo nog wel een paar hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het nergens op? Geef eens argumenten waarom Studio Sport het volgens jou zo veel beter deed.
geef mij maar de flamboyante marcos bagdatis danquote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef Plato1980 het volgende:
Daarom juist. Een beschaafde man en technisch hoogstaand tennis.
Ik kijk geen eens meerquote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ten eerste de volgorde van de wedstrijden. Ik wil neit alle 'kleine' clubs eerst zien, gewoon met de top beginnen. Daarbij is het commentaar toch ook minder na de wedstrijden. De reclame's tussendoor irriteren mega en zo nog wel een paar hoor.
Dat meen je niet, Roddickquote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mook gezicht, geil lijf, goed gevoel voor humor, en een snoeiharde opslag.quote:
Zo gek is die volgorde niet, in andere landen doen ze het net zo. Is een kwestie van wennen. De reclames tussendoor deed de NOS op zondag net zo goed, bovendien kreeg je er dan ook nog een journaal tussendoor. Dat was puur om reclame uit te kunnen zenden, want op andere dagen zond men nooit het journaal op twee zenders tegelijkertijd uit. Bij Talpa duren de onderbrekingen dus zeker niet langer en bovendien is het een echt voetbalprogramma. Ik heb nooit begrepen waarom de NOS niet in staat was om het korfbal in een andere uitzending onder te brengen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ten eerste de volgorde van de wedstrijden. Ik wil neit alle 'kleine' clubs eerst zien, gewoon met de top beginnen. Daarbij is het commentaar toch ook minder na de wedstrijden. De reclame's tussendoor irriteren mega en zo nog wel een paar hoor.
Geen idee,quote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mook gezicht, geil lijf, goed gevoel voor humor, en een snoeiharde opslag.
wat wil een vrouw meer![]()
veel geldquote:
quote:Weirdmicky aka de koning van de dwergen: komt af en toe langs om zijn kotsneigingen betreft vrouwen te spuien,
desondanks toch object of affection van nelis, joost en maarten.
val ik niet op... Of zijn t kleintjesquote:
Damn jij hebt zo geen kijk op mannenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, Roddick
Die man straalt nou echt uit wat je niet wil zien in iemand toch?
Kom maar op met Sampras, Agassi en bij de vrouwen Sabatini.
Nee niet nodigquote:
75C.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
val ik niet op... Of zijn t kleintjes![]()
Denk dat er heel wat emoties bij je loskomen als je hele leven om 1 ding draait en het er dan (weer) uitkomt. Ik vind deze kant juist mooi om te zien. Zeker omdat hij altijd wordt vergeleken met een robot...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee niet nodig
Het is ook een kut speech
Hoe vaak heeft hij dit nou al gedaan
Het is toch geen klein kind meer
Mits d'r broekmaat 34 is geef ik dr door aan jouquote:
Dat zei men ook altijd van Sampras, totdat het moment dat hij in tranen was na het overlijden van zijn coach.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat er heel wat emoties bij je loskomen als je hele leven om 1 ding draait en het er dan (weer) uitkomt. Ik vind deze kant juist mooi om te zien. Zeker omdat hij altijd wordt vergeleken met een robot...
Idd... pete Sampras vind ik dan ook helemaal geweldigquote:Op zondag 29 januari 2006 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zei men ook altijd van Sampras, totdat het moment dat hij in tranen was na het overlijden van zijn coach.
heninquote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef JoeyT het volgende:
Joey gaat ff nadenken welke winnaar hij niet mag...
Miguel Indurain. Te flets en een te verdedigende wielrenner.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef JoeyT het volgende:
Joey gaat ff nadenken welke winnaar hij niet mag...
10 keer beter dan lancequote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Miguel Indurain. Te flets en een te verdedigende wielrenner.
Owja heninquote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
henin
al heeft ze nu ook wel een pak sympathie van mij gewonnen. de kritiek die ze krijgt is echt niet meer normaal
kijk eens aan, we zijn het eens,quote:
Een heel ander type wielrenner, veel minder leuk om naar te kijken. Hij pakte z'n winst in de tijdritten en consolideerde in de bergen. Op zich zeer knap, maar het maakte de bergritten er niet leuker op.quote:
Dat was mijn held voor armstrongquote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Miguel Indurain. Te flets en een te verdedigende wielrenner.
Die is echt verschrikkelijk!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
kijk eens aan, we zijn het eens,
lance![]()
Ik vind lance 1 van de beste sporters ooit... Echte winnaar die alles voor het winnen opzij zet...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
kijk eens aan, we zijn het eens,
lance![]()
me too.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
En die doping verhalen geloof ik ook nog steeds
Je hebt het nu over lancequote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een heel ander type wielrenner, veel minder leuk om naar te kijken. Hij pakte z'n winst in de tijdritten en consolideerde in de bergen. Op zich zeer knap, maar het maakte de bergritten er niet leuker op.
Je wint t niet voor niets 7 keer... Genoeg bewezen lijkt mijquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is echt verschrikkelijk!
Ja ja zielig kanker enzoboehoe
En nu gvd is echt gaan fietsen, koersen gaan rijden en je bewijzen en niet in 1 berg etappe![]()
En die doping verhalen geloof ik ook nog steeds
hij is lelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind lance 1 van de beste sporters ooit... Echte winnaar die alles voor het winnen opzij zet...![]()
Ja idd, maar zoals je zegt iedereen doet het. En zonder keihard trainen kom je ook met steroiden niet ver...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
me too.
om de simpele reden dat iedereen daar slikt/spuit en whatever.
Hij versnelde helemaal niet, hij viel nooit aan maar reed in één tempo zijn concurrenten de vernieling in. Nogmaals: zeer knap, maar uiterst saai.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over lance![]()
Indurain ging zitten de bergen op![]()
Niks staan! Gewoon even versnellen al zittend![]()
Hoezo is hij een leugenaar?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij is lelijk
(sorry, stomme reden, maar soit)
hij is een leugenaar
geef gewoon toe dat je geslikt hebt of gespoten hebt.quote:
Wat bezwezen? We hadden het er over wie we wel of niet mochtenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je wint t niet voor niets 7 keer... Genoeg bewezen lijkt mij
Zeer talentvol, maar niet professioneel genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nog bijna liever Der jan, Stugge duitser in gevecht met zijn gewicht en vorm in de tour
10 keer meer respect voor!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij versnelde helemaal niet, hij viel nooit aan maar reed in één tempo zijn concurrenten de vernieling in. Nogmaals: zeer knap, maar uiterst saai.
Is het ookquote:Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef petitlapin2 het volgende:
der jan vind ik ook maar een lul
Kom op zeg. In gevecht met zn gewicht en vormquote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna liever Der jan, Stugge duitser in gevecht met zijn gewicht en vorm in de tour
Boogerd zou eens een cursus tactisch rijden moeten volgen. Hoe vaak hij al koersen verloren heeft door op het verkeerde moment aan te vallen...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
10 keer meer respect voor!
Net als boogaard die iedereen naar de klote rijd twee jaar geleden
gewoon hard berg op, afzien en trappen![]()
Ik zeg ook nergens dat het een held isquote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op zeg. In gevecht met zn gewicht en vormja als je de winter geen flikker uitvoert dan krijg je dat he...
Geen held, maar een luiwammes, die er blijkbaar te weinig voor over heeft...
Zelfs zn team ziet dat in
idd, omdat lance gewoon zo lelijk isquote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
Is het ook
Maar beter dan Lance om naar te kijken
Ja jammer.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Boogerd zou eens een cursus tactisch rijden moeten volgen. Hoe vaak hij al koersen verloren heeft door op het verkeerde moment aan te vallen...
Ja als je t leuk vindt om hem weer te zien falen dan geef ik je gelijk. Elke keer weer grote verwachtingen die die niet kan waar maken. Elke keer weer gelost worden...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het ook
Maar beter dan Lance om naar te kijken
iedereen slikt, iedereen spuit. anders hou je zo koersen geen weken vol, het is gewoon niet menselijk;quote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef Tranceptor het volgende:
Lance heeft gewoon eerlijk gewonnen en dat kunnen die Fransen gewoon niet hebben. Toegegeven, over het eerste jaar winst kunnen de nodige vraagtekens rijzen, maar de rest.
Verlies is ook mooiquote:Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja als je t leuk vindt om hem weer te zien falen dan geef ik je gelijk. Elke keer weer grote verwachtingen die die niet kan waar maken. Elke keer weer gelost worden...
Hij had afgelopen jaar wereldkampioen kunnen worden als hij het iets slimmer had aangepakt. Maar goed, dat is hem al zo vaak overkomen dat we inderdaad moeten concluderen dat hij net niet goed genoeg is voor de absolute top.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja jammer.
Sommige mensen missen net dat ene kleine stukje tussen de top en sub top.
Potentie zat maar het komt er op de verkeerde tijden en plekken uit
Ja ik heb er idd van genoten... Lekker om iemand uit te lachenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verlies is ook mooi![]()
![]()
Alleen afgelopen jaar beruste hij al in die rol![]()
Dat maakt het drama een stuk minder leuk![]()
Ze gebruiken allemaal dingen die zorgen voor betere opname van zuurstof in hun bloed en dergelijke. Zonder drugs was zulke topsport waarschijnlijk ook niet mogelijk, maar als we het sec over de laatste 6 overwinningen hebben, is Lance gewoon de beste geweest zonder doping (illegale drugs). En dat kunnen de Fransen niet hebben in HUN toer. Hoogst hypocriet, daar ze de apotheek Virenque vereren.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
iedereen slikt, iedereen spuit. anders hou je zo koersen geen weken vol, het is gewoon niet menselijk;
heeft hij dan eerlijk gewonnen ? ergens wel ... hij doet hetzelfde als iedereen
Hij kan gewoon niet mee in het absolute hooggebergte en dat heeft hij nooit op constante basis gekund. Daarom zal hij nooit een echt briljant klassement kunnen rijden, maar wellicht een prima ritzege in de bergen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij had afgelopen jaar wereldkampioen kunnen worden als hij het iets slimmer had aangepakt. Maar goed, dat is hem al zo vaak overkomen dat we inderdaad moeten concluderen dat hij net niet goed genoeg is voor de absolute top.
Dat die vent nog steeds ontzettend populair is in Frankrijk is inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
Hoogst hypocriet, daar ze de apotheek Virenque vereren.
Klopt, maar ik had het nu meer over eendaagskoersen als LBL en het WK. Hij komt daar vaak ver, maar het is net niet genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet mee in het absolute hooggebergte en dat heeft hij nooit op constante basis gekund. Daarom zal hij nooit een echt briljant klassement kunnen rijden, maar wellicht een prima ritzege in de bergen.
Ik hou ook wel van Virenquequote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat die vent nog steeds ontzettend populair is in Frankrijk is inderdaad onbegrijpelijk.
Mou le Blanc heeft er toch wel voor gezorgd dat ie niet zo maar kan mee doen aan de tourquote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat die vent nog steeds ontzettend populair is in Frankrijk is inderdaad onbegrijpelijk.
Is dat het beroemde Nederlandse onderbrekende 'killersinstinct' ?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het nu meer over eendaagskoersen als LBL en het WK. Hij komt daar vaak ver, maar het is net niet genoeg.
Wellicht, maar Erik Dekker heeft dat wel. Als Dekker in een kopgroep naar de finish rijdt dan maakt hij een goede kans om te winnen, terwijl je van Boogerd weet dat hij dan vrijwel zeker niet zal winnen. Ik denk dus dat Dekker gewoon een beter koersinzicht heeft dan Boogerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is dat het beroemde Nederlandse onderbrekende 'killersinstinct' ?
Aan de andere kant heeft boogaard waarschijnlijk meer talent en meer titelsquote:Op zondag 29 januari 2006 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar Erik Dekker heeft dat wel. Als Dekker in een kopgroep naar de finish rijdt dan maakt hij een goede kans om te winnen, terwijl je van Boogerd weet dat hij dan vrijwel zeker niet zal winnen. Ik denk dus dat Dekker gewoon een beter koersinzicht heeft dan Boogerd.
Is hij zelf niet in staat om een boterham te smeren?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef petitlapin2 het volgende:
terug de speech van federer gezien en de tranen rollen van mijn wangen
mijn vent is alive and kicking en heeft honger.
ik ga de huishoudelijke taken een beetje gaan vervullen
Meer titels niet, meer talent wel. Een combinatie van die twee zou een absolute topper zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
Aan de andere kant heeft boogaard waarschijnlijk meer talent en meer titels
Beide blijven ze sub top
Nooit vertellen aan een vrouw dat je dat kanquote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is hij zelf niet in staat om een boterham te smeren?
Bron?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meer titels niet, meer talent wel. Een combinatie van die twee zou een absolute topper zijn.
geloof het of niet, maar ik wil met hem praten en tijd met hem doorbrengen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef Plato1980 het volgende:
Is hij zelf niet in staat om een boterham te smeren?
Dekker is absolute top.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft boogaard waarschijnlijk meer talent en meer titels
Beide blijven ze sub top
Hij wil liever met zn vrienden een pientje pakken.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar ik wil met hem praten en tijd met hem doorbrengen.
Boogerd heeft volgens mij alleen de Amstel Gold Race en twee touretappes gewonnen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bron?![]()
Ik weet het niet hoor.
Ik denk dat het elkaar niet veel zal ontlopen met titels?
Alleen als ze geen grammetje vet teveel heeftquote:
Zit me even niet zo op te geilen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
gewoon 48-52kg 1.58m-1.63m lekkere kleine borstjes, klein kontje maar wel rond en strak
tell us something new, joeyquote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef JoeyT het volgende:
gewoon 48-52kg 1.58m-1.63m lekkere kleine borstjes, klein kontje maar wel rond en strak
Kga hm er straks denk ik toch nog maar ff inhangen...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zit me even niet zo op te geilen.
![]()
Tsja daar ben ik nou wel constant in... T gaat toch over tieten. Ben ik niet over begonnenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tell us something new, joey
dit wordt ook afgezaagd hoor. Je wilt ze klein en tenger, yadda yadda yadda![]()
Ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:
dit wordt ook afgezaagd hoor. Je wilt ze klein en tenger, yadda yadda yadda![]()
Dan zeggen ze over mij dat ik mn partner moet zoeken op de basisschoolquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef petitlapin2 het volgende:
dan mag ik ook,
ik wil pekzwart haar, superdonkere ogen, hij mag niet te groot zijn, want ik ben klein, rond de 1.75, past het beste om te knuffelen, en liefst ook heel tenger
Ik vind lange mannen juistquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef petitlapin2 het volgende:
dan mag ik ook,
ik wil pekzwart haar, superdonkere ogen, hij mag niet te groot zijn, want ik ben klein, rond de 1.75, past het beste om te knuffelen, en liefst ook heel tenger
en ik heb exact zo iemand gevondenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Dan zeggen ze over mij dat ik mn partner moet zoeken op de basisschool
da's onhandig bij elkaar goed knuffelen en bij het kussen. nooit meer een lange ventquote:
Ik til dr gewoon opquote:Op zondag 29 januari 2006 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
da's onhandig bij elkaar goed knuffelen en bij het kussen. nooit meer een lange vent![]()
Ik ben zelf ook niet heel erg klein op zich, dusquote:Op zondag 29 januari 2006 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
da's onhandig bij elkaar goed knuffelen en bij het kussen. nooit meer een lange vent![]()
optillenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef JoeyT het volgende:
Ik til dr gewoon op
Verder is t neuken gewoon zoveel lekkerder als je overmacht hebt![]()
1 douw en ze vliegen naar de andere kant![]()
En dat noemt zichzelf kleinquote:Op zondag 29 januari 2006 15:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
optillenzo onhandig, spreek me er niet van. Nee, vond ik echt niet leuk.
en overwicht heeft hij sowieso. Tien cm verschil is ideaal![]()
ik ben 1.65, en ik weeg nu op bijna 8 maanden zwangerschap 64 kiloquote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef JoeyT het volgende:
En dat noemt zichzelf klein![]()
Wat is t gewicht van je vriend?
Best grappig t idee dat ik je vriendje zo op kan tillen... Ik zou hem zelfs naar de touwtyfus neukenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben 1.65, en ik weeg nu op bijna 8 maanden zwangerschap 64 kilo. Ik denk dat mijn vent nu ongeveer evenveel weegt, iets meer. Ik zou het niet weten, maar hij is wel wat aangekomen .
74 KGquote:Op zondag 29 januari 2006 15:09 schreef petitlapin2 het volgende:
hoe groot ben je dan, melismay ?
ik zal het maar als een compliment beschouwen dat je hem zou neukenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:09 schreef JoeyT het volgende:
Best grappig t idee dat ik je vriendje zo op kan tillen... Ik zou hem zelfs naar de touwtyfus neuken
He's my bitch![]()
1.70 mquote:Op zondag 29 januari 2006 15:09 schreef petitlapin2 het volgende:
hoe groot ben je dan, melismay ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zal het maar als een compliment beschouwen dat je hem zou neuken![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef petitlapin2 het volgende:
1.70, vind ik niet eens zo groot
Ik ben ook niet heel groot, maar ik ben ook zeker niet klein, meeste van mijn vriendinnen zijn kleiner dan ikquote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef petitlapin2 het volgende:
1.70, vind ik niet eens zo groot
tja, uiteindelijk zie ik liever claudia shiffer-posturen, dan kylie minogue formaten ...quote:
Kylie minoque is dan ook gaarquote:Op zondag 29 januari 2006 15:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tja, uiteindelijk zie ik liever claudia shiffer-posturen, dan kylie minogue formaten ...
Dat weeg ik nu ook zo'n beetje en ik ben 1.85quote:Op zondag 29 januari 2006 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben 1.65, en ik weeg nu op bijna 8 maanden zwangerschap 64 kilo
haar gezicht is mooi, maar ze is gewoon te klein om iets te kunnen uitstralen. ik weet niet waarom, maar dat mens is voor mij dus genekt door haar kleinheidquote:
en ik die dacht dat mijn vriend mager wasquote:Op zondag 29 januari 2006 15:16 schreef ThunderChild het volgende:
Dat weeg ik nu ook zo'n beetje en ik ben 1.85![]()
![]()
Jarenlang onder de 60 gezeten, maar dat red ik niet meer . . .![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
haar gezicht is mooi, maar ze is gewoon te klein om iets te kunnen uitstralen. ik weet niet waarom, maar dat mens is voor mij dus genekt door haar kleinheid
Belgenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef petitlapin2 het volgende:
en alsof ik kylie nog nooit gezien heb
tsja ik krijg iig geen stijve vanquote:
Belgen...quote:
one care live?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
tsja ik krijg iig geen stijve van [afbeelding]
Daaromquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef petitlapin2 het volgende:
het kan me niet schelen of hij wint of niet, maar het ziet er een heel lelijke val uit.
toch een belg die is gewonnenquote:
Of een Belg heeft gewonnenquote:
Ben allang blij dat ik weer thuis benquote:Op zondag 29 januari 2006 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
T is weekend he, dan doen ze ineens of ze wel een leven hebben
Levensgevaarlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, die digitale verspreiding van ziektekiemen, daar moet je mee oppassen hoor tegenwoordig.![]()
![]()
Ik ben vrij, maakt niet uit hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pas op, ik wil je niet aansteken...
Hij viel dan ook hardquote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef petitlapin2 het volgende:
merkwaardig hoe lang men over een modderkoers kan blijven doorlullen op sporza
Das alleen maar hopen dat die eens goed door fok! gaatquote:
inderdaadquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, ik dacht echt dat hij in coma zou blijven liggen
Verkapte doorverwensing?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das alleen maar hopen dat die eens goed door fok! gaat
Is vrijwillig aanmelden ook goed?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
Verkapte doorverwensing?![]()
Namen willen we!!![]()
Zelfmoordpogingquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik til dr gewoon op
Verder is t neuken gewoon zoveel lekkerder als je overmacht hebt![]()
1 douw en ze vliegen naar de andere kant![]()
Gestikt door sperma?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef JoeyT het volgende:
Joey schrikt altijd als Sylvana t over sex heeft![]()
Topic allang gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gestikt door sperma?
Hier joey!
Jij hebt vast wel 1 van je kleine mokkels laten stikken in je zaad![]()
Misschien zelfs van onder er in en aan de bovenkant er weer uit?![]()
Dit wordt echt zo'n "mannen-bespreken-vrouwen" topicquote:Op zondag 29 januari 2006 16:53 schreef Tranceptor het volgende:
Wat vind jij JoeyT?
Bijdehante vrouwtjes met een grote bek of stille meisjes?
Waarschijnlijk blijft het wel tussen die 2quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef melismay het volgende:
Dit wordt echt zo'n "mannen-bespreken-vrouwen" topic
mag ik me ook afmelden?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijft het wel tussen die 2
Ook dat verbaasd me nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De enigen met verstand en niet te vergeten ervaring op het gebied van mooie vrouwen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik zou er ook boos op zijn als ik jou wasquote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
pizza
Ze wouden mij ooit eens in zo'n kliniek voor eetstoornissen douwen omdat ze mij te licht vonden en dat er zo weinig bij me ingingquote:Op zondag 29 januari 2006 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:
en ik die dacht dat mijn vriend mager was![]()
trouwens, de gyn vond ook dat ik gevaarlijk mager werd, al hou ik veel vocht op
nahquote:
WEquote:
T is saai vandaagquote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/active
Valt erg mee
Ja, eigenlijk wel,quote:
Ik denk dat het ontbreken van andere users er iets mee te maken zou kunnen hebben...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel,
kan jij het verklaren dan?
Das alleen deze sc, en de rest dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat het ontbreken van andere users er iets mee te maken zou kunnen hebben...![]()
De rest ligt waarschijnlijk wel te neuken.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das alleen deze sc, en de rest dan?
Gezellig met zijn allen?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De rest ligt waarschijnlijk wel te neuken.![]()
Echt?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Eigenlijk is marc wel nogal de mannelijke variant van S.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Twisted_fok het volgende:
En hoe ga je dat voor elkaar krijgen?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal me even gedragen nu, een huilende twist is vast niet leuk
Heeft hij ook eenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja! Dat dacht ik ook na vannacht!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De sinaasappel was toch bij iemand anders dan Sabje?
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
eten slapen
Spannend levenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
eten slapen
Zoals het een goede vrijgezel betaamt!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
eten slapen
Ja, lief van jequote:Op zondag 29 januari 2006 17:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk mee met marc![]()
Zo ben ik dan ook wel![]()
ik las hetquote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
Tnx![]()
Het is een schatje
helaas weer in moeten leveren![]()
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zeg eens even TCtje, verander jij steeds de wiki?
Enige dat ik aangepast heb is mijn eigen tekst.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef Twisted_fok het volgende:
wie dan? ik ben echt te nieuwsgierig.
Je vader 'werkt'toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou zielig zijn
Ben ik te veel voor weg.
Anders had ik het onmiddelijk gedaan
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Enige dat ik aangepast heb is mijn eigen tekst.![]()
Dat vond ik een mooie zin... Prijst Q in al zijn wijsheid!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben wel blij voor je hoor.
Maar ik wil ook eens een keer vrolijk verliefd zijn..
Tijd voor een wijntjequote:Op zondag 29 januari 2006 18:15 schreef JoeyT het volgende:
En?
Die zou ik inderdaad graag es blootstellen aan een flinke portie wurgsex met TC als ontvangende partij!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef JoeyT het volgende:
Joey ziet de reacties van Tranceptor en Airwin... A match made in heaven...
Ik heb liever jou of WM, mijn koene bruine ridder.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef JoeyT het volgende:
Joey ziet de reacties van Tranceptor en Airwin... A match made in heaven...
Chapeau jongens en doe t veilig
Nee dank je, ...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zou ik inderdaad graag es blootstellen aan een flinke portie wurgsex met TC als ontvangende partij!
Dat kan ik me voorstellen, maar sinds ik niet meer vreemd ga 3 dagen 4 uur 6 minuten en 34 seconden zit dat er niet meer inquote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb liever jou of WM, mijn koene bruine ridder.![]()
![]()
Ach vreemd, je hebt je toch aan haar voorgesteld en zij aan jou.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar sinds ik niet meer vreemd ga 3 dagen 4 uur 6 minuten en 34 seconden zit dat er niet meer in![]()
Je mag wel foto's posten, maar niet meer van SC-users.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef JoeyT het volgende:
De snelheid zit er niet meer in...
Misschien omdat ik geen foto's meer mag posten?
I love your emoticonsquote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef Tranceptor het volgende:
Je mag wel foto's posten, maar niet meer van SC-users. [afbeelding]
Duhuhhh maar normale foto's zijn niet leuk okm te posten... Daar raakt niemand boos omquote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je mag wel foto's posten, maar niet meer van SC-users. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |