Eurosport.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
en dan zendt sporza de speechen niet uit
het is juist voor de emotie en voor die speech dat ik kijk
kutzender ! geldt voor nederlandse zenders trouwens ook
Nou zeg,quote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
en dan zendt sporza de speechen niet uit
het is juist voor de emotie en voor die speech dat ik kijk
kutzender ! geldt voor nederlandse zenders trouwens ook
Belgie is dan ook geen europaquote:
Noem anders even de slechtste zender van allemaalquote:
Dat valt wel mee, zolang ze maar geen tractorraces uitzenden.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem anders even de slechtste zender van allemaal![]()
da's wat minder interessant nieuws, ze willen alleen nu de highlights laten zien blijkbaarquote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Belgie is dan ook geen europa![]()
En nederland zit zo vol met kampioenen vandaag dat ze geen tijd hebben voor de speeches
al warenb deze twee op het ijs ook niet om aan te zienquote:Op zondag 29 januari 2006 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's wat minder interessant nieuws, ze willen alleen nu de highlights laten zien blijkbaar
Het enige dat ze zo nu en dan leuk uitzenden is het sumo worstelen. Verder ziet het er wel ok uit, maar die commentatorenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zolang ze maar geen tractorraces uitzenden.![]()
Ik mis nu wat denk ik zo . . .quote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef petitlapin2 het volgende:
IK HEB HET
ik weet niet welke zender het is, maar waw !!!
ik hou deze !!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef ThunderChild het volgende:
Ik mis nu wat denk ik zo . . .![]()
![]()
Heb je overigens al een mailtje gestuurd naar de FA'tjes over je originele account ??
Momenteel zenden ze de Africa Cup of Nations uit. Erg leuk.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het enige dat ze zo nu en dan leuk uitzenden is het sumo worstelen. Verder ziet het er wel ok uit, maar die commentatoren
Mits geluid uit is het wel nog te doen. Maar natuurlijk altijd beter dan voetbal op talpaquote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Momenteel zenden ze de Africa Cup of Nations uit. Erg leuk.![]()
Weet ik nog niksquote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef petitlapin2 het volgende:
en die marcos heeft toch weer een schitterende speech gegeven
I lost, it's amazing![]()
Een reactie op het gezicht van Federer?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef petitlapin2 het volgende:
federer huilt
ooooooooooooooooh, ik zit hier te snotteren als een klein kind
Dat is een vooroordeel. Talpa brengt het voetbal zeer goed in beeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits geluid uit is het wel nog te doen. Maar natuurlijk altijd beter dan voetbal op talpa
whaha doe je dat altijd of zijn t ook hormoontjes?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef petitlapin2 het volgende:
federer huilt
ooooooooooooooooh, ik zit hier te snotteren als een klein kind
En nog is Top Oss een K*T clubquote:Op zondag 29 januari 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Talpa brengt het voetbal zeer goed in beeld.
Van de vier grand slam toernooien vind ik de US Open altijd de minst leuke.quote:
ROLAND GARROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
Van de vier grand slam toernooien vind ik de US Open altijd de minst leuke.
Daarom zendt SBS de wedstrijden van TOP Oss uit.quote:
Ow, diequote:
Ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van de vier grand slam toernooien vind ik de US Open altijd de minst leuke.
Dat is dan weer te Frans, doe mij maar Wimbledon.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ROLAND GARROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS![]()
en rogerquote:Op zondag 29 januari 2006 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ook
Favorieten Roland en Wimbledon
Grappige aan Roland blijft dat sommige toppers de grootste moeite hebben om hem te winnen.
Denk aan een sampras en andre
Onzin, kijk het regelmatig en het lijkt nergens op. En straks helemaal gaan ze de eerste divisie uitzenden. In een paar fragmenten terwijl SBS nu alles uitzendt.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Talpa brengt het voetbal zeer goed in beeld.
Hoezo lijkt het nergens op? Geef eens argumenten waarom Studio Sport het volgens jou zo veel beter deed.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin, kijk het regelmatig en het lijkt nergens op. En straks helemaal gaan ze de eerste divisie uitzenden. In een paar fragmenten terwijl SBS nu alles uitzendt.
En roger inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en roger![]()
ik heb trouwens op bbc gekeken, weet ik nu
Stefan Edberg.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En roger inderdaad.
Maar ik heb meer met andre en Sampras
ik ben smoorgeilverliefd op andy roddickquote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
En roger inderdaad.
Maar ik heb meer met andre en Sampras
De reden waarom ik altijd op bbc naar wimbledon kijk, he is tooooo goodquote:
Daarom juist. Een beschaafde man en technisch hoogstaand tennis.quote:
Geen een amerikaan op dit momentquote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben smoorgeilverliefd op andy roddick, al presteert die tegenwoordig niet zoveel
Is Andy niet met Sharapova momenteel?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben smoorgeilverliefd op andy roddick, al presteert die tegenwoordig niet zoveel
Ik snap dat stefan je dan aanspreektquote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom juist. Een beschaafde man en technisch hoogstaand tennis.
Ten eerste de volgorde van de wedstrijden. Ik wil neit alle 'kleine' clubs eerst zien, gewoon met de top beginnen. Daarbij is het commentaar toch ook minder na de wedstrijden. De reclame's tussendoor irriteren mega en zo nog wel een paar hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het nergens op? Geef eens argumenten waarom Studio Sport het volgens jou zo veel beter deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |