Vals + Soepel > Zuiver + Houterig.quote:
Zuiver + Houterig + Oprecht + Voorspelbaar < Vals + Soepel + Gespeeld + Vernieuwend.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zuiver + Houterig + Oprecht > Vals + Soepel + Gespeeld.
Floortje oprechtquote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zuiver + Houterig + Oprecht > Vals + Soepel + Gespeeld.
Het kan aan mij liggen, maar Floor komt op mij heel oprecht over.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Floortje oprecht.
Die gespeeld verontwaardiging is.
Precies. Die 'verliefdheid' speelde ze zó goed dat echt zo'n beetje iedereen daar in is getuind. En in de backstage show kun je ook goed zien dat Raf er echt van geniet om een act op te voeren. Ze blijft superleuk, maar nu moet ze toch echt weer eens gaan knallen. En met het thema Disco komt dat vast ook wel goed, als ze maar een niet te moeilijk liedje kiest.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar Floor komt op mij heel oprecht over.
Als er íemand een actrice is...
Hey, als je bij de andere kandidaten het geluid uitzet zapt iedereen weg!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef Riparius het volgende:
[..]
En, eh, BVO, denk je dat je jezelf geliefd maakt bij Raf met deze TT?
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hey, als je bij de andere kandidaten het geluid uitzet zapt iedereen weg!![]()
Als je Raf ziet blijf je kijken.![]()
Ik heb ook meer met Ellen (is mijn favoriet naast Harm), maar dat wil niet zeggen dat er geen `markt`is voor zangeresjes als Rafaella. En wat betreft snollige kleding; vind ik best grappig op z'n tijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond die styling echt te hoerig voor woorden. Ik woon op de Albert Cuyp en wat zij aan had zag je daar een half jaar geleden hangen. En die trieste pruik hangt er naast
Verdre vind ik het een aanstelster met een middelmatige stem.
Ik heb iig meer met een type als ellen, die iets bijzonders heeft
Maar ze was altijd toch al wel grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef Kirstenn het volgende:
Raffaela was zaterdag echt leuk, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggenwerd helemaal melig van haar
![]()
Nja maar dan niet op zo'n positieve manierquote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ze was altijd toch al wel grappig![]()
![]()
Waaromquote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hey, als je bij de andere kandidaten het geluid uitzet zapt iedereen weg!![]()
Als je Raf ziet blijf je kijken.![]()
Zeven toch?quote:
quote:
Op tv komt ze echt té arrogant over.. maar in t echt is dat we grappig eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Het gaat er met name om dat ze stijl heeft, dat ze er als een ster uitziet en toch lekker down-to-earth. Dat ze grappig is en ietsjes arrogant op haar eigen manier. Dat ze origineel is, dat ze Raffaëla is.
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
Ach, zelfs met het geluid uit vind ik er weinig aan.
Ja?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!
![]()
En nu?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!
![]()
ok ik snap hemquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef MaxMark het volgende:
Je snapt 'em wel..
Hoe kun je nu eerst een fantopic voor haar openen, om een tijdje later haar niks te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |