aldus; MaRkTplA@tzzquote:
Halloo,,
iiC zOek een cOmputer!
Hij moet niet te duur zijn maar wel aardig snel...
iiC heb echt geen 500 euro ofso er voor over..
gewOon een snelle cOmputer .. waar internet enz. op kan .. ook USB
GrOetjjess
iiC hoOp dat jullie reageren want ik wil graag een cOmputerr!
GrOetjjess mij
Wat heb je geschreven?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:25 schreef Het_Biertje het volgende:
IiC heb gem@ilT!
is onderweg in een bubbelsevelop dus zal er maandag wel zijn dan!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
waar blijft m'n geforce kaartjuh!
idd dan kan ik voor 290 alquote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef most_wanted het volgende:
Voor onder de 500 euro een snelle computer.
![]()
Jij misschien niet omdat je als kleuter nog naar de MediaMarkt gaat voor computeronderdelen.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij misschien niet omdat je als kleuter nog naar de MediaMarkt gaat voor computeronderdelen.
quote:HaLl0!
Ik hEb eEn m00Ie ©0mPuTeR V00r jUh!
hIj i$ NeT EnE JaAr 0Ud mAaR HeB Al\/\/EeR EeN NiEu\/\/E. aL$ jUh eR EeN BeEtJuH AaN $lEuTeLt m0eT HiJ HeT D0En. Je kAn hEm 0VeRnEmEn v00R 1 EuR0. Je mE0T \/\/El hEt 0P$TuReN 00K BeTaLeN!
Ik h00P VaN JuH Te h0rEn!!!!
Ku$jUh$,
MeLaNiEtJuHh
HiEr NoG EeN PlaTjeUhH
http://www.urbangiraffe.com/wp-images/smashycomp.jpg
Ik heb het nog in mequote:
1 zwarte koffie graag.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb het nog in me
Ik voel de onzin weer door me stromen!
Ik leeef weer!
Dan ga ik nu croissantjes bakken.
biertje danquote:Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik bedien zoiso geen mensen die koffie drinken.
Furious, wil je a.u.b je kop eens houden tegen mij?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij misschien niet omdat je als kleuter nog naar de MediaMarkt gaat voor computeronderdelen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef dikkedorus het volgende:
Maar...most_wanted...
Je bent ook wel een erg irritant persoon!
Ik neem hem niets kwalijk.
Mooi maatjequote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss rent naar de ijskast.
[afbeelding]
mail mequote:Op zondag 29 januari 2006 14:33 schreef Dobbelstein het volgende:
ik zoek trouwens wel een computer want mijne wordt een beetje traag bij internet ik heb er 900 euro voor gereserveerd het liefts een laptop ook .
Ik heb een mooie mac laptop voor 1 euro exl. verzendkosten.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:33 schreef Dobbelstein het volgende:
ik zoek trouwens wel een computer want mijne wordt een beetje traag bij internet ik heb er 900 euro voor gereserveerd het liefts een laptop ook .
waarom?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef Koewam het volgende:
Jij wordt de tweede PBerends, Biermans.
sorry croisantjes zijn op.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:53 schreef cerror het volgende:
Melanie, lekker wijf.
Ik ga ook even eten.
Ik heb een boterham met pindakaas en jam, ook lekker.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
sorry croisantjes zijn op.
dat is voor het pleb.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een boterham met pindakaas en jam, ook lekker.
Hey, voor mij is het anti-kater voer.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Tussen de 200-300 euro heb je al een leuke P4 (bij je lokale computershop) gewoon dus voor simpel gebruik in de zin van internet/Office/MSN etc. spelletjes wordt dan moeilijk.
Zegt de 13-jarige hullie.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Furious, wil je a.u.b je kop eens houden tegen mij?
Ik heb helemaal geen zin in dat je loopt te zeiken iedere keer...
Ga lekker Mac neuken ofzo, of zoek een leven.
Geen goed exuus.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, voor mij is het anti-kater voer.
Hoe wil je dat ik dit precies opvatquote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je me nu exuseerd ga ik shoppen en om werk bedelen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dit precies opvat![]()
ijsmeisquote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]wordt morgen gebelt door ijssalon en woensdag gesprek bij de jamin
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef _SnoepHond het volgende:
dit is der msn: playb0y_tanga@hotmail.com ?
melanie_the_schepijs_missquote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef melanie_the_schepijs_miss het volgende:
[..]
Ja misschien.
Anders wordt ik een zoet meisje
'Snoepmeis' weer eens iets anders dan Snoephondquote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja misschien.
Anders wordt ik een zoet meisje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |