je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat die mensen uit Amsterdam komen, daar vertrouwen ze iedereenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo hé. Dat heeft nog flink wat reacties opgeroepen. Raar toch, dat je op zo'n forum mensen gaat vertrouwen, terwijl je eigenlijk nooit weet wie er aan de andere kant van de lijn zit. Het wordt een beetje een wereldje op zich.
Hoi Deminsquote:Op zondag 29 januari 2006 12:09 schreef demins het volgende:
Wat is dat voor gedoe met Pinbal en Pinball??![]()
Goedemorgen allen!![]()
Ze zeiden ook dat Menno Menno was, zo zal het beheer van FOK! ook wel bevestigen dat tann Tanja is... Ik maak mij er niet druk om. Jullie maken je er meer druk om om mij voor een faker en een kloon uit te maken. Ik zie met genoegen tegemoet dat het beheer van FOK! vermeld, dat het ECHT Tanja is....quote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch grappig dat iemand mét een kloon dat zegt
Lees het vorige topic, er is geen verhaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben wakker, dus vertel je verhaal
Goedemorgen deminsquote:Op zondag 29 januari 2006 12:09 schreef demins het volgende:
Wat is dat voor gedoe met Pinbal en Pinball??![]()
Goedemorgen allen!![]()
Ik geloofde het toen ik het vanmorgen terug las, maar het is altijd fijn denk ik voor veel mensen als ze de echte bevestiging hebben zodat de hele Kloon-conspiracy-theory de kast weer in kan!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat Menno Menno was, zo zal het beheer van FOK! ook wel bevestigen dat tann Tanja is... Ik maak mij er niet druk om. Jullie maken je er meer druk om om mij voor een faker en een kloon uit te make. Ik zie met genoegen tegemoet dat het beheer van FOK! vermed, dat het ECHT Tanja is....
Ik heb ook in Amsterdam gewoond hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat die mensen uit Amsterdam komen, daar vertrouwen ze iedereen![]()
![]()
![]()
Bijna35quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:.. Ik heb net 4 topics doorgelezen. Is wel lachen.
Wat mij betreft zijn er twee mogelijkheden. Of het is echt Tanja óf het is LS. Dat vanwege Tann's eerste post die aan LS was gericht: "nou lekker slim kheb et gevonden hoor, thnx nog voor de complimenten!! wel lachu deze site tot nu toe...ghehe". Hierdoor moet het dus wel Tanja echt zijn óf LS, anders valt hij/zij meteen door de mand.
Verder is het op z'n minst zéér opvallend te noemen dat iemand die net een week internet heeft al wel afkortingen als "idd" gebruikt en meteen weet wat een clone is
En dan nog het opvallende feit dat LekkerSimpel opvallende weinig reageerde toen Tann al die antwoorden gaf en zelfs een tijd lang helemaal weg is geweest. En dan, vanaf het moment dat Tann naar bed gaat, schrijft LS weer heel veel reacties
en toch heb je de trein genomen naar Eindhovenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb ook in Amsterdam gewoond hoor![]()
![]()
Ik weet wel dat Tanja vroeger ook op het internet zat maar nu heel lang geen computer meer had. Ze kan dus die afkorting nog weten. Ik blijf zeggen dat de spellingsfouten mij irriteren voor iemand met HBO.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:.. Ik heb net 4 topics doorgelezen. Is wel lachen.
Wat mij betreft zijn er twee mogelijkheden. Of het is echt Tanja óf het is LS. Dat vanwege Tann's eerste post die aan LS was gericht: "nou lekker slim kheb et gevonden hoor, thnx nog voor de complimenten!! wel lachu deze site tot nu toe...ghehe". Hierdoor moet het dus wel Tanja echt zijn óf LS, anders valt hij/zij meteen door de mand.
Verder is het op z'n minst zéér opvallend te noemen dat iemand die net een week internet heeft al wel afkortingen als "idd" gebruikt en meteen weet wat een clone is
En dan nog het opvallende feit dat LekkerSimpel opvallende weinig reageerde toen Tann al die antwoorden gaf en zelfs een tijd lang helemaal weg is geweest. En dan, vanaf het moment dat Tann naar bed gaat, schrijft LS weer heel veel reacties
Ik dacht dat ze een vrije dag hadden ?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef MissJ. het volgende:
Ze praten met de gasten over de streams en dat ze alles kunnen horen.
En daarna, als daarover opmerkingen geweest zijn, wèl ineens moet vragen wat een 'ban' is.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
mensen van het HBO maken ook spellingsfouten en de een meer dan de ander!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:17 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Tanja vroeger ook op het internet zat maar nu heel lang geen computer meer had. Ze kan dus die afkorting nog weten. Ik blijf zeggen dat de spellingsfouten mij irriteren voor iemand met HBO.
Het meest opvallende is nog wel de manier waarop LS iedereen probeerde te laten reageren. Eerst schreef er niemand over tann en toen ging hij maar captures enzo plaatsen en reageerde zelf op haar eerste post. En verder natuurlijk dat hij de héle tijd aanwezig was, maar nauwelijks reageerde (dat is namelijk vrij lastig als het een kloon is). En Tann gaat naar beed en het is weer een en al LSquote:Op zondag 29 januari 2006 12:17 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Tanja vroeger ook op het internet zat maar nu heel lang geen computer meer had. Ze kan dus die afkorting nog weten. Ik blijf zeggen dat de spellingsfouten mij irriteren voor iemand met HBO.
Ja dat begrijp ik ik maak ze zelf ook, maar neem nou haar eerste post, ze klinkt als een breezahsletje. En dan nou niet roepen dat ze dat ook is !quote:Op zondag 29 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mensen van het HBO maken ook spellingsfouten en de een meer dan de ander!
Ter info... ik lag toen te slapen, ik heb het zelf ook teruggelezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
En geboren in Groningen, dus misschien wel stadsgenoot van Tanja geweestquote:Op zondag 29 januari 2006 12:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en toch heb je de trein genomen naar Eindhoven![]()
![]()
![]()
Thanks. Inderdaad, die 'ban' vraag viel me ook meteen op. Niet weten wat een 'ban' is en wel wat een 'clone' isquote:Op zondag 29 januari 2006 12:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
En daarna, als daarover opmerkingen geweest zijn, wèl ineens moet vragen wat een 'ban' is.
WB nog, trouwens.
Dus eerst zorg je ervoor dat Tanja komt posten en als ze dat dan doet ga jij slapen.........in sprookjes geloof ik al heel lang niet meer en hiermee val je voor mij door de mand.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ter info... ik lag toen te slapen, ik heb het zelf ook teruggelezen.
Klopt, iedereen maakt wel eens een typfout. Maar de paar Tann-postjes die ik gelezen heb waren echt een rommeltje.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mensen van het HBO maken ook spellingsfouten en de een meer dan de ander!
Wel heel opvallend dan dat je geen enkel topic hebt gemist (dus heb je maar heel kort geslapen) en meteen heel veel reageert exact op het moment dat tann naar bed gaat.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ter info... ik lag toen te slapen, ik heb het zelf ook teruggelezen.
ze is geen breezahsletje maar verschillende mensen schrijven anders. En alhoewel ze HBO heeft gedaan zijn er gewoon wel meer mensen die zo schrijven op die leeftijd. En er is nog steeds een verschil tussen IQ en hoe mensen schrijven. Dat gaat er meer om met wie je om gaat lijkt mij....quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ik maak ze zelf ook, maar neem nou haar eerste post, ze klinkt als een breezahsletje. En dan nou niet roepen dat ze dat ook is !![]()
Zelfs de gemiddelde MAVO muts typt beterquote:Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klopt, iedereen maakt wel eens een typfout. Maar de paar Tann-postjes die ik gelezen heb waren echt een rommeltje.
Beetje discussiëren is altijd leukquote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest opvallende is nog wel de manier waarop LS iedereen probeerde te laten reageren. Eerst schreef er niemand over tann en toen ging hij maar captures enzo plaatsen en reageerde zelf op haar eerste post. En verder natuurlijk dat hij de héle tijd aanwezig was, maar nauwelijks reageerde (dat is namelijk vrij lastig als het een kloon is). En Tann gaat naar beed en het is weer een en al LS![]()
Maar goed, het levert wel voldoende gesprekstof op hier, dat wel
Ik heb een grandioze nacht gehad, ben hard lachend m'n bed in gestaptquote:Op zondag 29 januari 2006 12:24 schreef Manu82 het volgende:
Zou het gewoon niet een stuk makkelijker zijn als er iemand hier duidelijkheid over kan geven, dan kan dit hele gezeik aflopen, de mensen vannacht hebben blijkbaar een leuke nacht gehad en wij zien het wel!!
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
APK dacht geloof ik zelfs even dat ik het was, door zijn vraag een foto van de bank te plaatsen
Ik ben het gewend, ik was óf familie van haar óf ik werkte voor Talpa...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:25 schreef MissJ. het volgende:
Voor mij is het nu duidelijk genoeg. Lekker Simpel speelde een nachtje voor Tanja.
Ik ben er klaar mee.
Nah nee dankt je, zelfs als ze het zelf is. Mag je haar lekker voor jezelf houden op MSN. Zou alleen wel uitkijken dat Peter je niet gaat stalken om achter haar gegevens te komenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als jullie lopen azen op haar MSN adres hebben jullie pech. Ik ga mij verder niet verdedigen. tann is Tanja... je kan en mag het geloven of niet...
En 'haar' reactie daarop vond ik ook erg vreemd:quote:Op zondag 29 januari 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
APK dacht geloof ik zelfs even dat ik het was, door zijn vraag een foto van de bank te plaatsen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |