bron?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef Aslama het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik van Allah mensen moet vergeven![]()
Hij's in de war met het Christendom.quote:
Dilemmaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:33 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hij's in de war met het Christendom.
Was een grapje.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dilemma![]()
zal ik hier nou serieus op in gaan of als grap bestempelen![]()
Soera 3 vers 134:quote:
Cant argue with thatquote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef Aslama het volgende:
[..]
Soera 3 vers 134:
Zij, die in voorspoed en in tegenspoed wel doen en zij, die toorn onderdrukken en mensen vergeven; Allah heeft hen die goed doen, lief.
agie mag ik jouw msn adres verzoeken?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef Aslama het volgende:
[..]
Soera 3 vers 134:
Zij, die in voorspoed en in tegenspoed wel doen en zij, die toorn onderdrukken en mensen vergeven; Allah heeft hen die goed doen, lief.
Waar moet ik naar toe sturen?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
agie mag ik jouw msn adres verzoeken?
Ik bedenk straks wel een manierquote:Op maandag 30 januari 2006 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hier voor de komende seconden en dan gelijk weg halen?
Vandaag gaat denk ik niet lukken, ik post het wel zodra het klaar is.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehe ik ben niet meer zo lang online
Op mijn profiel heb ik wel een e-mailadres staan. Ik zie je daarzoquote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
agie mag ik jouw msn adres verzoeken?
Allah is een verbastering van de titel. Hoeft nog steeds geen naam te zijn, slechts een verbastering. Net zoiets als Kapitein en Kap'tein wat door veel mensen gebruikt wordtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij uberhaubt mijn posts wel gelezenAllah is geen titel, Al-illah is een titel. Zit redelijk tot heel wat verschil tussen. Overigens zijn er heel wat meer overeenkomsten dan een gemeenschappelijk taalkundig gelijkenis. Denk aan de profeten/boeken en veel voorkomende eigenschappen die overeenkomen
Allah is dus wel een naam geworden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Allah is een verbastering van de titel. Hoeft nog steeds geen naam te zijn, slechts een verbastering. Net zoiets als Kapitein en Kap'tein wat door veel mensen gebruikt wordt
geen msn account?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef Aslama het volgende:
[..]
Op mijn profiel heb ik wel een e-mailadres staan. Ik zie je daarzo
titel verworden tot naam in de islamitische wereldquote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef Triggershot het volgende:
Al·lah (de ~ (m.))
1 naam van het Opperwezen in de islamitische wereld
alhoewel ik vind dat "islamitische" ook wel vervangen kan worden door "arabische"
Arabische naam voor de God vaN Abrahams kleinkinderenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
titel verworden tot naam in de islamitische wereld
Schattig.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef Esc het volgende:
[..]
Allah is voortgekomen uit de maangod, maar hij is door mohammed gepromoveerd tot almachtige god, de koran schijnt overigens voor een groot deel verzonnen te zijn door een christelijke monnik die mohammed heeft verteld dat hij beter 1 god kon kiezen dan meerdere zodat mensen het makkelijker zouden slikken, aangezien de arabieren rondom mohammed daarvoor vooral de maangod aanbaden, was de keus niet moeilijk.
Topic doorlezen en je kunt mee pratenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Pagan_poetry het volgende:
De heidense Arabieren aanbaden de maangod Allah door verscheidene malen per dag in de richting van Mekka te bidden, door het maken van pelgrimstochten naar Mekka, te lopen rond de tempel - de Kaäba - van de maangod, het kussen van de zwarte steen, het offeren van een dier aan de maangod, stenen te werpen naar de duivel, een maand te vasten van wassende maan tot wassende maan, enz. De bewering van de moslims dat Allah de God van de Bijbel is en dat de Islam opstond uit de religie van de profeten en apostelen, wordt weerlegd door solide, overstelpende archeologische bewijzen. De Islam is niets meer dan een opleving van de oude maangodcultus. Het heeft zijn symbolen, riten, ceremonieën, en zelfs de naam van zijn god uit de oude heidense religie van de maangod.
http://users.skynet.be/fa390968/_allah-maangod.doc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |