quote:Op zondag 29 januari 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
Ze heeft 140 posts gedaan !!!

Goedemorgen Talitha.quote:

het is geloof ik bevestigd door LekkerSimpel en PcEend. Die had volgens mij foto's van haar gehad als ik het goed terug gelezen heb!!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zit het nu terug te lezen, ze heeft wel haar best gedaan om te reageren. op het 1e oog lijkt het mij wel geloofwaardig hoor.

quote:

Ik lees net dat LS haar moeder dus ECHT heeft gebeldquote:Op zondag 29 januari 2006 11:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is geloof ik bevestigd door LekkerSimpel en PcEend. Die had volgens mij foto's van haar gehad als ik het goed terug gelezen heb!!

Ja, dat is inderdaad lachenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lees net dat LS haar moeder dus ECHT heeft gebeld![]()
, ik dacht dat hij een geintje maakte gisteren.
Maar de mooiste mop vind ik wel dat Peter haar nu heeft gemist![]()
![]()
![]()

Ik begin inmiddels ook een beetje te twijfelen. ik vond haar nooit zo mededeelzaam, en nu ik verder lees, geeft ze wel veel informatie over zichzelf.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:31 schreef Talitha het volgende:
Denken jullie echt dat het Tanja is geweestAls ik de postjes van "Tann" lees heb ik m'n twijfels.

Flugel of TL kunnen dat toch makkelijk checken of niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels ook een beetje te twijfelen. ik vond haar nooit zo mededeelzaam, en nu ik verder lees, geeft ze wel veel informatie over zichzelf.

Er is een heleboel over haar bekend inmiddels, dus is het makkelijk haar na te doen. Ik twijfel vooral door de spelling/grammatica in de Tann-postjes. Volgens mij kan de echte Tanja dat wel beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels ook een beetje te twijfelen. ik vond haar nooit zo mededeelzaam, en nu ik verder lees, geeft ze wel veel informatie over zichzelf.

Misschien wel ja. Ik vermoed dat het een kloon van LekkerSimpel isquote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel of TL kunnen dat toch makkelijk checken of niet?

Nee hoor, dat kunnen alleen de Admins en die doen dat niet zonder een zeer gegronde reden.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel of TL kunnen dat toch makkelijk checken of niet?

Mag ik vragen of jullie weleens een kloon hebben gebruikt ?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kunnen alleen da Admins en die doen dat niet zonder een zeer gegronde reden.

Ja hoor, ik heb er ook een paar.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ik vragen of jullie weleens een kloon hebben gebruikt ?

dan moet PCeend er ook aan mee werken lijkt mij!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik vermoed dat het een kloon van LekkerSimpel is.

quote:Op zondag 29 januari 2006 11:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik vermoed dat het een kloon van LekkerSimpel is.

Nooit.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:38 schreef Talitha het volgende:

Nee, lijkt me veel te vermoeiend.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:38 schreef Talitha het volgende:
[..]

Dan is LekkerSimpel misschien wel weer een kloon van PC-eend. Ikmoet hier niet teveel over na gaan denken, anders wordt ik harstikke paranoïdequote:Op zondag 29 januari 2006 11:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan moet PCeend er ook aan mee werken lijkt mij!

Misschien als je ff terugleest en vorig nummer ook erbijquote:Op zondag 29 januari 2006 11:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen, maar is Tanja hier op Fok geweest?

Heb het redelik terug gelezen en het zal wel waar zijn alhoewel de Kloon-conspiracy-theory ook wel waarschijnlijk klinktquote:Op zondag 29 januari 2006 11:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien als je ff terugleest en vorig nummer ook erbij
Ja dus. Tanja was hier en ze komt wel terug. Ze heeft meer lef dan Menno. En zoals je kan lezen, ze kan ook tegen kritiek. Het is gewoon een kanjer.

Ik ben inmiddels aan het lezen geslagen, maar als ze het Echt is, dan is ze héél anders dan de Tanja die wij hebben gezien. Juist dat roept bij mij twijfels op, maar.............ik geeft haar het voordeel van de twijfel hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 11:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja dus. Tanja was hier en ze komt wel terug. Ze heeft meer lef dan Menno. En zoals je kan lezen, ze kan ook tegen kritiek. Het is gewoon een kanjer.

Hoi Snaptnix.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag. Is dat lekkere simpele schatje van een tannn er nog![]()

Ik bedoelde dat je dat nooit mag vragen.quote:

quote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef Snaptnix het volgende:

Hoi LekkerSimpelquote:Op zondag 29 januari 2006 11:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]

Hai Snaptnixquote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef Snaptnix het volgende:

Hoi!quote:

Waarom niet? Is dat een van de ongeschreven regels?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Pinbal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je dat nooit mag vragen.![]()

Morgen, middag, nacht. Ik geloof het allemaalquote:

Hoorde je mij iets vragen danquote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Pinbal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je dat nooit mag vragen.![]()

quote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef Snaptnix het volgende:

quote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb het redelik terug gelezen en het zal wel waar zijn alhoewel de Kloon-conspiracy-theory ook wel waarschijnlijk klinkt

quote:Op zondag 29 januari 2006 11:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Morgen, middag, nacht. Ik geloof het allemaal![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |