Dat gesprek was toch onder je andere account?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
bij de weg, ik vond Menno honds behandeld. En in het gesprek met Hummie en Gijs werd het mij al duidelijk dat Joost ging/moest winnen. Dus ik praat niet uit vooroordelen.
Môgge D.Rosequote:
Goedemorgen Manu.quote:
Ze hebben vandaag een vrije dag toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:06 schreef Inca het volgende:
Wat staat er voor vandaag op het progamma, het autowassen is afgelast en nu?
Goedemorgen cuall.quote:
Ik heb het teruggelezen en zelfs nu is ze niet met zachte hand aangepakt en is ze gewoon eerlijk geweest. Hulde! Echt leuk dat ze langs is geweest! En wat Menno betreft, die had het nogal makkelijk hier, was inmiddels een halve knuffelbeer voor FOK! geworden...quote:Op zondag 29 januari 2006 09:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat hij dan te melden??? Oppervlakkige dingen. Lees ff terug hoe open en eerlijk Tanja was....
Tanja is gewoon Tanja, of het nu in het BB-huis is of aan de foon, of op internet.... ze is gewoon open en eerlijk.
Ik heb nog niks gelezen, maar is Tanja hier op Fok geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb het teruggelezen en zelfs nu is ze niet met zachte hand aangepakt en is ze gewoon eerlijk geweest. Hulde! Echt leuk dat ze langs is geweest! En wat Menno betreft, die had het nogal makkelijk hier, was inmiddels een halve knuffelbeer voor FOK! geworden...
eerst bewijs zienquote:Op zondag 29 januari 2006 11:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen, maar is Tanja hier op Fok geweest?
Go Johnquote:Op zondag 29 januari 2006 10:59 schreef MissJ. het volgende:
John Jones en Anita hebben het over Viola. Dat ze een betonnen plaat voor haar hoofd heeft en niks begrijpt. Anita zegt ze hoort alles terug hé waarop John zegt:"nou dan helpt het misschien".
Ja, weet je nog dat LekkerSimpel gister zei dat hij haar gebeld had? Toen heeft hij dus blijkbaar de url doorgegeven en is ze vannacht vrij lang geweest!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen, maar is Tanja hier op Fok geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |