Cualllllllllllllllllllquote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef cuall het volgende:
Hallo, bezoek is weg, en ik heb de dartclinic gemist![]()
![]()
Ik vertrouw gewoon op jouquote:Op zondag 29 januari 2006 01:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag het, jammer![]()
.......morgen weer een dag, nieuwe kansen![]()
hoi hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo ook Yolande, M-en-A en Beeker.
Nachtploeg paraat, we kunnen los
Trusten Rose
Ja ik vond het wel jammer, maar heb toch een leuke avond gehad hoor. Ik lees morgen wel wat ik heb gemistquote:Op zondag 29 januari 2006 01:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
stelde niet veel voor maar het was wel leuk om te zien.
Zeker het partje tussen Mieke en John
Maar is zooooooooo lekker als het klaar isquote:Op zondag 29 januari 2006 01:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ochhhh lekker erwten soep, je brengt me op een idee voor van de week, het duurt inderdaad wel een tijd voor je en lekker soepje hebt.
He men neefje Beakerquote:Op zondag 29 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees welkom Beeker
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Snappie en Supermom en alle anderen![]()
* M-en-A onderdrukt nu ff zwaaaizwaaaaiiii in verband met gesignaleerde modjes![]()
je tikt in... 3,1415927 en je hebt PIquote:Op zondag 29 januari 2006 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe je zo'n PI maakt trouwens
A;tijds laartquote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef regenworm het volgende:
Begint druk te worden
Okeeeeeee, maar als je hulp nodig hebt, kan Beeker je beslist helpen.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was ik deze nacht![]()
Beertje weet het
Hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo Yolande, M-en-A, cuall, bluezz en Beeker![]()
En welterusten voor diegene die gaan slapen![]()
Dat is het belangrijkste als je zelf maar een leuke avond hebt gehad.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel jammer, maar heb toch een leuke avond gehad hoor. Ik lees morgen wel wat ik heb gemist![]()
Dat zei ik toch al... zo tegen 2 uurquote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef regenworm het volgende:
Begint druk te worden
Yes, de grootste soeppan die er is, de keuken ziet er niet meer uit maar we hebben voor zeker 3 maanden erwtensoepquote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Yolande
Doen wij ook altijd, de grote erwtensoep pan![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
hoi hoi
* M-en-A onderdrukt nu ff zwaaaizwaaaaiiii in verband met gesignaleerde modjes![]()
Ja was weer ouwerwets druk en gezellig voor eventjesquote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Ik zag Linda op de caps en alle anderen![]()
Cappers, streamers![]()
Kijk, altijd handigquote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Okeeeeeee, maar als je hulp nodig hebt, kan Beeker je beslist helpen.
Hadden we toch al gezegd?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef regenworm het volgende:
Begint druk te worden
quote:
graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Cappers, streamers![]()
Hoi hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef cuall het volgende:
Hallo, bezoek is weg, en ik heb de dartclinic gemist![]()
![]()
quote:
whahaha... dat doe ik ook altijd. Alleen de pan is zo groot dat ik er een stoel bij moet pakken om in de pan te kunnen kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Yes, de grootste soeppan die er is, de keuken ziet er niet meer uit maar we hebben voor zeker 3 maanden erwtensoep![]()
![]()
3,1415927quote:Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:![]()
Zelfs de "politie" doet mee (de FOK Politie welteverstaan)![]()
![]()
Oeps, niermand had me gewaarschuwd.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi
Your very welcomequote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Cappers, streamers![]()
leuk dat je er ook nog bent wormpje. Nog ff eenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef regenworm het volgende:
Begint druk te worden
aan het aantal postings voor jouw moet het hier wel druk zijn.quote:
dat mot ik ook vaaskquote:Op zondag 29 januari 2006 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whahaha... dat doe ik ook altijd. Alleen de pan is zo groot dat ik er een stoel bij moet pakken om in de pan te kunnen kijken![]()
Je hebt het in ieder geval gezellig gehad, das het belangrijktequote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel jammer, maar heb toch een leuke avond gehad hoor. Ik lees morgen wel wat ik heb gemist![]()
Oi, ik kom hier als userquote:Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zelfs de "politie" doet mee (de FOK Politie welteverstaan)![]()
![]()
Hoi Cuall, ik mis je altijd als we thuiskomen van een late dienstquote:Op zondag 29 januari 2006 01:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag het, jammer![]()
.......morgen weer een dag, nieuwe kansen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Beertje, je spreekt al weer aardig berentaal![]()
Ik mis het een beetje eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja was weer ouwerwets druk en gezellig voor eventjes![]()
Tja, maar je kleur is knalblauwquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whahaha... dat doe ik ook altijd. Alleen de pan is zo groot ben ik zo klein dat ik er een stoel bij moet pakken om in de pan te kunnen kijken![]()
Zit dan ook niet meer aan verkeerde knopjesquote:
Nacht is druk bbverwonersslapenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
aan het aantal postings voor jouw moet het hier wel druk zijn.
Elke morgen verbaasd het mij dat er in de nacht 3 topic zijn vol geluld.
Als we in de gelegenheid zijn doen we dat gewoon even hè, dat weet je.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Cappers, streamers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |