Jaja...de wijn gaat zijn werk al doenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over de reet van Violala.![]()
Ochhhh lekker erwten soep, je brengt me op een idee voor van de week, het duurt inderdaad wel een tijd voor je en lekker soepje hebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou, we waren om zes uur al thuis, en toen de pan opgezet voor de echte hollandse erwtensoep.
En dan kijken of het niet aanbakt in de pan, later het vlees de hamschijf en krabbetjes uit elkaar halen mjammie![]()
Nog niet, nu pruttelen tot we naar bed gaan en dan buiten op balkon -2
Morgen verdelen in bakjes en we hebben weer tot 2007 erwtensoep![]()
![]()
![]()
Het feest kan beginnen... want MOM is binnenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaalnou ik ben er ook, één van de nachtploeg brakers dus we gaan los????
![]()
leuke TT beertje![]()
Mosdt de tt doenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaalnou ik ben er ook, één van de nachtploeg brakers dus we gaan los????
![]()
leuke TT beertje![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaa een echte Beriaanse TT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De TT is wel geschreven in de kurk-van-de-fles spelling of is dat beriaans ?
Beeriaans natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De TT is wel geschreven in de kurk-van-de-fles spelling of is dat beriaans ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
leuke TT beertje![]()
Hoi SuperMomquote:Op zondag 29 januari 2006 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
leuke TT beertje![]()
Zo'n bescheiden en lievequote:
Hoi Morwen... de nachtploeg begint alweer aardig vorm te krijgenquote:
Dell heeft ook zo'n serie gehad.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Goh wat tikt die Bart zegMaar dat T-board is ook niet alles
Net als de Packard Bell van mn moeder, ook zo'n herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |