Alleen zijn hoofdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:31 schreef snotje het volgende:
Serge... met z'n hoofd
alleen sergequote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa.. de manneljke Idols stellen niet zoveel voor he![]()
Jaa alle meiden die er nu nog zijn iigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou ik vind de meiden beter als de jongens![]()
Ik hoop dat Ellen weg moet, maar ik denk Aaron. En Angelique de week daarnaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:20 schreef Woelli het volgende:
IK ben bang dat er weer een meisje uit gaat. Dus als er een meisje uit gaat wil ik het liefst Floortje zien vertrekken. Maar ik ben bang dat Angelique weg gaat![]()
Ellen zit er gelukkig nog inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ellen weg moet, maar ik denk Aaron. En Angelique de week daarna
Het is een schande.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ellen zit er gelukkig nog in. Marescha niet
![]()
Floortjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:20 schreef Woelli het volgende:
IK ben bang dat er weer een meisje uit gaat. Dus als er een meisje uit gaat wil ik het liefst Floortje zien vertrekken. Maar ik ben bang dat Angelique weg gaat![]()
Nee Serge en Ellen gaan er eerder uit dan Raffaëlla denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:35 schreef chansadres het volgende:
Ik gok inderdaad op Aaron, die eruit vliegt, daarna of Raff of Angelique en de week erna de andere
Dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ellen gaan er eerder uit dan Raffaëlla denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |