Hoi lief troeteltje... je praat nog geen Beriaansquote:
Ooooh, there's a lull in my life...quote:Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Sjef in de Fred Hache show blijft memorable![]()
Hoi FB-tjequote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooooooooo daar is ik ook weer eens![]()
Heb mijn bijdrage aan BB5 bezoek caps net in het topic gestopt
BB5 De Cap Reünie
Bart heeft het er vaak over gehad dus die gaat kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Holt echt op FOK kijkt maargoed, wie weet
Vast die vent met die Nokia weerquote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die worden door de Security Officers apart gelegd, denk eerder iemand van de regie
Hoi FB, een heel klein stukje maar helaas, zat aan de telefoon.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte
Battlestar nog gezien vanavond?
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooooooooo daar is ik ook weer eens![]()
Heb mijn bijdrage aan BB5 bezoek caps net in het topic gestopt
BB5 De Cap Reünie
Als ze zo slim is om het juiste subforum (HBB) te vindenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bart heeft het er vaak over gehad dus die gaat kijken.
Zo nieuwsgierig is ze wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bart heeft het er vaak over gehad dus die gaat kijken.
Zou me niet verbazen dat het de mobiel van Ronnie wasquote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die worden door de Security Officers apart gelegd, denk eerder iemand van de regie
Die is ws. op staande voet subiet ontslagenquote:
Balen dan ja... was wel goede aflevering. Die van gister in amerika was een stuk beterquote:Op zondag 29 januari 2006 00:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi FB, een heel klein stukje maar helaas, zat aan de telefoon.
Er mag volgens mij geen 1 mobiel het huis in van de gasten dus lijkt me sterk dat ze een uitzondering maken omdat het de zenders verstoordquote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat het de mobiel van Ronnie was
Graag gedaan Regenworm... jij bent ook heel goed bezig geweest zag ikquote:
Leuk! alle foto's op een rijtjequote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii schat![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is haar mannetje slimmerquote:Op zondag 29 januari 2006 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ze zo slim is om het juiste subforum (HBB) te vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |