En wat zei ze toen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HEY!![]()
En ik heb nog wel de groetjes gedaan aan Marescha en gezegd dat ze op Fokforum moet kijken![]()
Heb ook gezegd tegen der dat ik het klote vond dat ze eruit was. En dat ze het wel goed had gedaan..... toen zei ze: wat lief..... maar helaas niks aan te doenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh,. Marescha.
.
Dat vergeet ze vast niet..
toen ik 7 januari naar huis reed, kwamen we haar nog tegen in de autoquote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
Ach, ze kan ook Googlen, dan komt ze er ook wel.
Ik had t ook al 3x gemeld dus als ze sven en fok en forum googletquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Misschien probeert ze tevergeefs fuck.nl of fock.nl en komt ze op de raarste sites terecht en denkt ze nu dat ze gisteren met een ranzige psycho heeft staan praten.
whahahahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Misschien probeert ze tevergeefs fuck.nl of fock.nl en komt ze op de raarste sites terecht en denkt ze nu dat ze gisteren met een ranzige psycho heeft staan praten.
Hoi.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan is er dalijk iemand aangemeld die zich Marescha noemt, gelooft niemand d'r.![]()
Ja, dat was toen Charissa afviel.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik 7 januari naar huis reed, kwamen we haar nog tegen in de autoHelemaal vergeten te melden trouwens
Toen was ze wel sjago geloof ik.... zat ze toen op de kruk?
WIEquote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Roger nu op RTL 4 bij VvAL.
Geen probleem.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En bedankt he!!
dé mark?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Verwelkomt MarkyMarkIdols in IDO
quote:
Dat was een Mark van Idols..dit is dé Markquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Marble het volgende:
Dit was toch al dé Mark van Idols? Of is er nog een andere?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Marble het volgende:
Dit was toch al dé Mark van Idols? Of is er nog een andere?
Je hebt em al gezien!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is dé Mark? k wil dé Mark ook kennen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |