Ik mocht niet meer reageren op jou, maar F5 doet wonderenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey de banner is nog niet bijgewerkt!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Je PI en smilie in de TT komen niet overeen.
Ha-haquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Je PI en smilie in de TT komen niet overeen.
quote:
Oi, ik deed niksquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Waarom begon Raffaela trouwens ineens te lachen? Had ze al gelezen dat ze van de kruk af mocht?
tsja, de jeugd van tegenwoordig he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Harm is alleen zo ver gekomen omdat hij de anti-Idol is. Normaal gaan de minder mainstream mensen er snel uit (vaak onterecht, zie Zosja en Marlies bv) en talentloze mainstream figuren (JK, Alice
) komen wel ver. Alleen is Harm zo opvallend, dat mensen hem als een soort "gimmick" zien.
Nou, Marlies is er toch ook behoorlijk lang in gebleven voor een alto. Ze is 4e geworden, terwijl ze al weken niet meer goed zong. Hetzelfde geldt voor Harm.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Harm is alleen zo ver gekomen omdat hij de anti-Idol is. Normaal gaan de minder mainstream mensen er snel uit (vaak onterecht, zie Zosja en Marlies bv) en talentloze mainstream figuren (JK, Alice
) komen wel ver. Alleen is Harm zo opvallend, dat mensen hem als een soort "gimmick" zien.
Me dunkt dat alleen Raffa dat zelf weet. Of er moet hier iemand zitten die in dr hoofd kan kijken.quote:
Misschien had ik toch iets gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Me dunkt dat alleen Raffa dat zelf weet. Of er moet hier iemand zitten die in dr hoofd kan kijken..
Ze las 't kaartje net voordat de naam bekend werd gemaakt. Die kleuter van 'n Chantal moet echt eens leren dat niet alleen zij kan lezen.quote:
In mijn ogen is Marlies "slechts" 4e geworden. Zosja was de wildcard (toch?) en logischerwijs (itt tot Sergequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, Marlies is er toch ook behoorlijk lang in gebleven voor een alto. Ze is 4e geworden, terwijl ze al weken niet meer goed zong. Hetzelfde geldt voor Harm.
Zosja daarentegen was weergaloos en meteen exit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |