Dat is dus het niveau van de gemiddelde Serge-lover.quote:
niet nodig hoor.... ik stem nooitquote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koesteren? Je bedoelt met koesteren zeker toch telefoons afpakken?
nee bah.... dat vond ik helemaal niks!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij had dat baardje wel moeten laten staan....
Van wie zou die kloon zijn?quote:
Daar moest ik ook al aan denken, dankzij d'r nieuwe Serge hype.quote:
Uhmmzzz Floortje komt nog wel eerst hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al aan denken, dankzij d'r nieuwe Serge hype.
Heeft niks met IP te maken, het enige wat je nodig hebt is een e-mail adres van je provider.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmzzz Floortje komt nog wel eerst hoor![]()
Ik weet nog geen eens hoe je een tweede nickname moet aanmaken ivm IP adres![]()
Ik wilde laatst me nichtje registeren bij mij thuis.... en dat kon dus niet.... echt vaag![]()
Hoe kwam dat dan? Te diep in het glaasje toch niet zker?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef Kirstenn het volgende:
Serge hype.. mjaa.. ik moet zeggen dat ik die ook heb gehad.. en het duurde maarliefst 2 uur![]()
Neeneeneee! We hadden meet&greet he, en toen was hij super aardig enzo.. maar 2 uur later toen ik in de trein zat besefte ik dat hij helemaal niet kon zingenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan? Te diep in het glaasje toch niet zker?![]()
Goh, kwam je erachter?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Neeneeneee! We hadden meet&greet he, en toen was hij super aardig enzo.. maar 2 uur later toen ik in de trein zat besefte ik dat hij helemaal niet kon zingen![]()
Nee,ik heb ervan geleerdquote:Op maandag 30 januari 2006 23:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Laat je niet inpalmen hè, das gevaarlijk.![]()
Jaa maar dat wist ik al vanaf haar auditiequote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Blijkbaar!![]()
Ellen is idd véél toffer.![]()
Ooooooow mijn ichtje heeft alleen hotmail. Daarom lukte het toen nietquote:Op maandag 30 januari 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft niks met IP te maken, het enige wat je nodig hebt is een e-mail adres van je provider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |