Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar ken je hem zo goed van dan? Familie van je?
Ik vind het juist achterbaks om zo over iemand te praten zonder dat hij het weet. Erg gluiperig om iemand te bashen die gewoon zijn best doet en leuk zingt.![]()
Ik weet dat het niet kan (jah ook als je contacten heb bij KPNquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me nou, dat kan echt wel. En daar hoeven ze bij Idols zelf niks van te merken. Als je een beetje contacten bij KPN e.d. heb, dan heb je het zo voor elkaar.
Idd, Merle was ontzettend veel beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij (geheel onterecht) de wildcard heeft gekregen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij (geheel onterecht) de wildcard heeft gekregen.
Merlequote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Idd, Merle was ontzettend veel beter.
Ik ken hem niet persoonlijk nee maar hij zit wel bij me op de opleidingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.
Dat is net zo veel een aanname. Misschien een geloofwaardigere, maar net zo goed een aanname.
Merlequote:
Ja, heel gluiperig om over Idols-kandidaten te praten zonder dat ze het weten.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het juist achterbaks om zo over iemand te praten zonder dat hij het weet. Erg gluiperig om iemand te bashen die gewoon zijn best doet en leuk zingt.![]()
Er staat toch dat hij denkt dat het een gluiperig mannetje is, zo komt Serge over.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maud lief? ik zeg niet snel dat iemand arrogant is, maar bij Maud vond ik dat toch wel overduidelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Merle is totaaal anders dan Maud. Maud was het lieve meisje, Merle was een veel rauwere vrouw.
Ze leven nog! Mensen die Serge leuk vinden. Die moeten we hier op Fok koesteren want hier zijn dat er maar weinigquote:
Koesteren? Je bedoelt met koesteren zeker toch telefoons afpakken?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze leven nog! Mensen die Serge leuk vinden. Die moeten we hier op Fok koesteren want hier zijn dat er maar weinig![]()
maak je niet ongerustquote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koesteren? Je bedoelt met koesteren zeker toch telefoons afpakken?
als jij je daar deze week s mee bezig gaat houdenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien kunnen we even met KPN regelen dat mensen die de afgelopen weken naar een Serge-nummer hebben gebeld worden afgesloten ofzo..
gratis sms-jesquote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef chansadres het volgende:
Juist meer telefoons geven!
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als jij je daar deze week s mee bezig gaat houden
t is iig een kapselquote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik al ooit gezegd dat ik zijn kapsel stom vind? Nee? Nou, bij deze dan, zijn kapsel is stom.
Ik heb toch liever een kapsel waar je niks van kan zeggen dan een lelijk kapsel.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t is iig een kapsel
kun je van enkele anderen niet zeggen
hij had dat baardje wel moeten laten staan....quote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een kapsel waar je niks van kan zeggen dan een lelijk kapsel.
Dat pluisjequote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij had dat baardje wel moeten laten staan....
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |