I'm used to it, dat doet men nooitquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Limbergers gaan ver. Heel ver.
En dat moet dan meer stemmen krijgen dan Marescha.quote:
Kan die foto niet in de OP ofzo Inso, komt zeer overeen met het verhaal zo'n valse kop.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dat moet dan meer stemmen krijgen dan Marescha..
Ik stel voor om Limburg inderdaad onafhankelijk te maken, laat ze daar dan hun eigen Idols organiseren, dan hoef ik niet te kijken.
Zie OP.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Joana het volgende:
[..]
Kan die foto niet in de OP ofzo Inso, komt zeer overeen met het verhaal zo'n valse kop.
Juist!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat zo is mag hij gelijk moven. En Marescha mag weer terug.
Laat dat Saskia niet horen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge klinkt toch ook niet. Ik bedoel dan de naam en de zang.
Dan vind ik dat Christon ook nog 1 kans magquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat zo is mag hij gelijk moven. En Marescha mag weer terug.
Je bent echt fokking blind als je zijn toetje leuk vindt. Enge griebus.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef _evenstar_ het volgende:
serge is puur door omdat die overgeile pubersletjes op hem stemmen omdat die schijnbaar een leuk toetje heb![]()
Graag! Zijn we hier meteen van de huilanders verlostquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
Ik stel voor om Limburg inderdaad onafhankelijk te maken,
Ik denk eerst Serge - Angelique - Ellen - Aaron - Harmquote:Op zondag 29 januari 2006 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst serge, dan Aãäaron en dan kan Ellen er wel uit.
Nee, Aäron gaat er denk ik wel eerder uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk eerst Serge - Angelique - Ellen - Aaron - Harm![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |