Ja Noah zit gewoon in de kinderstoel en ik er naast. Ging altijd prima, tot een tijdje geleden. Dan wilde hij de eerste hap al niet hebben. Dat dan toch naar binnen proppenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef DaanBanaantje het volgende:
ja en gewoon op een stoel zitten met noah in de kinderstoel en alles uit?.. tv uit/radio uit.. ff helemaal aandacht bij het eten (als je dat al niet doet natuurlijk). En anders gewoon samen met Noah eten en vriendje later? Zo gaat dat hier tenminste.. ik eet standaart met Dylan om 6 uur.. (ritme enzo) en als Rene laat moet werken eet hij als ie thuiskomt en ga ik er gewoon gezellig bijzitten...
ja precies.. dat zou ik ook niet doen.. maar word ie dan niet snachts wakker voor een fles? omdat ie dan waarschijnlijk wel honger heeft...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:13 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het vooral lastig dat ie nog zo klein is. Kan hem niks uitleggen en "onderhandelen" en hij kan niet uitleggen waarom ie niet wil eten, etc.
Nee niet de avondfles terug.... Wel een enkele keer, maar ben bang dat hij dan meteen dat asocieert met "ik eet niet, dus krijg ik fles" en dat ie dan juist slecht blijft eten.
Meneer en mevrouw opa gingen altijd uit van het principe: "Er is nog nooit eeen kind overleden aan een rijk gevulde tafel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef bixister het volgende:
er is vast nog wel voldoende materiaal voor een vervolg op het eerste topic over Avondetenleed met eigenwijze kinderen...![]()
"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:36 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Meneer en mevrouw opa gingen altijd uit van het principe: "Er is nog nooit eeen kind overleden aan een rijk gevulde tafel.
\quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Een hoop gedoe met eten.
Nee schudden, mond dichtknijpen en als je er dan toevallig een hapje in krijgt: zonder mokken kauwen en doorslikken. 'Ik wil geen eten, maar ik vind het wel lekker. Bééh, ik wil eten! Nee, ga weg ik wil het niet.'
Herkenbaar?
Wat deden jullie toen?
..want ik heb geen inspiratie meer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |