aziaten plegen meer zelfmoord, hun leven is dan ook niet echt relaxed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef HeyFreak het volgende:
aziaten schijnen trouwens weer een hoger IQ te hebben dan blanken, maar zij hebben dan weer een kleinere lul
Het zijn zwarte Amerikanen he. Verder ben ik het totaal met je eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef Herkauwer het volgende:
Dude... De standaard IQ-test is gebaseerd op de westerse samenleving. Hoe wil je die toepassen op Africa?
Precies. En ik geloof niet dat het boek kan waarmaken dat er verschil is in hersencapaciteit als je kijkt naar de huiskleur.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef Herkauwer het volgende:
En ja, het heeft te maken met je ontwikkeling, jammer genoeg ken ik het boek niet om hier verder op in te gaan.
Oeps, niet goed gelezen. Maar dan nog, dan moet de zwarte en blanken testen met een zelfde opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het zijn zwarte Amerikanen he. Verder ben ik het totaal met je eens.
jij bent dommer dan IK , einstein slimmer dan IKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
tuurlijk zijn er verschillen in intelligentie
jij bent dommer dan mij, einstein slimmer dan mij
Als het door een heel erg dom iemand gezegd wordt wél.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
[..]
het is "dommer dan mij"
Hey dat staat niet in mijn groot woordenboek der Nederlandse taal. Wat moet jij dom zijn ...quote:Onderlipkanker misschien?
Lul niet man.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
In Nederland misschien, in Belgie is het "slimmer dan mij"
en niet neuten over taalstijlen, wie heeft daar in godsnaam iets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |