Nee, ik zag het vandaag in Rotterdam en vorige week ook al in Utrecht.. It's spreadingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef Departak het volgende:
Ah woon je ook in Leiden? Ik kan me er stevig aan ergeren, maarja, het zijn mensen die zichzelf voor gek zetten, dus wat maakt het eigenlijk ook uit?
In Eindhoven doen ze het al meer dan een jaar, er liep toen zelfs een topic over in LIF.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik zag het vandaag in Rotterdam en vorige week ook al in Utrecht.. It's spreading![]()
Het ziet er iig idd, heel erg belachelijk uit.
Dat is waarschijnlijk gewoon thuis, achter de computer. Dan ziet niemand je toch, dus dan kan het ook wel. In het openbaar is het idd geen gezichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:19 schreef SHE het volgende:
ik zit nu ook in een jogginbroek
en ik woon ook in Rotterdam![]()
Je weet dat dit reacties gaat uitlokken he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, ik heb een flinke kont, dus hij spant behoorlijk strak om mijn billetjes!
Ja ik heb het thuis ook altijd. Lekker vrij bewegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon thuis, achter de computer. Dan ziet niemand je toch, dus dan kan het ook wel. In het openbaar is het idd geen gezicht
Wat doe jij thuis waarbij je vrij wilt bewegen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja ik heb het thuis ook altijd. Lekker vrij bewegen.
Dat geeft dus ook niet, daar zijn die dingen voor Ze zijn ook voor sporten natuurlijk, maar niet om buiten mee rond te gaan lopen als je op weg bent naar school ofzo. Al moet ik wel zeggen dat trainingspakken soms wel erg geil lijken bij meiden, maar dat zijn uitzonderingen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja ik heb het thuis ook altijd. Lekker vrij bewegen.
Precies dat dacht ik ook toen ik 't lasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je weet dat dit reacties gaat uitlokken he.
Dus "groot" is hij in principe wel zeg maar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, ik heb een flinke kont, dus hij spant behoorlijk strak om mijn billetjes!
Niet zo gek veel hoor, maar als ik mijn benen opkrul op de bank of als ik naar de wc ga en dat soort dingen, het loopt en zit lekkerder, het trekt lekkerder naar beneden etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat doe jij thuis waarbij je vrij wilt bewegen?(En waarbij je je kleren aanhoudt)
Ach alles kan geil zijn met het juiste lichaam toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat geeft dus ook niet, daar zijn die dingen voor Ze zijn ook voor sporten natuurlijk, maar niet om buiten mee rond te gaan lopen als je op weg bent naar school ofzo. Al moet ik wel zeggen dat trainingspakken soms wel erg geil lijken bij meiden, maar dat zijn uitzonderingen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |