Nee, ik zag het vandaag in Rotterdam en vorige week ook al in Utrecht.. It's spreadingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef Departak het volgende:
Ah woon je ook in Leiden? Ik kan me er stevig aan ergeren, maarja, het zijn mensen die zichzelf voor gek zetten, dus wat maakt het eigenlijk ook uit?
In Eindhoven doen ze het al meer dan een jaar, er liep toen zelfs een topic over in LIF.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik zag het vandaag in Rotterdam en vorige week ook al in Utrecht.. It's spreading![]()
Het ziet er iig idd, heel erg belachelijk uit.
Dat is waarschijnlijk gewoon thuis, achter de computer. Dan ziet niemand je toch, dus dan kan het ook wel. In het openbaar is het idd geen gezichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:19 schreef SHE het volgende:
ik zit nu ook in een jogginbroek
en ik woon ook in Rotterdam![]()
Je weet dat dit reacties gaat uitlokken he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, ik heb een flinke kont, dus hij spant behoorlijk strak om mijn billetjes!
Ja ik heb het thuis ook altijd. Lekker vrij bewegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon thuis, achter de computer. Dan ziet niemand je toch, dus dan kan het ook wel. In het openbaar is het idd geen gezicht
Wat doe jij thuis waarbij je vrij wilt bewegen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja ik heb het thuis ook altijd. Lekker vrij bewegen.
Dat geeft dus ook niet, daar zijn die dingen voor Ze zijn ook voor sporten natuurlijk, maar niet om buiten mee rond te gaan lopen als je op weg bent naar school ofzo. Al moet ik wel zeggen dat trainingspakken soms wel erg geil lijken bij meiden, maar dat zijn uitzonderingen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik ook toen ik 't lasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je weet dat dit reacties gaat uitlokken he.
Dus "groot" is hij in principe wel zeg maar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, ik heb een flinke kont, dus hij spant behoorlijk strak om mijn billetjes!
Niet zo gek veel hoor, maar als ik mijn benen opkrul op de bank of als ik naar de wc ga en dat soort dingen, het loopt en zit lekkerder, het trekt lekkerder naar beneden etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat doe jij thuis waarbij je vrij wilt bewegen?(En waarbij je je kleren aanhoudt)
Ach alles kan geil zijn met het juiste lichaam toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat geeft dus ook niet, daar zijn die dingen voor Ze zijn ook voor sporten natuurlijk, maar niet om buiten mee rond te gaan lopen als je op weg bent naar school ofzo. Al moet ik wel zeggen dat trainingspakken soms wel erg geil lijken bij meiden, maar dat zijn uitzonderingen natuurlijk
Meeste meisjes die ik een beetje goed ken trekken thuis joggingbroek of dat soort kleding aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
het zit lekker losjes om je heenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef T3rr0r het volgende:
De laatste tijd zie ik steeds vaker als ik over straat loop vrouwen (lees: breezersletjes & allochtoonse meiden) in te grote joggingbroeken rondwandelen. En vaak lijkt het er niet eens op dat die dames gaan trainen of iets dergelijks maar lijkt het erop dat ze gewoon naar school gaan of andere activiteiten ondernemen waar een joggingbroek niet noodzakelijk is.
Sowieso ziet het er niet uit en snap ik niet waarom ze daarin rondlopen, zou het soms om een te groot wordend achterwerk te verhullen zijn of heeft het een andere (nog duisterdere) reden.
Wie o wie kan licht op deze zaak schijnen?!
jij kunt er zo weer met je handjes bijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef InsertCredit het volgende:
Best geil die dingen.
Maar dan wel zo'n doffe zachte, zo'n gladglimmende is stukken minder
![]()
Ach, ik zeg wel dat het geen gezicht is (is het ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
Héél misschien zijn er trouwens wel mensen die mij op die manier kennen, want ik hou het ding vaak aan als ik post uit de brievenbus haal of afval weggooi. Maar de stap om hem in het echte openbaar (winkelstraat, trein enz) aan te trekken neem ik niet.
geen poep, de Cockquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
Dus de mening van anderen doet er onbewust behoorlijk toe.
quote:
O maar als ik een hele dag onder de mensen ben zorg ik er wel voor dat ik er een beetje verzorgd uitziequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
Ja het is inderdaad ook van geen belang dat er mensen zijn die zich er aan storen, zou je denken. Maar toch is er een gêne om je de hele dag zo te kleden... Dus de mening van anderen doet er onbewust behoorlijk toe.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nouja en toch zijn er mensen die beweren dat het ze niets kan schelen. Zij lopen er niet vaak bij als een zwerver.
Een joggingbroek heb je sneller uit dan een spijkerbroek hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Misschien omdat het voorkomt dat seksueel gefrusteerde mafkezen aan je reet zitten?...
Ook weer sneller aan, bovendien zie je er nog sportief en sterker mee uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef Indirah het volgende:
[..]
Een joggingbroek heb je sneller uit dan een spijkerbroek hoor
Belangrijker nog is dat je er niet uitziet alsof je stinkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef Vava het volgende:
[..]
O maar als ik een hele dag onder de mensen ben zorg ik er wel voor dat ik er een beetje verzorgd uitzieAlleen als ik daar om wat voor reden dan ook geen zin in heb zal ik me ook niet generen en gewoon in mijn kloffie de straat op gaan
![]()
Sterker?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook weer sneller aan, bovendien zie je er nog sportief en sterker mee uit![]()
Te grote joggingbroeken: nieuwe mode?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef hallo_mensen het volgende:
Vind het wel leuk staan bij sommige dames
En een stuk minder charmant.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook weer sneller aan, bovendien zie je er nog sportief en sterker mee uit![]()
Nee nee zon jaren 80 ding bedoel ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Te grote joggingbroeken: nieuwe mode?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |