komt zodirect allemaal goed hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Manias gaf XMN8R minpunten EN een nominatie... moet dat nog even aangepast worden?
@Maniasquote:
@Jerruhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Jerruh het volgende:
nominaties: wonderer, xmn8r, ryan_r (heb lootjes getrokken dit keer....)
je hoeft niet zo te zeuren hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@Jerruh
je kon Ryan_R geen nominatie meer toekennen, die was namelijk op dat moment al van de lijst in verband met het bereiken van de 0 punten status
Jerruh heeft mij het genadeschot gegeven dus dan mag ik dat doen uit hoofde van de stemplisiequote:
Ik heb geen enkele nomineer fout gemaaktquote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer 50
XMN8R 47
Ang3l 46
Vlarp 43
Wonderer 30
Blubberzwijn 25
Jerruh 18
Sunjammer 21
Davidov 11
+2 voor Vlarp, dichter bij mij
-3 voor Davidov, moeilijk he, nomineren
-4 voor Ang3l, ietsiepietsie lager is ok
Nominaties: wonderer, waxxer en Jerruh
dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef davidov het volgende:
Ik heb geen enkele nomineer fout gemaakt
*is in de war* maar..uhm...nouja...laat dan ook maarquote:
moek even uitzoeken wat er gisteren geplaatst is omdat ik die niet meebeslist hebquote:Op zondag 29 januari 2006 00:11 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat er drie zouden verdwijnen? Omdat er drie mensen genomineerd moesten worden?
Zullen we bellen?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef Parleur het volgende:
(Ik heb Ang3l bovenaan gezet... ik heb er NU alweer spijt van!)
Slim! *applaus* Bril-jant! Dat ik daar zélf gewoon niet aan denk! Zo doe je gewoon nét alsof je op Ang3l stemt, kweek je een enorme party goodwill, volgen geen nare sancties, ZEG je gewoon dat je op Ang3l stemt... maar... en DAAR zit hem nou het geraffineerde van je strategie... dan tel je de punten op bij degene die je het écht gunt! Zit hier patent op, of kan ik dit de volgende keer óók gewoon zo doen? Ang3l rekent dat toch nooit na. Dat weet ik zeker. Boeken we gewoon als een voorraadverschilletje.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
2 ++Ang3l omdat je me vanochtend zo lief en vrolijk wakker maakte, hoe zou dat humeur toch zo goed gekomen zijn???![]()
Waxxer 50
Ang3l 48
Allemaal prima maar wil je er dan wel 2 punten af halen en niet 4quote:Op zondag 29 januari 2006 16:04 schreef Jerruh het volgende:
XMN8R 51
Waxxer 48
Ang3l 48
Vlarp 41
Blubberzwijn 24
Jerruh 12
Davidov 1
davidov: -2: sorry, je bent aardig, maar in dit lijstje vind ik de rest eigenlijk meer potentie hebben op het winnaarschap
quote:
ik had mijn lijstje aangepast na jou aanpassingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies, ik wou net zeggen hoe komt waxxer in Creno's stem ineens op 50, maar je had het al gezien
wat ben jij goed CDP!!!
sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Allemaal prima maar wil je er dan wel 2 punten af halen en niet 4
Hoezee.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef petre86 het volgende:
d'r klopt nog iets niet.. ik meld het vast voor 0:00u
Als je dan meteen zegt wat er niet kopt zijn we daar ook vanafquote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef petre86 het volgende:
d'r klopt nog iets niet.. ik meld het vast voor 0:00u
creno heeft het lijstje wel aangepast maar bij 1 user issie nog wat vergetenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je dan meteen zegt wat er niet kopt zijn we daar ook vanaf
Ik ben niet zo helder (het werd laat vannacht)
Of je leest ff verder en ziet dat ik t wel goed heb aangepast in mijn lijstjequote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
creno heeft het lijstje wel aangepast maar bij 1 user issie nog wat vergeten![]()
hint.. 45 + 2 = ?
XM?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je leest ff verder en ziet dat ik t wel goed heb aangepast in mijn lijstje?
Jezus jij bent er vroeg bij!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik stem voor de nieuwe dag
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef petre86 het volgende:
een niet nader te noemen persoon wees me net op een grove fout.. helaas na 0:00u..quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef petre86 het volgende:
na 00.00.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
een niet nader te noemen persoon wees me net op een grove fout.. helaas na 0:00u..
en ik zweer dat ik het zelf niet door had
ik heb niet opzettelijk dubbel gestemd.. had het zelf echt niet in de gatenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
na 00.00.
Ik krijg een beetje t gevoel dat je opzettelijk t spelletje loopt te verneuken.![]()
We rekenen er 1 voor Des, die had niet gestemdquote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb niet opzettelijk dubbel gestemd.. had het zelf echt niet in de gaten
Ja t valt me tegen van de [HOMO]'s!quote:Op maandag 30 januari 2006 08:45 schreef XMN8R het volgende:
Heel goedEindelijk een goed potje samenwerking en tactisch stemmen
.
ik had geen stemafspraken gemaakt, ik had xmn8r zelfs punten gegevenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja t valt me tegen van de [HOMO]'s!
Ik had toch verwacht dat er wel eerder zulke stem-afspraken werden gemaakt
Nee ik bedoel in het algemeen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had geen stemafspraken gemaakt, ik had xmn8r zelfs punten gegeven
uhuh, ik wacht er al opquote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ik bedoel in het algemeen.
Dit soort spelletjes zijn natuurlijk perfect om met een aantal posters samen te spannen om bepaalde users er uit te werken..![]()
Opgeven is iets anders dan komenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik had mezelf al opgegeven hoor
Voor de meet dan
Denk je dan dat ik niet kom opdagen?!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Opgeven is iets anders dan komen
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik niet kom opdagen?!![]()
O jawel, maar dan ren je weg voordat ik er benquote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik niet kom opdagen?!![]()
Eeehhh...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Je bent dr wel eentje die op de dag zelf toch niet durft denk ik
Daar was k niet bijquote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eeehhh...![]()
Ik was erbij in Utrecht, in Rotterdam twee keer, Efteling en nog een paar losse minimeets hoor
Waarom zou ik opeens niet durven?!Of ben ik schizo en was ik er niet bij?
Dat onderwerp is al tot in den treurnis besprokenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jawel, maar dan ren je weg voordat ik er ben
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jij hebt één minimeet gedaan/gehad, voor zover ik weet
Ja, als je durft....quote:Op maandag 30 januari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja dan zien we elkaar hopelijk de 4e
quote:
Whowquote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De afvallers tot nu: (2e kolom is diegene verantwoordelijk voor de nekslag)
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel erg eensch
en inderdaad Jerruh heeft mij het genadeschot gegeven afgelopen zaterdag
zeg trutje, je zit in het TOERNOOI nu!!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
heel erg leuk dat forum, maar:
ik mag de keuken uitkiezen!
ik mag de keuken uitkiezen!!!
IK MAG DE KEUKEN UITKIEZEN!!!!
daarom gaf ik je toch ook pluspuntjesquote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]klinkt alsof ik een enorme klootzak ben
.
ben ik eigenlijk ook wel![]()
Vlarp is veeeel erger die heeft er 4 gegevenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]klinkt alsof ik een enorme klootzak ben
.
ben ik eigenlijk ook wel![]()
Geeft niet hoor *aai aai, oeh spier, aai aai*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef Cazman het volgende:
ah shit. ik had er een paar vergeten te veranderen
Is inmiddels ook al aangepast. En idd, voor de top 3 maakte het niets meer uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef davidov het volgende:
CDP's eindstand klopt dan ook niet.
maakt niet uit voor de afvallers maar ok
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft niet hoor *aai aai, oeh spier, aai aai*
je mag jezelf uberhaupt maar 5 punten geven, enige keuze die je dus hebt is wie krijgt de 10 en de 15? vlarp of ang3l,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Pffffffffff...![]()
Hey weet je wat?! Ik sla vandaag over! Ik ga mezelf geen punten geven en laat aan de rest over om te bepalen wie deze strijd gaat winnen. Deels uit gemakzucht, maar vooral integriteit, om nou mezélf omhoog te helpen...Nee...
Dus ik beleef de dag volop met ongekende Endemol-stress!![]()
Moeten we nog reclamepraatjes voor onszelf gaan houden?
wat je eigenlijk bedoelt, is dat je niet stemd, omdat je dan de ander 5 of 10 punten voorsprong op jou zou verschaffen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Pffffffffff...![]()
Hey weet je wat?! Ik sla vandaag over! Ik ga mezelf geen punten geven en laat aan de rest over om te bepalen wie deze strijd gaat winnen. Deels uit gemakzucht, maar vooral integriteit, om nou mezélf omhoog te helpen...Nee...
Dus ik beleef de dag volop met ongekende Endemol-stress!![]()
Moeten we nog reclamepraatjes voor onszelf gaan houden?
Nee, ik ga niet gedwongen kiezen in dit stadium.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat je eigenlijk bedoelt, is dat je niet stemd, omdat je dan de ander 5 of 10 punten voorsprong op jou zou verschaffen?
Ja naja nou maar het is mij te.... dingesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef davidov het volgende:
[..]
je mag jezelf uberhaupt maar 5 punten geven, enige keuze die je dus hebt is wie krijgt de 10 en de 15? vlarp of ang3l,
Pas je dan wel de scores aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l 125
Waxxer 125
Vlarp 110
Waxxer +15
Vlarp +10
Ang3l+5
waarom...
omdat er NIETS zeker is in het leven
omdat het maar een spelletje is
en omdat ik graag onvoorspelbaar en mysterieus ben ( sommige mensen noemen het labiel)
er zijn mensen die dat sexy vinden, dus houd ik graag die kans open![]()
Helaas. Check parleurs lijst en pas de scores maar weer aanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
Waxxer 155
Ang3l 135
Vlarp 130
Waxxer +15
Vlarp +10
Ang3l +5
en dat geld ook voor mij hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ook zo'n geit sorry
nee dat kan dus NIET meerquote:
Hij stond er precies om 0:00quote:
kan er iemand hem even het goede nieuws doorbellen/SMS' enquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij stond er precies om 0:00
dus die's nog geldig. Maar alles wat nu komt niet meer...
dus.., I think we've got a winner!
Ik denk dat Waxxer het niet zo serieus neemt als sommigen hier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan er iemand hem even het goede nieuws doorbellen/SMS' en
volgens mij kan hij dan toch met een opgeruimd gevoel gaan slapen
Die slaapt al rustigquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat Waxxer het niet zo serieus neemt als sommigen hier.
Moeten we in gala?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAXXER:
Gefeliciteerd!
Morgen i/d loop v/d dag de complete lijst, de stats, de huldiging, de awards etc!
Mijn jurk ligt nog in de VS...quote:
Is dit de hele speech of volgt er 4 maart meer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef Waxxer het volgende:
Ik las het vanochtend in een sms'je van Ang3l!![]()
Wat een verrassing!! Ik had nooit gedacht zo ver te komen, laat staan dit!Maar ook maar NIPT he, en Ang3l en Vlarp zijn óók winnaars!
![]()
Maar dankjulliewel voor de steun en alles![]()
Ben zeeeerrrr verbaasd
Nee johquote:
Ja nou maar want reeds eh, wat moet ik dan zeggen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit de hele speech of volgt er 4 maart meer?
Dan heb je nog een maand om je toespraak te schrijven zodat we je op 4 maart kunnen toejuichenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar want reeds eh, wat moet ik dan zeggen?Ik ben niet zo'n praterd hoor
Je weet waar je nu naar vraagt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan heb je nog een maand om je toespraak te schrijven zodat we je op 4 maart kunnen toejuichen![]()
vlaai vlaai vlaaiquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar want reeds eh, wat moet ik dan zeggen?Ik ben niet zo'n praterd hoor
Het is over en voorbij. Het is gebeurd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Dave het volgende:
Kan ik nog stemmen?
Rustíííg, rustíííííg! 4 maartquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Hallo?
Platencontract? Auto? Keukenbon? Ticket to the tropics?
Nee hoor, ik krijg nog dagelijks fanmailquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht....
hebben jullie nou ook zo'n last van de leegte
het zwarte gat waar we nu in gevallen zijn
de after-tournament-dip?
Ik heb nog een kortingsbon voor Landal.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Hallo?
Platencontract? Auto? Keukenbon? Ticket to the tropics?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nog een kortingsbon voor Landal..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |