komt zodirect allemaal goed hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Manias gaf XMN8R minpunten EN een nominatie... moet dat nog even aangepast worden?
@Maniasquote:
@Jerruhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Jerruh het volgende:
nominaties: wonderer, xmn8r, ryan_r (heb lootjes getrokken dit keer....)
je hoeft niet zo te zeuren hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@Jerruh
je kon Ryan_R geen nominatie meer toekennen, die was namelijk op dat moment al van de lijst in verband met het bereiken van de 0 punten status
Jerruh heeft mij het genadeschot gegeven dus dan mag ik dat doen uit hoofde van de stemplisiequote:
Ik heb geen enkele nomineer fout gemaaktquote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer 50
XMN8R 47
Ang3l 46
Vlarp 43
Wonderer 30
Blubberzwijn 25
Jerruh 18
Sunjammer 21
Davidov 11
+2 voor Vlarp, dichter bij mij
-3 voor Davidov, moeilijk he, nomineren
-4 voor Ang3l, ietsiepietsie lager is ok
Nominaties: wonderer, waxxer en Jerruh
dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef davidov het volgende:
Ik heb geen enkele nomineer fout gemaakt
*is in de war* maar..uhm...nouja...laat dan ook maarquote:
moek even uitzoeken wat er gisteren geplaatst is omdat ik die niet meebeslist hebquote:Op zondag 29 januari 2006 00:11 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat er drie zouden verdwijnen? Omdat er drie mensen genomineerd moesten worden?
Zullen we bellen?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef Parleur het volgende:
(Ik heb Ang3l bovenaan gezet... ik heb er NU alweer spijt van!)
Slim! *applaus* Bril-jant! Dat ik daar zélf gewoon niet aan denk! Zo doe je gewoon nét alsof je op Ang3l stemt, kweek je een enorme party goodwill, volgen geen nare sancties, ZEG je gewoon dat je op Ang3l stemt... maar... en DAAR zit hem nou het geraffineerde van je strategie... dan tel je de punten op bij degene die je het écht gunt! Zit hier patent op, of kan ik dit de volgende keer óók gewoon zo doen? Ang3l rekent dat toch nooit na. Dat weet ik zeker. Boeken we gewoon als een voorraadverschilletje.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
2 ++Ang3l omdat je me vanochtend zo lief en vrolijk wakker maakte, hoe zou dat humeur toch zo goed gekomen zijn???![]()
Waxxer 50
Ang3l 48
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |